Farg det grønt du....Da tenker jeg ikke grønt eller noe altså,haha
Kanskje enda mørkere brunt, hmm...![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Farg det grønt du....Da tenker jeg ikke grønt eller noe altså,haha
Kanskje enda mørkere brunt, hmm...![]()
Paradise så klart!Noe bra på tv i kveld da?![]()
Heia dere!!!Å godt at snuppa soverda skal hu mor sove snart og
siste dag med godis i ukedagene og brus ... Spent på om vi klare det. Jeg og min kjære
Mamma til en prinsesse ♡
Å, elsker eplecider! Den er god den fra europris ogsåUHUUH! Alkoholfri eplecider på IKEAden var god
![]()
Det er alltid upopulære avgjørelser som tas og noen blir alltid sint/skuffa osv.....
Starta en ny dramaserie på nrk2 idag som jeg hadde lyst å se. Men den går samtidig som paradise, så da får jeg se det på nettTror TV har gått i sommermodus... ingenting verdt å se lenger...![]()
Jo, takk....Ok, skjønner. Må ha lykke til da![]()
Paradise så klart!
Hehe, det klarer jeg ikke se på![]()
Å godt at snuppa soverda skal hu mor sove snart og
siste dag med godis i ukedagene og brus ... Spent på om vi klare det. Jeg og min kjære
![]()
Mamma til en prinsesse ♡
Begynner med det hver morgen jeg, og sprekker hver kveldDet skulle vi også starte med uka her. Sprakk etter 2dager.
Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
Uff. hater å bli liggende sånn..... Selv kjemper jeg for å holde øynene til sjømannen min våkner og skal på skift, slik at jeg får si natta før jeg legger meg.....Ligger i sengen å gloor. Klarer ikke å finne søvnen. Den har gjemt seg godt og jeg er dårlig i gjemsel.*furte*
Godt hun sover daLa henne i senga jeg. Hun sover fortsattBlir spennende å se når hun våkner neste gang da
Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
Begynner med det hver morgen jeg, og sprekker hver kveld![]()
Har ikke lagt meg ennå jeg, har ikke planer om å legge meg ennå hellerLigger i sengen å gloor. Klarer ikke å finne søvnen. Den har gjemt seg godt og jeg er dårlig i gjemsel.*furte*