God dagGod dag
Sent from my iPhone using BV Forum
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
God dagGod dag
Var det bra?God ettermiddag.
I dag skal jeg skravle litt, i går var jeg på konsert med Robbie Williams så det ble det lite skravling.
God ettermiddag.
I dag skal jeg skravle litt, i går var jeg på konsert med Robbie Williams så det ble det lite skravling.
FortellGod ettermiddag.
Det var veldig bra..)Var det bra?
Ja, ikke sant. Vasr supegøy, litt kjipt at jeg akkurat ikke fikk tatt på hånden hans, jeg ble litt for kort i armene..Ooohh, heldige du!!![]()
Ja, ikke sant. Vasr supegøy, litt kjipt at jeg akkurat ikke fikk tatt på hånden hans, jeg ble litt for kort i armene..
oOOHStod du så langt fremme altså
?
HerligJeg har sovet lenge for en gangs skyld og senere blir det å bevege seg ut litt![]()
Såååå gøyDet gjorde jeg, vaar heldig med plassen![]()
Det gjorde jeg, vaar heldig med plassen![]()
Flink duPoden på vei i seng, jeg har vasket klær, manne har slått plenen.
Jeg har visst betalt regninger også, det er kjedelig det.
Du kan jo prøve deg litt frem, litt går jo sikkert fint... bare passe på så det ikke blir tøft for den lille ryggen!!Ja hun krever mye oppmerksomhet når hu er våken.
Skulle jeg også gjort, men lurer på at jeg utsetter det en dag til, for er ikke i rette humøret i dag.....Poden på vei i seng, jeg har vasket klær, manne har slått plenen.
Jeg har visst betalt regninger også, det er kjedelig det.