SKRAVLE-TRÅD

Her var det omvendt... Prøvd forskjellig. Microgynon er det eneste jeg ikek har hatt bivirkninger av, Yasmin var helt forferdelig! Rart hvor forskjellig disse kroppene våre reagerer på ting!!
Kanskje greit vi er litt forskjellige å, hehe:)

God morgen :) her går turen snart ut :D munnen er ett hakk bedre idag :) Jippi!

Mamma til en prinsesse ♡
Så bra at du føler deg bedre. :) ha en fin dag.

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Hva skal dere ha til middag idag folkens? Tenkte å prøve å øage pannekaker, men bytte ut noe av melet med havremel og fullkornshvetemel. Driver å prøver å være litt sunn om dagen:)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Hva skal dere ha til middag idag folkens? Tenkte å prøve å øage pannekaker, men bytte ut noe av melet med havremel og fullkornshvetemel. Driver å prøver å være litt sunn om dagen:)

Det er ikke så dumt det!
Hvis man moser en banan og har i røra blir det nesten dessert hehe :p

Hater edderkopper!!!!!

Ja greit de var smø, men de var mange. Rundt understellet på vogna og edderkoppspinn over alt!! Og jeg skulle liksom brette sammen detta og putte det i bilen... :confused: Nei takk!!

Føler jeg har edderkopper over hele meg nå!!

Sent from my iPhone using BV Forum

Tomatsuppe og hvitløksbaguetter, med 30 min hjemme før vi måtte ut døra igjen så måtte det gå fort

Tomatsuppe og hvitløksbaguetter, med 30 min hjemme før vi måtte ut døra igjen så måtte det gå fort
Måtte gå kjapt her å, sambo må dra om 20 min og jeg står og steker pannekaker nå...

Her var vi skrubbsultne da vi kom hjem, så ble nudler, pølser og frisk tomat.... Ikke noe staskost akkurat, men gjorde veldig godt i sultne mager likevel..... :p

Vi bruker alltid en del grovmel i både vaffel- og pannekakerøre vi og synes de blir bare bedre av det....... :)

Hater edderkopper!!!!!

Ja greit de var smø, men de var mange. Rundt understellet på vogna og edderkoppspinn over alt!! Og jeg skulle liksom brette sammen detta og putte det i bilen... :confused: Nei takk!!

Æsj! Det er så ekkelt når de kravler rundt, hvertfall når det er mange!

Her var vi skrubbsultne da vi kom hjem, så ble nudler, pølser og frisk tomat.... Ikke noe staskost akkurat, men gjorde veldig godt i sultne mager likevel..... :p

Vi bruker alltid en del grovmel i både vaffel- og pannekakerøre vi og synes de blir bare bedre av det....... :)
Noen ganger så bare blir det sånn. Her fant jeg ut at vi var tomme for smør rett før jeg skulle steke. Da måtte jeg fram med vogna og ned på butikken. Så styrete! Da sovna jo selvfølgelig hu, men fikk bare sove 20 min før vi var hjemme igjen. .

Hater edderkopper!!!!!

Kjenner meg så godt igjen ! :O

Mamma til en prinsesse ♡

Noen ganger så bare blir det sånn. Her fant jeg ut at vi var tomme for smør rett før jeg skulle steke. Da måtte jeg fram med vogna og ned på butikken. Så styrete! Da sovna jo selvfølgelig hu, men fikk bare sove 20 min før vi var hjemme igjen. .

Æsj, så irriterende.........

gjør vel ingenting om snuppa mi på 6 mnd sover nå uten å ha fått kveldsgrøten sin på 12 ts ca vel? :p det er kun det hun får og resten pupp <3

Hater edderkopper!!!!!

Føler med deg!! Er akkurat likedan selv. Bare jeg ser en edderkopp i huset føler jeg at det kravler over alt på meg. Det er så grusomt.

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Back
Topp