Haha.. det er ikke enkelt. Jeg er sjokoman så det holder. Er så alt for svak.
Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
Haha, velkommen i klubben
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Haha.. det er ikke enkelt. Jeg er sjokoman så det holder. Er så alt for svak.
TakkHeia dere!!!
Det der går fint her når min kjære er hjemme... Men når jeg blir sittende alene om kveldene er det kul umulig å ikke snavle litt....![]()
Uff. hater å bli liggende sånn..... Selv kjemper jeg for å holde øynene til sjømannen min våkner og skal på skift, slik at jeg får si natta før jeg legger meg.....
Håper vi klarer detDet skulle vi også starte med uka her. Sprakk etter 2dager.
Det er det :O
Mamma til en prinsesse ♡
brus klarer jeg heldigvis å holde meg unna. Er avhengig av kaffe jeg. Og så drikker jeg amme-te fra helios, den er kjempegod! Den hjelper mot søtsug ogsåJeg er godteri avhengig og brus avhengig :O
Mamma til en prinsesse ♡
Typisk...Jeg var dønn sliten når jeg gikk å la meg. Gått å byssa siden kl 18 så kl 21 kapitulerte jeg og gikk opp å la meg med baby vedsiden av meg. Men ble lys våken med engang baby sovna. :/
God natt!!God natt alle sammen![]()
Godt vi lever sunt og godtHer har det blitt masse i kveldhaha
Vært i selskap med kaker i tillegg.
Søtmomsen![]()
Hvor er den fra?brus klarer jeg heldigvis å holde meg unna. Er avhengig av kaffe jeg. Og så drikker jeg amme-te fra helios, den er kjempegod! Den hjelper mot søtsug også![]()
Godt vi lever sunt og godt
♡☆♡, Prinsesse 2013, 2015? ♡
Merket heter Helios. Er en sånn rund rosa boksHvor er den fra?kloster har jeg
Denne:http://www.helios.no/?ItemID=1499Merket heter Helios. Er en sånn rund rosa boks![]()
Tror jeg har kjøpt det i en sånn kaffebutikk, men de har det sikkert på clas olhson, nille, europris osv. Kanskje til og med i matbutikken, de har jo noe kjøkkenutstyr derHvor kjøper jeg sånn sil til den?