Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Åja, elsker de! Og Noa Noa!Jeg er veldig glad i Hust & Claire sine klær jeg![]()
Eneste problemet er at man blir hekta!Hei på dere :-D
Skravletråder er gøy :-D
Storebror april 09 <3
Lillesøster juni 12 <3
Haha, ja det har du rett iEneste problemet er at man blir hekta!
Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
Nettshopping er seriøst farlig!
Har hatt etpar gavekort, og ramlet over noen tilbud. Så nå har jeg shoppa for 730kr, men tingene har en verdi av litt over 1300, og jeg har fått fri frakt.
Jeg kan bli fattig av å sitte hjemme assa. Seriøst..
God morgen alle sammen
Håper alle får en fin dag
Jeg dør!! Vil tilbake til leilighet! Når jeg skulle ut med bikkja kom det plutselig en større edderkopp hoppende ned fra taket rett utenfor døra og jeg stod jo der!! Så kravladen opp i taket igjen fordi den hang i spinnet sitt. Venter sikkert på at jeg skal komme hjem igjen sånn at den kan ta meg. Jeg hadde nok ikke overlevd en dag i australia eller andre land med store edderkopper!!!
Sent from my iPhone using BV Forum
Da må jeg se etter detTror jeg har kjøpt det i en sånn kaffebutikk, men de har det sikkert på clas olhson, nille, europris osv. Kanskje til og med i matbutikken, de har jo noe kjøkkenutstyr der![]()
HalloHei på dere :-D
Skravletråder er gøy :-D
Storebror april 09 <3
Lillesøster juni 12 <3
God morgenGod morgen alle sammen
Håper alle får en fin dag
USJ :/ de er grusommeJeg dør!! Vil tilbake til leilighet! Når jeg skulle ut med bikkja kom det plutselig en større edderkopp hoppende ned fra taket rett utenfor døra og jeg stod jo der!! Så kravladen opp i taket igjen fordi den hang i spinnet sitt. Venter sikkert på at jeg skal komme hjem igjen sånn at den kan ta meg. Jeg hadde nok ikke overlevd en dag i australia eller andre land med store edderkopper!!!
Sent from my iPhone using BV Forum
Så bra å høre! Kos deg masse!Munnen er mye bedre idag !skal på vennemiddag idag
♡☆♡, Prinsesse 2013, 2015? ♡
TakkSå bra å høre! Kos deg masse!