SKRAVLE-TRÅD

Uuuuh antydning til solbrenthet på høyre side :O
Eller ikke solbrent enda, bare litt rødlig. men oooh :eek:

For det første, huske solkrem. For det andre: Oi oi!! Tror ikke dette har skjedd på noen år :p

Dytter :) god morgen :)

Englemamma & mirakelmamma ♡⚘ fullammer min vakre skatt, og uten prevansjon. Håper på ett 2015 mirakel barn ♡☆ - ute og nyter fin været

Akkurat nå få lillemor til å sove :) derda? :)

Englemamma & mirakelmamma ♡⚘ fullammer min vakre skatt, og uten prevansjon. Håper på ett 2015 mirakel barn ♡☆ - ute og nyter fin været

Akkurat nå få lillemor til å sove :) derda? :)

Aha:)
Tenkte legge litt klær på plass:P

Aha:)
Tenkte legge litt klær på plass:P
Det trengs her også :p skulle ha vasket ned kjøkkenet idag men svigerfar kommer og jeg må ut så får bli i morgen :)

Jeg var hos en kunde i går og pga fint vær ble møtet tatt ute på terassen. Jeg var selvfølgelig ikke forberedt på soling da jeg dro på jobb (og er av typen nesten gjennomsiktig, eier ikke pigment og tåler ikke sol uten faktor 30), så er i dag EKSTREMT solbrent i halve ansiktet og nedover den ene arma (fra T-skjorteskillet og ned). Det SVIR!!!!!

Det trengs her også :p skulle ha vasket ned kjøkkenet idag men svigerfar kommer og jeg må ut så får bli i morgen :)

Ja,hoper seg fort opp:p

Jeg var hos en kunde i går og pga fint vær ble møtet tatt ute på terassen. Jeg var selvfølgelig ikke forberedt på soling da jeg dro på jobb (og er av typen nesten gjennomsiktig, eier ikke pigment og tåler ikke sol uten faktor 30), så er i dag EKSTREMT solbrent i halve ansiktet og nedover den ene arma (fra T-skjorteskillet og ned). Det SVIR!!!!!
USJ hørtes ikke noe godt ut :( god bedring :)

Ja,hoper seg fort opp:p
Ja :p nå får jeg starte med klærne etter frokost selvfølgelig :)

Back
Topp