Skravle tråd❤️

Merker det er vanskeligere å finne tid til å være inne på forumet når jeg har en unge jeg er hjemme med fra før, delvis jobb osv. Så tror det blir vanskelig/vil ta lang tid å få nok innlegg til skjult. Samtidig som det er mye jeg ikke ønsker å dele før det blir skjult forum fordi jeg er så utrolig paranoid og ikke ønsker å komme opp i Google søk :rolleyes::p
 
Merker det er vanskeligere å finne tid til å være inne på forumet når jeg har en unge jeg er hjemme med fra før, delvis jobb osv. Så tror det blir vanskelig/vil ta lang tid å få nok innlegg til skjult. Samtidig som det er mye jeg ikke ønsker å dele før det blir skjult forum fordi jeg er så utrolig paranoid og ikke ønsker å komme opp i Google søk :rolleyes::p

Jeg har fått mer tid til forum i en periode nå enn jeg vanligvis har, så prøver å stå på litt for å få skjult gruppe, nå som jeg har mulighet, fordi jeg heller ikke vil dele alt mulig her i åpent forum hvor hvem som helst kan gå inn og lese. :p
 
Merker det er vanskeligere å finne tid til å være inne på forumet når jeg har en unge jeg er hjemme med fra før, delvis jobb osv. Så tror det blir vanskelig/vil ta lang tid å få nok innlegg til skjult. Samtidig som det er mye jeg ikke ønsker å dele før det blir skjult forum fordi jeg er så utrolig paranoid og ikke ønsker å komme opp i Google søk :rolleyes::p
Kom på Snapchat gruppa :)
 
Hei!
Første gang jeg skriver noe her, men har fulgt med en liten stund Jeg fikk positiv test for en uke siden og er idag 4+3, så veldig tidlig! Testet hver deg siden da og hatt fin stigning hele veien og idag var streken like sterk som kontrollstreken. Men jeg har tydeligvis blitt strekmester og fikk idag positiv covidtest og, etter å ha sluppet unna i 2,5 år. Ligger med temp over 39. Har prøvd å lese litt om graviditet og Korona og virker som om det ikke er noen økt risiko for spontanabort, men man blir jo litt bekymret! Noen som vet noe om dette?
Denne posten kunne vært skrevet av meg. Ser vi er ca. like langt på vei med første barn og er like gamle attpåtil! Jeg har, som deg, korona denne uka. Har lyttet til kroppen og tatt det helt med ro. På bedringens vei nå. Hvordan er formen din?
 
Er det bare jeg som går rundt med mammabukser og oversized t-skjorter allerede? :hilarious: :hilarious: :hilarious: :hilarious:
Det frister, for klarer ikke å holde inn magen når man konstant føler seg «støl» :hilarious: Men har puttet et strikk inn i livet på arbeidsbuksa så jeg slipper det grusomme beltet:wtf:
 
Det som er sagt av FHI er at man har generelt lav risiko for å bli alvorlig syk av covid, men at gravide har forhøyet risiko for å bli alvorlig syk.
Samtidig sier de at risikoen er størst i 3.trimester så jeg tror nok du er veldig trygg :)

Men apropo dette; er det noen som tenker å ta vaksina fordi man har blitt gravid og vil beskytte fosteret? Det er jo vanlig at man får influensavaksine i første trimester
Jeg har et vennepar som opplevde sitt livs mareritt da babyen dems fikk corona. Han holdt på å dø, men overlevde fordi moren hadde tatt vaksinen i svangerskapet
 
Denne posten kunne vært skrevet av meg. Ser vi er ca. like langt på vei med første barn og er like gamle attpåtil! Jeg har, som deg, korona denne uka. Har lyttet til kroppen og tatt det helt med ro. På bedringens vei nå. Hvordan er formen din?
Oj, så tilfeldig! Er jo det som er spennende med akkurat sånne forum at man møter folk man kan relatere seg med :) Jeg har nok ikke vært så flink til å ta det med ro. Feberen er over, men er forsatt slapp, har hodepine og tungpusten, men regner med at det går over det og snart :) Håper du fort blir helt bra!
 
Kom på Snapchat gruppa :)
Litt for privat av meg, så det er for tidlig for min del :joyful:
Jeg har fått mer tid til forum i en periode nå enn jeg vanligvis har, så prøver å stå på litt for å få skjult gruppe, nå som jeg har mulighet, fordi jeg heller ikke vil dele alt mulig her i åpent forum hvor hvem som helst kan gå inn og lese. :p
Enig! Vil inn på skjult :) Men vi har vel ikke skjult ennå?
 
Oj, så tilfeldig! Er jo det som er spennende med akkurat sånne forum at man møter folk man kan relatere seg med :) Jeg har nok ikke vært så flink til å ta det med ro. Feberen er over, men er forsatt slapp, har hodepine og tungpusten, men regner med at det går over det og snart :) Håper du fort blir helt bra!
Ja, det var veldig tilfeldig. Masse god bedring til deg!
 
Litt for privat av meg, så det er for tidlig for min del :joyful:

Enig! Vil inn på skjult :) Men vi har vel ikke skjult ennå?

Enig at det er litt for tidlig for snap enda, og særlig når man må skrive navnet sitt her på åpent forum for å komme med. Jeg kommer ikke til å skrive navnet mitt på åpent forum hvertfall :shy:
Alt føles mye tryggere med skjult forum synes jeg. Så gleder meg til vi får det. ☺️
 
Føler meg ikke sånn supergravid i dag, egentlig:sorry: Føler litt press over nedre del av magen, men that's it. For all del, godt å slippe kvalmen! Men skulle gjerne ha kjent liiiiitt mer da:p
 
Back
Topp