Skravle tråd for lag Svane

Jeg skjønner ingenting... Opp 1,8 kg :-O venter mensen om 2 dager, må være en sammenheng.. Jeg har spist moderat og sunt så det er urettferdig :-(

Æsj. Så kjedelig. Eg var opp i dag eg og :( e så kjedelig.


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Då e resultatet ute


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Da røk jeg.. :-/ ikke veldig overaskende da:p masse lykke til dere andre da :)
 
Husk registrering av poeng alle sammen:) vi trenger alle, uansett om det er lite eller mye.
Dessverre lite poeng fra meg grunnet sykdom denne uka. Håper det er over nå. Lykke til i morgen:)
 
Ingen store endringer her men vekta har iallefall bevege seg litt :p føler det har vært en grei uke i forhold til mat og snop men sliter med å komme meg på trening, det er så mørkt og dårlig vær om dagen :( men NÅ må jeg ta tak og komme meg ut ;) GOD HELG alle sammen :D
 
Jeg beklager at jeg ikke bidrar så mye her om dagen, denne uken gikk jeg opp 1 kg.. er ikke lett å finne motivasjon i sorgen..
 
Da e resultatet ute.


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Når bestemmer vi hvordan vi gjør det i forhold til sammenslåing? :)

Trur eg må legge ut en ny tråd og så kan folk komme til enighet der. :) så må det være avgjort frem til fredag.


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Trur eg må legge ut en ny tråd og så kan folk komme til enighet der. :) så må det være avgjort frem til fredag.


Sent from my iPhone using BV Forum
Okei, jeg har svart der:)
 
E det liv i svanene? :p


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Jeg er her fortsatt, men har ikke hatt en spesielt god uke:(
Hvordan er det med deg?

Dårlig uke her også. Lurer på om eg skal gi meg på krigen i måren. Mye sykdom her for tiden og dårlig med motivasjon. Men spørs om noen vil ta over lagleder rollen da.


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Dårlig uke her også. Lurer på om eg skal gi meg på krigen i måren. Mye sykdom her for tiden og dårlig med motivasjon. Men spørs om noen vil ta over lagleder rollen da.


Sent from my iPhone using BV Forum
Ja, har dessverre litt samme følelse selv. Trodde endelig vi var kvitt all sykdom her og så får jeg vondt i halsen igjen:(
Ja, det var jo akkurat det da. Kunne ønske vi fikk tilbake motivasjonen i løpet av natta, hadde vært greit med litt mer nedgang før jul;)
 
Ja, har dessverre litt samme følelse selv. Trodde endelig vi var kvitt all sykdom her og så får jeg vondt i halsen igjen:(
Ja, det var jo akkurat det da. Kunne ønske vi fikk tilbake motivasjonen i løpet av natta, hadde vært greit med litt mer nedgang før jul;)

Eg tror eg skal sette meg et mål fra januar. Nytt år og ny start. No går det bare oppover med meg.


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Back
Topp