Good morgen. Jeg og lillesnupp ligger å kooser oss i sengen før vi må stå opp.
Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
God morgen
Her var vi våken kl. 06.00 i morges og veslegutt sover nå igjen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Good morgen. Jeg og lillesnupp ligger å kooser oss i sengen før vi må stå opp.
Så koseligGood morgen. Jeg og lillesnupp ligger å kooser oss i sengen før vi må stå opp.
Lykke tilSoool her idag! Gleder meg til å gå ut. Vi skal på helsestasjonen, tenker vi må ut og gå litt etter vi har vært der.
Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
Soool her idag! Gleder meg til å gå ut. Vi skal på helsestasjonen, tenker vi må ut og gå litt etter vi har vært der.
Kanskje greit at det "regner fra seg" hvis det går annLover ikke akkurat godt for i morgen dette været nei!!![]()
Kanskje greit at det "regner fra seg" hvis det går ann![]()
Her er det lett skyet og 15 grader imorgen. Helt greit vær. Ifølge yr skal det bli over 20 grader her neste uke, men jeg tror det ikke før jeg får se det. Hadde vært digg med litt sommervarmeHehe, det kan du siEr det bare det så er det greit
![]()
I følge værmeldingen skal det være overskyet, men opphold i morgen hos oss![]()
Her er det lett skyet og 15 grader imorgen. Helt greit vær. Ifølge yr skal det bli over 20 grader her neste uke, men jeg tror det ikke før jeg får se det. Hadde vært digg med litt sommervarme
Håper på bedre vær i morgen daHeldig som har sol, her regner det ned i bøtter og spann![]()
Sommervarme er alltid diggHer er det lett skyet og 15 grader imorgen. Helt greit vær. Ifølge yr skal det bli over 20 grader her neste uke, men jeg tror det ikke før jeg får se det. Hadde vært digg med litt sommervarme
God morgenSå koselig!
Her var vi våken kl. 06.00 i morges og veslegutt sover nå igjen![]()
Håper på bedre vær i morgen da
♡☆♡, Prinsesse 2013, 2015? ♡
Lillegutt her våkna 05.30 og. Men han tok gubben å sto opp med. Han er også morgenfugl så da er det bare rett å rimelig.
Krysse fingrene for dere !Det håper jeg virkelig!!
Krysse fingrene for dere !
♡☆♡, Prinsesse 2013, 2015? ♡
Det er veldig farlig med nettshopping ja.Nettshopping er seriøst farlig!
Har hatt etpar gavekort, og ramlet over noen tilbud. Så nå har jeg shoppa for 730kr, men tingene har en verdi av litt over 1300, og jeg har fått fri frakt.
Jeg kan bli fattig av å sitte hjemme assa. Seriøst..