SKRAVLE-TRÅD

God kveld jenter ! :) på vei hjem nå ... snuppa bæsjet gjennom og vognen var våt av regn :/ skulle dratt for mange timer siden ... Hun sover nå så enda godt det ♡ i morgen begynner jeg med behandling for infeksjon i kjeveområdet :)

Mamma til en prinsesse ♡
God bedring! Håper du blir bra fort!

Herligfred å dere skravler a'!

Sent from my iPhone using BV Forum

Good dag damer.
Her er det en rolig morgen for engangsskyld.
Hva er planerne i dag?

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Jeg har masse sånne "gruer meg til -oppgaver" på tapetet i dag jeg.... :/ ÆSJ!! Og ble bare 3,5 timers søvn i natt.... Dårlig kombinasjon......

Streeess!! Har et soverom vi må gipse og et rom vi må rydde ut før dåpen til twinsa. Samboern reiser på nordsjøen dein 22. Og kommer hjem 5.juni. Dåpen er 8.juni og overnattingsgjestene kommer 6.!! Hvordan skal dette gå! :p

Fikk du sove i natt eller lå du våken og var forbanna?:p Fått ordnet opp i misforståelsen?;)
Junior kom og la seg sammen med meg da jeg gikk og la meg ..(sikkert like greit, for da fikk jeg noe annet å tenke på) og han ligger ikke så rolig, så sovna vel rundt halv 3 og så var det morgen i 7-tiden...

Tja, noe av det i alle fall........ ;) Blir nok greit,men er fremdeles så forbanna at jeg nesten rister når jeg tenker på det..... hehe.... Sjelden jeg er sint noe mer enn 5 minutter, men denne gangen sitter det nok i en stund..... :p

Streeess!! Har et soverom vi må gipse og et rom vi må rydde ut før dåpen til twinsa. Samboern reiser på nordsjøen dein 22. Og kommer hjem 5.juni. Dåpen er 8.juni og overnattingsgjestene kommer 6.!! Hvordan skal dette gå! :p

Oi, da skjønner jeg at du er litt stressa.... Samboeren din får stå på som f før han reiser... bare å frem me pisken ;)

Junior kom og la seg sammen med meg da jeg gikk og la meg ..(sikkert like greit, for da fikk jeg noe annet å tenke på) og han ligger ikke så rolig, så sovna vel rundt halv 3 og så var det morgen i 7-tiden...

Tja, noe av det i alle fall........ ;) Blir nok greit,men er fremdeles så forbanna at jeg nesten rister når jeg tenker på det..... hehe.... Sjelden jeg er sint noe mer enn 5 minutter, men denne gangen sitter det nok i en stund..... :p

Lite søvn da, er du ikke trøtt?:eek:
Haha,huff da:p

Oi, da skjønner jeg at du er litt stressa.... Samboeren din får stå på som f før han reiser... bare å frem me pisken ;)

Er ikke han som er problemet. Det er de 2 små! :p :D

Back
Topp