Skravle tråd for lag Svane

Hva er målet denne krigen? Hvor mye vil dere ned? :)


Sent from my iPhone using BV Forum
Målet mitt er å komme inn i en blå kjole som jeg brukte da broren min giftet seg og jeg var forlover. Tror jeg har rundt 8 kilo til den passer :)
 
Om du nå IKKE venter til han inviterer deg så godtar du oppførselen hans, så stay strong!

ja, det er sant. Men en invitasjon, og å ringe han for å snakke, er i mitt hode to forskjellige ting, eller? Nå tror han kanskje jeg ikke vil snakke med han i det hele tatt. Så spørsmålet er bare hvor lenge skal jeg vente med å evt ta kontakt, før jeg krysser den grensa -nå er det for seint uansett, så du kan bare glemme det-
 
Har vi en tråd der vi registrerer dagens trening?
 
Ja, men jeg tenkte kanskje vi kunne ha en egen hvor vi kan registrere all trening gjennom krigen? Ukes utfordringene varierer jo, tenkte kun for motivasjonens del :)

Oki. Greit for min del om ikke folk begynner å blande de :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
1 liter vann unnagjort og kl e ikkje passert 12 enda :D dette har vi kontroll på :D


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Veldig bra litchi. Kom meg opp fjellet i dag, og har tatt en fjellfie. Skal bare gjøre den litt mer anonym, så kan jeg legge den her ;-)

Vann sliter jeg med, men jeg ligger vel snart på 6 dl, tror jeg.
 
Ha e hardt å starta krig igjen kjenner eg. Lure på om tanta e like rundt hjørne. Holde på å gå på veggen her :eek:


Sent from my iPhone using BV Forum
 
1,5 liter ++ unnagjort her, tar vel siste rest etter en liten treningstur.

Ellers synes jeg dette med trening med tanke på utfordringa er litt vanskelig. Har vært på nesten to timers skogstur med veslejenta, men da hun er fem så blir det jo ikke akkurat tempo man blir svett av. Kjenner godt at jeg har brukt kroppen da, tenker på musklene for det var ulendt, litt opp og ned pluss litt hopping over våte områder. Men hmm er det trening som kvalifiserer til registrering? Bra for meg er det uansett og så pusher det meg ut på tur nr to idag...
 
1,5 liter ++ unnagjort her, tar vel siste rest etter en liten treningstur.

Ellers synes jeg dette med trening med tanke på utfordringa er litt vanskelig. Har vært på nesten to timers skogstur med veslejenta, men da hun er fem så blir det jo ikke akkurat tempo man blir svett av. Kjenner godt at jeg har brukt kroppen da, tenker på musklene for det var ulendt, litt opp og ned pluss litt hopping over våte områder. Men hmm er det trening som kvalifiserer til registrering? Bra for meg er det uansett og så pusher det meg ut på tur nr to idag...

Det syns eg e trening ja :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Har planer om å trene i kveld, men hjelpes hvor laang den dørstokkmila var i kveld :p må skrive det her så jeg ikke sluntrer unna ;-)
Hvis jeg sykler på trening regnes det med i poengene?
 
Har planer om å trene i kveld, men hjelpes hvor laang den dørstokkmila var i kveld :p må skrive det her så jeg ikke sluntrer unna ;-)
Hvis jeg sykler på trening regnes det med i poengene?

Sykler du i Breletttempo (ref reklamen) ville jeg ikke regnet det, men før da jeg bodde nærmere treningssenteret så brukte jeg gjerne turen til treningssenteret som oppvarming, det ville jeg regnet som trening.
 
Sykler du i Breletttempo (ref reklamen) ville jeg ikke regnet det, men før da jeg bodde nærmere treningssenteret så brukte jeg gjerne turen til treningssenteret som oppvarming, det ville jeg regnet som trening.

Enig :D


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Syklet superfort så det ble med i tellingen, ikke mange min på sykkel da :) ble 65 poeng samlet fra meg i dag. Beklager mangel på snop poengene men kunne liksom ikke takke nei til kake i bursdag, mams hadde laget glutenfri for meg og greier. Kommer sterkere tilbake i morgen :)
 
Syklet superfort så det ble med i tellingen, ikke mange min på sykkel da :) ble 65 poeng samlet fra meg i dag. Beklager mangel på snop poengene men kunne liksom ikke takke nei til kake i bursdag, mams hadde laget glutenfri for meg og greier. Kommer sterkere tilbake i morgen :)

Her kom Xsvigers på besøk i dag og hadde med kake også :( så mine poeng røk også.


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Back
Topp