Skravle tråd for lag Svane

Eg har heldigvis ikkje kjøpt inn. Eller eg har sånne milky oreosjokolade. Men e sugen på daimsjokolade :p



Sent from my iPhone using BV Forum
Ikke kjøpt noe jeg heller, men butikken er jo ikke langt unna:p


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Ikke kjøpt noe jeg heller, men butikken er jo ikke langt unna:p


Sent from my iPhone using BV Forum

Hehe. Ja, der har du den igjen :D hihi


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Ikke kjøpt noe jeg heller, men butikken er jo ikke langt unna:p


Sent from my iPhone using BV Forum
Hehe.. Her stenger butikken heldigvis tidlig(Kl.18)Så når viljestyrken er lav på kveldene er butikken heldigvis ikke åpen :)
 
Hehe.. Her stenger butikken heldigvis tidlig(Kl.18)Så når viljestyrken er lav på kveldene er butikken heldigvis ikke åpen :)

Åjj. Da va tidlig. Har e de åpen te 23.00 :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Idag var ikke helt dagen å starte slanking... Heldagsmøte på jobb og plutselig satt jeg der og spiste av twisten. Kom jo etterhvert på at nei, det er fy fy og fokuserte på kaffe og farris. Men lunsjen på slike dager er jo tilsvarende en to retters middag med sjokolade og kjeks til dessert. Koste meg med laks til forrett og rent kjøtt og mye grønnsaker til selve hovedretten. Heldigvis ikke normalen med slike dager. Men uansett blir det gå/joggetur idag selv om jeg er skikkelig sliten. Det må til etter en slik dag!
 
Åjj. Da va tidlig. Har e de åpen te 23.00 :)
Sent from my iPhone using BV Forum
Bor på et lite sted på landet, ble litt omstilling fra å bo i by med søndagsåpne butikker og åpent ellers hver dag til 23. Nå må jeg jo faktisk planlegge :p
 
Bor på et lite sted på landet, ble litt omstilling fra å bo i by med søndagsåpne butikker og åpent ellers hver dag til 23. Nå må jeg jo faktisk planlegge :p

Bur på ein liten plass lang på landet vi og :) ca 45 min frå byn


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Hehe.. Her stenger butikken heldigvis tidlig(Kl.18)Så når viljestyrken er lav på kveldene er butikken heldigvis ikke åpen :)
Av og til kan vel det være greit :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Hva er målet denne krigen? Hvor mye vil dere ned? :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Hva er målet denne krigen? Hvor mye vil dere ned? :)


Sent from my iPhone using BV Forum

12 kg e delmål :) realistisk mål :)

22 kg e et litt større mål :D


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Jeg vil ned en del o fettprosenten, men tror dessverre ikke kroppen klarer å gå ned mer enn 11 kg :/ da veier jeg 65 kg. Jeg har veid 62 kg uten muskler når jeg var 18, og da trodde alle jeg var anorerisk.. Var veldig tynn da med 52cm rundt midjen..
 
12 kg e delmål :) realistisk mål :)

22 kg e et litt større mål :D


Sent from my iPhone using BV Forum
Veldig lurt å ha delmål underveis :)
Det har jeg hatt også:)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Hei :) Jeg har vært med to ganger før på slankekrigen, sist gang var jeg ikke så motivert, første gangen i januar i år gikk jeg ned 8,5 kg.. Har gått opp igjen 3,5 kg av de så det er ikke så ille.. Men har fortsatt mye å ta av.. Først og fremst 20 kg, da kommer jeg ned til BMI kravet St. Olavs har for prøverør.. For det trenger vi for å få vårt ønskebarn <3

Jeg må innrømme at jeg ikke kommer til å begynne før søndag, jeg må ha en siste kveld med utskeielser:p Har vært syk denne uken og er ikke frisk enda, så jeg får se når jeg starter med trening.. Men håper jeg kommer meg til søndag så skal jeg prøve mitt beste til fredag :)
 
Jeg har som mål å gå ned ca.8 kg. Forhåpentligvis hvertfall 4 kg iløpet av krigen:)
Jeg sjekket fett%, muskel%, tbw% og vekt i dag morges. Så håper jeg å gå opp i muskler og ned i fett% og tbw%. Legger det inn her så har jeg det et sted ,:)
Fett: 24,8 %
Muskler: 13,1 %
Tbw: 42,3 %
 
Jeg har som mål å gå ned ca.8 kg. Forhåpentligvis hvertfall 4 kg iløpet av krigen:)
Jeg sjekket fett%, muskel%, tbw% og vekt i dag morges. Så håper jeg å gå opp i muskler og ned i fett% og tbw%. Legger det inn her så har jeg det et sted ,:)
Fett: 24,8 %
Muskler: 13,1 %
Tbw: 42,3 %

Hva er Tbw? :)
 
Jeg må bare beklage på forhånd. Men på søndag har pappaen min bursdag, så da blir det ingen snop poeng på meg imorgen. Lover til gjengjeld å være streng resten av uken:)
 
Tells trening fra i går? Jeg gikk fjelltur =)
 
Back
Topp