SKRAVLE-TRÅD

Å godt at snuppa sover :) da skal hu mor sove snart og :) siste dag med godis i ukedagene og brus ... Spent på om vi klare det. Jeg og min kjære :)

Mamma til en prinsesse ♡
Heia dere!!!
Det der går fint her når min kjære er hjemme... Men når jeg blir sittende alene om kveldene er det kul umulig å ikke snavle litt.... :-p

Tror TV har gått i sommermodus... ingenting verdt å se lenger... :p
Starta en ny dramaserie på nrk2 idag som jeg hadde lyst å se. Men den går samtidig som paradise, så da får jeg se det på nett

Digger andres drama, hehe:)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Å godt at snuppa sover :) da skal hu mor sove snart og :) siste dag med godis i ukedagene og brus ... Spent på om vi klare det. Jeg og min kjære :)

Mamma til en prinsesse ♡

Det skulle vi også starte med uka her. Sprakk etter 2dager. :p

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Ligger i sengen å gloor. Klarer ikke å finne søvnen. Den har gjemt seg godt og jeg er dårlig i gjemsel. :rolleyes::confused: *furte* :p

Det skulle vi også starte med uka her. Sprakk etter 2dager. :p

Begynner med det hver morgen jeg, og sprekker hver kveld:P

Ligger i sengen å gloor. Klarer ikke å finne søvnen. Den har gjemt seg godt og jeg er dårlig i gjemsel. :rolleyes::confused: *furte* :p

Uff. hater å bli liggende sånn..... Selv kjemper jeg for å holde øynene til sjømannen min våkner og skal på skift, slik at jeg får si natta før jeg legger meg.....

La henne i senga jeg. Hun sover fortsatt:) Blir spennende å se når hun våkner neste gang da;)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
Godt hun sover da :)

Mamma til en prinsesse ♡

Begynner med det hver morgen jeg, og sprekker hver kveld:P

Haha.. det er ikke enkelt. Jeg er sjokoman så det holder. Er så alt for svak. :p

Har ikke lagt meg ennå jeg, har ikke planer om å legge meg ennå heller:)

Back
Topp