SKRAVLE-TRÅD

Nei uff, nå er det natta altså! Må lære å legge meg til normal tid!

Sitter og søker på kommoder, og går inn på bilder på google. Så kommer det opp forslag øverst, og et av de er "kommoder med kurver".
Jaja tenkte jeg, er sikkert sånne gammeldagse rokokkokommoder med store svinger og "former".

Neida, Kommode med trådkurver. Jisses, jeg burde legge meg nå. Har akkurat brettet noen klær og litt sånt.

Nettshopping er seriøst farlig!
Har hatt etpar gavekort, og ramlet over noen tilbud. Så nå har jeg shoppa for 730kr, men tingene har en verdi av litt over 1300, og jeg har fått fri frakt.

Jeg kan bli fattig av å sitte hjemme assa. Seriøst..

Jeg dør!! Vil tilbake til leilighet! Når jeg skulle ut med bikkja kom det plutselig en større edderkopp hoppende ned fra taket rett utenfor døra og jeg stod jo der!! Så kravladen opp i taket igjen fordi den hang i spinnet sitt. Venter sikkert på at jeg skal komme hjem igjen sånn at den kan ta meg. Jeg hadde nok ikke overlevd en dag i australia eller andre land med store edderkopper!!!

Sent from my iPhone using BV Forum

Nettshopping er seriøst farlig!
Har hatt etpar gavekort, og ramlet over noen tilbud. Så nå har jeg shoppa for 730kr, men tingene har en verdi av litt over 1300, og jeg har fått fri frakt.

Jeg kan bli fattig av å sitte hjemme assa. Seriøst..

Du har nå spart litt da:D
Jeg shopper alt for mye på nett selv, så kjenner meg igjen jaaa:confused:

Jeg dør!! Vil tilbake til leilighet! Når jeg skulle ut med bikkja kom det plutselig en større edderkopp hoppende ned fra taket rett utenfor døra og jeg stod jo der!! Så kravladen opp i taket igjen fordi den hang i spinnet sitt. Venter sikkert på at jeg skal komme hjem igjen sånn at den kan ta meg. Jeg hadde nok ikke overlevd en dag i australia eller andre land med store edderkopper!!!

Wæwæ,så ekkelt!!! :confused::confused:

Tror jeg har kjøpt det i en sånn kaffebutikk, men de har det sikkert på clas olhson, nille, europris osv. Kanskje til og med i matbutikken, de har jo noe kjøkkenutstyr der:)
Da må jeg se etter det :D

♡☆♡, Prinsesse 2013, 2015? ♡

USJ :/ de er grusomme :(

Munnen er mye bedre idag ! :D skal på vennemiddag idag :D

Good morgen. Jeg og lillesnupp ligger å kooser oss i sengen før vi må stå opp. :)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Back
Topp