Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Er så enig. Lørdag er en av de verste dagene når det, gjelder kjekke og koselige ting på tvGod lørdagskveld jenterEr det bare meg eller er det bare RÆVA ting på tv på lørdager?? de samme filmene har gått hele jula jo
Er så enig. Lørdag er en av de verste dagene når det, gjelder kjekke og koselige ting på tv
God søndag morgen. Så ikke tv i går, så jeg vet ikke hvor dårlig utvalg det var. Sett lite tv i jula egentlig.
Hva er planene for i dag, da? Vi skal ha min familie til middag, så rydde litt og forberede er i hovedsak planene her. Få ungene til å rydde lekerommet er nok det vanskeligste.
Jeg kjenner meg veldig igjen. Har allerede begynt å strikket litt til babyen(e) vi ønsker så mye! Og når jeg får rundt i klesbutikker stopper jeg alltid opp med babytøyet. Har allerede funnet ut hvilken vogn jeg vil ha osv. Off :-DJeg har funnet ut av at jeg har en liten svakhet, nemlig å søke opp babyklær og tingSynes det er såå koselig
Flere som blir sånn når man er litt verpesyk?
![]()
Jeg kjenner meg veldig igjen. Har allerede begynt å strikket litt til babyen(e) vi ønsker så mye! Og når jeg får rundt i klesbutikker stopper jeg alltid opp med babytøyet. Har allerede funnet ut hvilken vogn jeg vil ha osv. Off :-D
Godt det ikke bare er meg som er bitt av babybasillen :-D Jeg har strikket noen søte babytepper, et vognteppe som jeg har tovet, sparkebukse og et par gensere :-D Det er kjempe gøy, og veldig lettvindt når du kan detHaha huff da er vi to! Jeg vet også akkurat hver vogn, stellebord, seng og stelleveske til og medender alltid opp i babyklær avdelingen så synes det er på tide at det kommer en baby i denne magen og ikke bare i hodet
Hva strikker du?
Skulle så ønske jeg var flink til å strikke
![]()
Godt det ikke bare er meg som er bitt av babybasillen :-D Jeg har strikket noen søte babytepper, et vognteppe som jeg har tovet, sparkebukse og et par gensere :-D Det er kjempe gøy, og veldig lettvindt når du kan det![]()

Et i lyseblått og et i rosaKjønnsnøytralt da regner jeg med?Begynte å helkle et babyteppe og tok meg selv i å begynne på rosa så la det pent fra meg igjen
Er veldig lett å komme i babymodus da, hvertfall når min bestevenninne akkurat har fått en liten prins
![]()
:-( Det må være kjempe tøft å miste... Hvor langt var du på veg? Synes du fortjener å bli gravid NÅ!! Stå på videreJeg kjeder meg.
Er det mulig?
Fridag, hele familien hjemme. Ok, mannen har jobbet, men hjemmekontor fra sofaen med ikke større konsentrasjonskrav enn at jeg kunne dra en tur på butikken og apoteket (det tok tiiiiiiid) mens ungene så film og ar under pappas oppsyn. Vi har spist pizza som var altfor salt fordi jeg ikke sjekket coop sin egen svinekjøttdeig, svinekjøttdeig ER uten salt (og vann), så jeg saltet som vanlig. Denne var ferdig saltet![]()
Og nå ser ungene ferdig pelle politibilfilmen sammen med faren, og jeg... kjeder meg. Burde sikkert gjort noe husarbeide, planlagt morgendagen, funnet kjoler, vasket det som trengs, et eller annet.
I stedet sitter jeg bare her og.... kjeder meg. Kjenner på savnet etter en liten baby, og tanken på den store magen jeg skulle hatt, om jeg ikke hadde mistet i mai. jeg skulle vært bare en måned fra termin. I stedet er jeg.... ikke gravid.