**SKRAVLETRÅD**

Status
Stengt for ytterligere svar.
Godt jeg ikke er alene. Prøver å slutt, å klarer det kanskje ei uke, så er det på ann igjen hver dag. Vil prøve å holde meg til helger, men ikke like lett når jeg har en mann som ikke har noen planer om å begrense det. Jeg er svak der.

Disse mannfolka altså :p Har en sånn en selv...

Hva gjør dere i kveld? Lite skravling her for tiden :-D Nå ligger jeg i sofaen og leser triloligien til Sylvia day. Andre som har lest dem? :-) Har begynt på bok 1, og synes allerede den er bedre en 50 shades of grey :)

Har ikke lest dem nei, har ikke lest 50 shades heller. Har vel egentlig knapt lest på... flere år.

Lite skravling, lite action, lite alt...

Jeg ser visst pretty woman, mannen satte på tvn og dro på butikken.

Har ikke lest dem nei, har ikke lest 50 shades heller. Har vel egentlig knapt lest på... flere år.

Lite skravling, lite action, lite alt...

Jeg ser visst pretty woman, mannen satte på tvn og dro på butikken.
Å! Pretty woman er gøy da ;-) Noen gøye planer resten av helgen? Håper eggløsningen din kommer snart. Min også. :-)

Filmen er kurant, så jeg ser den mens jeg surfer.

Mannen skal jobbe i helga, begge dager, antakelig fulle arbeidsdager, forhåpnetligvis ikke sene kvelder... Så min plan for helga er å være hjemme med ungene, og derav at mannen dro på butikken nå, så jeg slipper å gjøre det med to unger på slep i morgen.

Du da?

Filmen er kurant, så jeg ser den mens jeg surfer.

Mannen skal jobbe i helga, begge dager, antakelig fulle arbeidsdager, forhåpnetligvis ikke sene kvelder... Så min plan for helga er å være hjemme med ungene, og derav at mannen dro på butikken nå, så jeg slipper å gjøre det med to unger på slep i morgen.

Du da?
I morgen skal jeg på trening med ei venninne, vi skal på styrke time (vekt i sal). Nyttårsforsett: holde meg aktiv. Hehe. Ellers skal jeg scrappe litt i bryllupsalbumet, rydde ned jula og dra på ny seng shopping med mannen! :-D

I kveld bare slapper jeg av før jobb i morgen tidlig :)

I dag passet jeg min fantastiske vakre nevø på 3,5 mnd :love7:love7 Dere kan jo tro det ikke gjorde meg noe mindre lyst på en liten spire i magen :) Vi koste oss så mye :love2 Har hørt det hjelper å holde en baby ved el da, haha :P Noen fler med småtasser rundt? :)

Hva har dere spist til middag i dag ? :D Her ble det taco, hadde såå lyst på reker men ferske reker var ikke å oppdrive her :(

Vert på jobb i kveld, så jeg hadde pizzabakeren. Hørtes godt ut med reker. Men med det været vi har for tiden er det vel vanskelig å oppdrive her og.

Jeg og mannen spiste nettop taco. Egentlig burde ikke spise så sent på kvelden, men klarte ikje å la vær. såååå godt! hot hot taco. Såååå godt.

Nei ser ut som rekene ikke kommer helt frem i dette været.. og det er jo nå i desember rekene er finest men det har de ikke vært :( Taco er kjempe godt, og det er lørdag så da er det lov med sen mat :D

Tv gikk konk pga vind i dag så mannen spiller playstation og jeg sitter her med propper i ørene og synger etter spotify :p

Syns jeg ser:biggrin. Godt med taco. Her har vi det nesten hver helg. Den helga vi ikke har det er det nesren en netur for meg og ungene:p. Er bare mannen som er happy den helgå han slipper.
Nei nå er det leggetid. Jobb i mårå tidlig.

Sov godt og god vakt :D

Dagen i dag har vært en helt vanlig søndag, grå, trist og kjedelig :p fortsatt ikke noe tv som virker :angry9:angry9så lader opp til noen lange dager med jobb på sofaen :)

Lade opp til lange dager på jobb, ja. Kose ungene. De neste to dagene ser jeg dem fra vi står opp til de er levert i bhg en time senere. Også sover de når jeg kommer hjem.

Huff, det er godt det ikke er sånn hver eneste dag! :) Venninnen min jobber i b hage og hun sier det er den samme jenta hver eneste dag på 2 år som er den første som blir levert og den aller siste som blir hentet av enten mormor eller farmor, aldri foreldrene. De er begge leger og har sagt at de er glade om de får bli med kveldstellet men synes ikke det gjør noe. da hadde jeg kanskje droppa å fått barn jeg altså... stakkars liten... og de søkte faktisk om plass fra hun var 6 mnd

Frustrasjon må ut! Har hatt varierende "menssmerter" i langt over ei uke nå. Stikninger på høyre side, soppinfeksjon, ekstremt store pupper, kvalme..etc. Skal ha mensen i dag / i morgen, og føler den er rett rundt hjørnet.

Tok en test for to-tre dager siden, men den viste ikke stort. Muligens en skyggestrek. Blir ganske gal av dette. Mensen pleier som oftest å komme tidlig enn sent, så jeg skjønner ikke stort her jeg sitter.

Har søkt rundt og lest på dette forumet i kanskje tre dager nå, haha! Blir gal i hodet. :oops: Så er ikke stort annet å gjøre enn og vente. :smiley-angelic006

Status
Stengt for ytterligere svar.
Back
Topp