SKRAVLE-TRÅD

Sitter å spiller mario på super nintendo med store jenta.
Mora mer engasjert enn jenta. :D

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
Å det er jo kjempe moro :D

Mamma til en prinsesse ♡

Aha... Ikke så farlig altså... Men like kjedelig å vente likevel selvfølgelig.....

Skulle til å spørre om det gikk bra, men det vet du vel gjerne ikke enda... Noen spesiell grunn til at du tar glukosebelastning?

Får svar på fredag. Jeg hadde svangerskapsdiabetes i forrige svangerskap.

Sier god natt her jeg :) i morgen er det hjemme dag og trilletur :D

Mamma til en prinsesse ♡

Da er et god natt herfra også... 4-åringen ligger og sover i sengen min (tidligere ble han alltid bært tilbake, så gikk sjelden dit, men nå tror jeg han har skjønt at mammaen sitt bekken ikke liker å bære på tunge, sovende, gelegutter, så han benytter virkelig muligheten.....), så jeg får vel krype dit sammen med ham... Lang dag på jobb i morgen og mye bilkjøring (ca 5 timer bak rattet) og kjenner bekkenet mitt ikke har veldig lyst til det..... :confused:

Jeg begynte med cerazette idag, litt over to måneder etter fødselen. Håper jeg ikke får noen bivirkninger. Andre som har fått det?

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Jeg begynte med cerazette idag, litt over to måneder etter fødselen. Håper jeg ikke får noen bivirkninger. Andre som har fått det?

Gikk på de en kort periode før innsettelse av p-staven. Ammet ikke, og merka ingen bivirkninger bortsett fra å miste mensen. Og det gjor eg med p-staven og. Hurra :D

Sent from my iPhone using BV Forum

Gikk på de en kort periode før innsettelse av p-staven. Ammet ikke, og merka ingen bivirkninger bortsett fra å miste mensen. Og det gjor eg med p-staven og. Hurra :D

Sent from my iPhone using BV Forum
Uff, liker ikke å begynne på nye ting. Var fornøyd med Yasmin jeg og var sikker på at jeg kunne bruke de etter fødselen. Fikk bivirkninger av mikrogynon og det var ikke kult. Tok lang tid før jeg fant ut at det var pillene sin skyld også.

Prøver å finne ut om jeg skal feire 17mai eller bare dra på hytta. Mamma har, for fjerde år på rad, klart å ødelegge hele forventningen og gleden til dagen, fordi hun er så sjalu på at jeg vil feire dagen både med mine foreldre og hans foreldre, og når jeg da har laget avtale med dem og trodde i beste mening at det ville passe for mamma og det ikke gjorde det, så skjeller hun meg ut :(
Men har jo en pappa og to søstre jeg gjerne vil være med også, så de tre andre årene har jeg svelgt det og gått på besøk til dem, men nå er jeg bare helt lei meg :(

Jeg fikk masse småkviser og småblødninger i tre uker i strekk, så jeg sluttet med dem :p
Men har hørt om andre med gode erfaringer, alle kropper reagerer forskjellig :)

Back
Topp