Da får du bare nyte!!Skal få alenetid i morgen heldigvis!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Da får du bare nyte!!Skal få alenetid i morgen heldigvis!
God bedring! Håper du blir bra fort!God kveld jenter !på vei hjem nå ... snuppa bæsjet gjennom og vognen var våt av regn :/ skulle dratt for mange timer siden ... Hun sover nå så enda godt det ♡ i morgen begynner jeg med behandling for infeksjon i kjeveområdet
Mamma til en prinsesse ♡
Da får du bare nyte!!![]()
Ååh gleder meg sånn! Nå gjenstår det bare å finne ut hva jeg skal gjøreBlir godt for deg
Mamma til en prinsesse ♡
Takk søta ! ♡ satser på detGod bedring! Håper du blir bra fort!
Nyte et godt måltid i fred og ro??? Det var det jeg savnet aller mest da junior var baby!!!Ååh gleder meg sånn! Nå gjenstår det bare å finne ut hva jeg skal gjøre![]()
Herlighet så lang tid det skal ta på sykehuset da!Lite fart her i dag gitt... Jeg som håpet å få roe litt nerver her inne i dag....![]()
Hva er du på sykehuset for??Herlighet så lang tid det skal ta på sykehuset da!
Lite fart her i dag gitt... Jeg som håpet å få roe litt nerver her inne i dag....![]()
Junior kom og la seg sammen med meg da jeg gikk og la meg ..(sikkert like greit, for da fikk jeg noe annet å tenke på) og han ligger ikke så rolig, så sovna vel rundt halv 3 og så var det morgen i 7-tiden...Fikk du sove i natt eller lå du våken og var forbanna?Fått ordnet opp i misforståelsen?
![]()
Oi, da skjønner jeg at du er litt stressa.... Samboeren din får stå på som f før han reiser... bare å frem me piskenStreeess!! Har et soverom vi må gipse og et rom vi må rydde ut før dåpen til twinsa. Samboern reiser på nordsjøen dein 22. Og kommer hjem 5.juni. Dåpen er 8.juni og overnattingsgjestene kommer 6.!! Hvordan skal dette gå!
Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
Junior kom og la seg sammen med meg da jeg gikk og la meg ..(sikkert like greit, for da fikk jeg noe annet å tenke på) og han ligger ikke så rolig, så sovna vel rundt halv 3 og så var det morgen i 7-tiden...
Tja, noe av det i alle fall........Blir nok greit,men er fremdeles så forbanna at jeg nesten rister når jeg tenker på det..... hehe.... Sjelden jeg er sint noe mer enn 5 minutter, men denne gangen sitter det nok i en stund.....
![]()
Går overraskende bra enda...Lite søvn da, er du ikke trøtt?
Haha,huff da![]()
Går overraskende bra enda...kommer vel til kvelden!!
Oi, da skjønner jeg at du er litt stressa.... Samboeren din får stå på som f før han reiser... bare å frem me pisken![]()