SKRAVLE-TRÅD

Hehe... Ja, det er det fine med å være gravid..... ;) Alt det andre som ikke er så fint trenger vi jo ikke snakke så høyt om.... :p
Sant det;)
Hadde få plager under svangerskapet jeg:D Så håper på at neste svangerskapet er like greit altså:P

Sant det;)
Hadde få plager under svangerskapet jeg:D Så håper på at neste svangerskapet er like greit altså:p
Var ganske så frisk jeg også første gangen, når jeg bare var ferdig med kvalmen (og den var til å leve med den også). Atskillig verre denne gangen gitt...... :-p

Var ganske så frisk jeg også første gangen, når jeg bare var ferdig med kvalmen (og den var til å leve med den også). Atskillig verre denne gangen gitt...... :p

Aha:)
Hva plages du mer med dette svangerskapet da?
Jeg hadde kraftig halsbrann, men det fikk jeg jo medisiner mot:P Ellers vasket jeg og styrte på som ellers;)

Aha:)
Hva plages du mer med dette svangerskapet da?
Jeg hadde kraftig halsbrann, men det fikk jeg jo medisiner mot:p Ellers vasket jeg og styrte på som ellers;)
Vel, for et første var jeg jo helt utslått med hyperemesis til jeg var 15-16 uker og så har bekkenet begynt å melde seg nå da........ Også er jeg trøtt hele tiden... (det var jeg jo sist også, men da hadde jeg jo bare meg selv og jobb liksom.... nå har jeg jo en aktiv 4-åring i tillegg....)

Vel, for et første var jeg jo helt utslått med hyperemesis til jeg var 15-16 uker og så har bekkenet begynt å melde seg nå da........ Også er jeg trøtt hele tiden... (det var jeg jo sist også, men da hadde jeg jo bare meg selv og jobb liksom.... nå har jeg jo en aktiv 4-åring i tillegg....)

Aha,skjønner...Hyperemesis misunner jeg virkelig ingen!!!
Er nok en del jobb med en på 4år ja;):D
Jeg har hatt smerter i bekken i ettertid, men ikke under svangerskapet jeg da:)

Aha,skjønner...Hyperemesis misunner jeg virkelig ingen!!!
Er nok en del jobb med en på 4år ja;):D
Jeg har hatt smerter i bekken i ettertid, men ikke under svangerskapet jeg da:)
Men kjære vene, mange som har hatt det verre enn meg altså, så skal ikke klage.... Bare at helt rosenrødt er det jo ikke.... men veldig koselig likevel.... Hihi.... ;)

Skjønner det godt:p Ufattelig håpløst når folk oppfører seg sånn!!:confused:
Får bare håpe jeg klarer å riste det av meg før jeg legger meg, så jeg får sove... Aldri bra for nattesøvnen å ta med seg irritasjonen dit, men den klistrer seg bra kjenner jeg!!!

Får bare håpe jeg klarer å riste det av meg før jeg legger meg, så jeg får sove... Aldri bra for nattesøvnen å ta med seg irritasjonen dit, men den klistrer seg bra kjenner jeg!!!

Det er ikke verdt å ligge våken for!!

Noen ganger merker jeg at jeg blir helt utslitt av småen og har bare lyst til å gi opp. Nå har jeg ikke vært alene på ovee 4 måneder og begynner virkelig å savne litt alenetid! Er det bare jeg som har det sånn? :(

Sent from my iPhone using BV Forum

Noen ganger merker jeg at jeg blir helt utslitt av småen og har bare lyst til å gi opp. Nå har jeg ikke vært alene på ovee 4 måneder og begynner virkelig å savne litt alenetid! Er det bare jeg som har det sånn? :(

Tror alle har slike øyeblikk jeg......

Hm... Men er det ikke da mulig å søke noe erstatning eller noe?? Jeg har rotfylt... Er ikke godt akkurat, men jeg hadde sånn tannpine på forhånd, så gjorde vel forsåvit liten forskjell første gangen... Jeg gjorde det uten bedøvelse, var tilbake i flere omganger for å få knerta nerven helt før han fylte igjen.... Men var faktisk den rotfyllinga som kurerte tannlegeskrekken min....
Får se hva sånt koster :) jeg har ei puppen annen hver time så dette får fint vente :) glad for å lese dette :)

Mamma til en prinsesse ♡

Huff :( kanskje du trenger litt alenetid :) klem ♡

Mamma til en prinsesse ♡

God kveld jenter ! :) på vei hjem nå ... snuppa bæsjet gjennom og vognen var våt av regn :/ skulle dratt for mange timer siden ... Hun sover nå så enda godt det ♡ i morgen begynner jeg med behandling for infeksjon i kjeveområdet :)

Mamma til en prinsesse ♡

Back
Topp