Kanskje greit vi er litt forskjellige å, heheHer var det omvendt... Prøvd forskjellig. Microgynon er det eneste jeg ikek har hatt bivirkninger av, Yasmin var helt forferdelig! Rart hvor forskjellig disse kroppene våre reagerer på ting!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kanskje greit vi er litt forskjellige å, heheHer var det omvendt... Prøvd forskjellig. Microgynon er det eneste jeg ikek har hatt bivirkninger av, Yasmin var helt forferdelig! Rart hvor forskjellig disse kroppene våre reagerer på ting!!
Det har du rett i
Må ha lykke til med ryddingen iallefall![]()
Så bra at du føler deg bedre.God morgenher går turen snart ut
munnen er ett hakk bedre idag
Jippi!
Mamma til en prinsesse ♡
Hva skal dere ha til middag idag folkens? Tenkte å prøve å øage pannekaker, men bytte ut noe av melet med havremel og fullkornshvetemel. Driver å prøver å være litt sunn om dagen
Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
om det blir noe rester skal jeg prøve det!Det er ikke så dumt det!
Hvis man moser en banan og har i røra blir det nesten dessert hehe![]()
Tomatsuppe og hvitløksbaguetter, med 30 min hjemme før vi måtte ut døra igjen så måtte det gå fortHva skal dere ha til middag idag folkens? Tenkte å prøve å øage pannekaker, men bytte ut noe av melet med havremel og fullkornshvetemel. Driver å prøver å være litt sunn om dagen
Måtte gå kjapt her å, sambo må dra om 20 min og jeg står og steker pannekaker nå...Tomatsuppe og hvitløksbaguetter, med 30 min hjemme før vi måtte ut døra igjen så måtte det gå fort
Hehe... Sant nok...Kanskje greit vi er litt forskjellige å, hehe![]()
Godt poeng!!!Er vel ofte greit? Går jo arbeidsdagen fortere![]()
Så godt å høre at det går bedre!!God morgenher går turen snart ut
munnen er ett hakk bedre idag
Jippi!
Mamma til en prinsesse ♡
Her var vi skrubbsultne da vi kom hjem, så ble nudler, pølser og frisk tomat.... Ikke noe staskost akkurat, men gjorde veldig godt i sultne mager likevel.....Hva skal dere ha til middag idag folkens? Tenkte å prøve å øage pannekaker, men bytte ut noe av melet med havremel og fullkornshvetemel. Driver å prøver å være litt sunn om dagen
Æsj! Det er så ekkelt når de kravler rundt, hvertfall når det er mange!Hater edderkopper!!!!!
Ja greit de var smø, men de var mange. Rundt understellet på vogna og edderkoppspinn over alt!! Og jeg skulle liksom brette sammen detta og putte det i bilen...Nei takk!!
Føler jeg har edderkopper over hele meg nå!!
Sent from my iPhone using BV Forum
Noen ganger så bare blir det sånn. Her fant jeg ut at vi var tomme for smør rett før jeg skulle steke. Da måtte jeg fram med vogna og ned på butikken. Så styrete! Da sovna jo selvfølgelig hu, men fikk bare sove 20 min før vi var hjemme igjen. .Her var vi skrubbsultne da vi kom hjem, så ble nudler, pølser og frisk tomat.... Ikke noe staskost akkurat, men gjorde veldig godt i sultne mager likevel.....
Vi bruker alltid en del grovmel i både vaffel- og pannekakerøre vi og synes de blir bare bedre av det.......![]()
Kjenner meg så godt igjen ! :OHater edderkopper!!!!!
Ja greit de var smø, men de var mange. Rundt understellet på vogna og edderkoppspinn over alt!! Og jeg skulle liksom brette sammen detta og putte det i bilen...Nei takk!!
Æsj, så irriterende.........Noen ganger så bare blir det sånn. Her fant jeg ut at vi var tomme for smør rett før jeg skulle steke. Da måtte jeg fram med vogna og ned på butikken. Så styrete! Da sovna jo selvfølgelig hu, men fikk bare sove 20 min før vi var hjemme igjen. .
Hater edderkopper!!!!!