Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hehe... Takk!!Gjør gjerne det daLykke til med å holde deg våken utover
![]()
Åja.....Er ikke han som er problemet. Det er de 2 små!![]()
Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
Ikke hørt om den engang jeg....Noen som har sett på nye serien "mom"?
Serien begynte denna uka på tvnorgeIkke hørt om den engang jeg....![]()
Åja.....Dere har kanskje ikke så mye ledige hender.....
Har ikke noen som kan låne dem litt inimellom da??
Så reklame for den i sta, så morsom ut så jeg satte tuneren på seriopptak. Men hver er hun som spiller Mom? Så kjent, og jeg kommer ikke på hvem hun er. Arg!Noen som har sett på nye serien "mom"?
Åja.... Ser for lite TV antakelig.....Serien begynte denna uka på tvnorge
Så bra!!!! Har oppussing på gang selv, men heldigvis litt bedre tid.....Nei har ikke så mye ledige stunder nei.
Har spurt pappa og søstra mi om hjelp nå. Så håper vi blir ferdig i tide da.
Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
Scary movie i hvert fallSå reklame for den i sta, så morsom ut så jeg satte tuneren på seriopptak. Men hver er hun som spiller Mom? Så kjent, og jeg kommer ikke på hvem hun er. Arg!
Jeg er i permisjon så blir litt tv herÅja.... Ser for lite TV antakelig.....![]()
Kan vel fort bli et da ja.... Jeg klarer sjelden å konsentere meg om TV når jeg er alene, blir som regel sittende med Pcn og TV blir bare bakgrunnsstøy.... Men er ksoelig å krype inn i armkroken til min kjære og slappe av foran TV når han er hejmme da!!Jeg er i permisjon så blir litt tv her![]()
Vet ikke hva som er vanlig jeg, men med junior tror jeg vi skiftet over da han var ca 7-8 mnder, for da begynte vi å ha behov for å ha selene på ham i vogna.....Noen her som vet når man går over fra vognbag til sportbag(eller hva det heter) ? Sånn ca bare.
Ok nemlig. I vognbagen min (emmaljunga) kan man rette ryggen litt opp sånn at hun kommer litt opp med overkroppen i bagen. Burde jeg vente med det til hu er 6mnd? Hu er 4 nå. Grunnen til jeg lurer er fordi hun ikke sover så mye i vogna lenger når vi er ute.Vet ikke hva som er vanlig jeg, men med junior tror jeg vi skiftet over da han var ca 7-8 mnder, for da begynte vi å ha behov for å ha selene på ham i vogna.....![]()
Vi hadde også sånn, men syntes ikke det fungerte særlig bra siden han pået vis bare skled ned.....Ok nemlig. I vognbagen min (emmaljunga) kan man rette ryggen litt opp sånn at hun kommer litt opp med overkroppen i bagen. Burde jeg vente med det til hu er 6mnd? Hu er 4 nå. Grunnen til jeg lurer er fordi hun ikke sover så mye i vogna lenger når vi er ute.
Ja hun krever mye oppmerksomhet når hu er våken.Vi hadde også sånn, men syntes ikke det fungerte særlig bra siden han pået vis bare skled ned.....
Men ville vel kanskje ventet litt til ja 8uten at jeg har peiling på hva som er anbefalt)...... Blir hun utålmodig når hun ligger da?