Skravle tråd for lag Svane

Beklager men nå henger jeg ikke helt med, hva er dette med poeng?


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Beklager men nå henger jeg ikke helt med, hva er dette med poeng?


Sent from my iPhone using BV Forum
Ukesutfordringen.
10 poeng for å drikke 1 liter vann
25 poeng for å drikke 2 liter vann
25 poeng for snopfri dag
5 poeng per 5 min trening.
 
Det ble 5km løp i skogen i dag :) (40p)
Godt å komme igang, men i morgen blir det værre... Må ha snuppa hjemme fra barnehagen tror jeg..og mannen kommer ikke hjem før kvelden :-/
 
Blææææh!!! Der har minsten fått spysjuko igjen. 2 ganger på en uke? E det lov?(!!!)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Ble dessverre ikke snopfri dag i går :( men klarte 1 time på heia med baby på 6 kg i sele. Det kaller jeg en begynnelse! ;)
 
Blææææh!!! Der har minsten fått spysjuko igjen. 2 ganger på en uke? E det lov?(!!!)


Sent from my iPhone using BV Forum
Huff, så kjedelig. Håper resten slipper unna. God bedring:)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Som alltid (altså kvar dag) e jo eg så heldig å få servert middag av pappa&mamma :) vi pleier som regel komme rett fra jobb/barnehage til duk og dekka bord. I dag, siden ungene e syk skal middagen komme på døra. :p så eg ringte å spurte ka som blei servert i dag. Og trur du ikkje da e slankekrigens sunneste mat :D nemmelig raspeballa :D føle meg so sunn at da halve kunne vært nok :p


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Som alltid (altså kvar dag) e jo eg så heldig å få servert middag av pappa&mamma :) vi pleier som regel komme rett fra jobb/barnehage til duk og dekka bord. I dag, siden ungene e syk skal middagen komme på døra. :p så eg ringte å spurte ka som blei servert i dag. Og trur du ikkje da e slankekrigens sunneste mat :D nemmelig raspeballa :D føle meg so sunn at da halve kunne vært nok :p


Sent from my iPhone using BV Forum
Luksus :) så deilig. Raspeballa vet jeg ikke hva er?
 
Luksus :) så deilig. Raspeballa vet jeg ikke hva er?

sånne grå balla si e laga av poteter og potetmel. Så har vi sånne røykeknoker til og kolerabistappa og vossakorv :) av og te litt bacon oppi smørret :p Nåken kalle da komla og. :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
sånne grå balla si e laga av poteter og potetmel. Så har vi sånne røykeknoker til og kolerabistappa og vossakorv :) av og te litt bacon oppi smørret :p Nåken kalle da komla og. :)


Sent from my iPhone using BV Forum
Haha.. Nå skjønner jeg du var ironisk hvertfall :p aldri smakt det jeg.
 
Back
Topp