SKRAVLE-TRÅD

Good morgen. Jeg og lillesnupp ligger å kooser oss i sengen før vi må stå opp. :)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

God morgen:) Så koselig!
Her var vi våken kl. 06.00 i morges og veslegutt sover nå igjen;)

Good morgen. Jeg og lillesnupp ligger å kooser oss i sengen før vi må stå opp. :)

Så koselig :) gjør det samme :)

♡☆♡, Prinsesse 2013, 2015? ♡

Soool her idag! Gleder meg til å gå ut. Vi skal på helsestasjonen, tenker vi må ut og gå litt etter vi har vært der.

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Soool her idag! Gleder meg til å gå ut. Vi skal på helsestasjonen, tenker vi må ut og gå litt etter vi har vært der.

Lykke til :) her er det og sol :D

Heldig som har sol, her regner det ned i bøtter og spann:eek::p

Siden vi har vært i dårlig form her og snuppa som kun ville sove på meg begynner vi med vår rengjøring idag :p

Lover ikke akkurat godt for i morgen dette været nei!!:confused:

Hehe, det kan du si;) Er det bare det så er det greit:P
I følge værmeldingen skal det være overskyet, men opphold i morgen hos oss:)
Her er det lett skyet og 15 grader imorgen. Helt greit vær. Ifølge yr skal det bli over 20 grader her neste uke, men jeg tror det ikke før jeg får se det. Hadde vært digg med litt sommervarme:)

Her er det lett skyet og 15 grader imorgen. Helt greit vær. Ifølge yr skal det bli over 20 grader her neste uke, men jeg tror det ikke før jeg får se det. Hadde vært digg med litt sommervarme:)

Det er meldt varmere til uken her også;) Til uken bryr jeg meg ikke så mye om,skal reise vekk uansett;):P

Sommervarme er alltid digg :)

Her er det spådd 14-17 grader idag og i morgen 8-15 og lettskyet :D

God morgen:) Så koselig!
Her var vi våken kl. 06.00 i morges og veslegutt sover nå igjen;)

Lillegutt her våkna 05.30 og. Men han tok gubben å sto opp med. Han er også morgenfugl så da er det bare rett å rimelig. :p

Lillegutt her våkna 05.30 og. Men han tok gubben å sto opp med. Han er også morgenfugl så da er det bare rett å rimelig. :p

Ok, det er jo veldig greit;):)
Her var det jeg som måtte opp gitt, og jeg er ikke særlig morgenfugl:P Haha

Nettshopping er seriøst farlig!
Har hatt etpar gavekort, og ramlet over noen tilbud. Så nå har jeg shoppa for 730kr, men tingene har en verdi av litt over 1300, og jeg har fått fri frakt.

Jeg kan bli fattig av å sitte hjemme assa. Seriøst..
Det er veldig farlig med nettshopping ja.;)

Back
Topp