SKRAVLE-TRÅD

Heia dere!!!
Det der går fint her når min kjære er hjemme... Men når jeg blir sittende alene om kveldene er det kul umulig å ikke snavle litt.... :-p
Takk :D må bare klare det! Snuppa tar jo etter oss :p da synes jeg det er lov altså hihi :)

Mamma til en prinsesse ♡

Uff. hater å bli liggende sånn..... Selv kjemper jeg for å holde øynene til sjømannen min våkner og skal på skift, slik at jeg får si natta før jeg legger meg.....

Jeg var dønn sliten når jeg gikk å la meg. Gått å byssa siden kl 18 så kl 21 kapitulerte jeg og gikk opp å la meg med baby vedsiden av meg. Men ble lys våken med engang baby sovna. :/

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Det skulle vi også starte med uka her. Sprakk etter 2dager. :p

Håper vi klarer det :)

Mamma til en prinsesse ♡

Jeg er godteri avhengig og brus avhengig :O

Mamma til en prinsesse ♡

Jeg er godteri avhengig og brus avhengig :O

Mamma til en prinsesse ♡
brus klarer jeg heldigvis å holde meg unna. Er avhengig av kaffe jeg. Og så drikker jeg amme-te fra helios, den er kjempegod! Den hjelper mot søtsug også:)

Jeg var dønn sliten når jeg gikk å la meg. Gått å byssa siden kl 18 så kl 21 kapitulerte jeg og gikk opp å la meg med baby vedsiden av meg. Men ble lys våken med engang baby sovna. :/

Typisk... :p

brus klarer jeg heldigvis å holde meg unna. Er avhengig av kaffe jeg. Og så drikker jeg amme-te fra helios, den er kjempegod! Den hjelper mot søtsug også:)
Hvor er den fra? :) kloster har jeg

♡☆♡, Prinsesse 2013, 2015? ♡

Da har jeg lagt meg i seng :p

Hvor kjøper jeg sånn sil til den? :)

Hvor kjøper jeg sånn sil til den? :)

Tror jeg har kjøpt det i en sånn kaffebutikk, men de har det sikkert på clas olhson, nille, europris osv. Kanskje til og med i matbutikken, de har jo noe kjøkkenutstyr der:)

Back
Topp