Skjønte hva du mente ja
Å by på ting har jeg ennå ikke gjort! Er så redd for å bli lurt
Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app
Hehe, ahhh
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Skjønte hva du mente ja
Å by på ting har jeg ennå ikke gjort! Er så redd for å bli lurt
Oi, låner du han ut??
Hehe, synd, for her har snekkerne slipt gulv i dag, så her er det finfint trestøv absolutt overalt!!!!!!Han var ikke helt enig i det gitt.
Holder med å vaske et gulv, fikk jeg beskjed om.
Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
Hehe, synd, for her har snekkerne slipt gulv i dag, så her er det finfint trestøv absolutt overalt!!!!!!![]()
Det tordner!!!! Åååh hater torden!
Sent from my iPhone using BV Forum
Ja, absolutt det enklesteJeg har heller ikke våget meg inn på budrunder på ebay - sikkert mulig å gjøre noen kupp da, men enklest å trykke buy it now!!![]()
Oi, det er jo bra!Hehe, ahhhSer den! Jeg byr sjelden på dyre ting da, men får gjerne en kjole 100kr billigere for eks
![]()
Haha...lov å prøve segHan var ikke helt enig i det gitt.
Holder med å vaske et gulv, fikk jeg beskjed om.
Oi, det er jo bra!
Det gikk veldig fint! Men tlf var full så filmingen sluttet på vei i sjøen så måtte hoppe to gangerJeg har tatt utfordringen. Det er når du er på tur utti som er verst fordi du gruer deg.men er ikke så gale når du først ha hivd deg utti.
Ja, det er tilnærmet håpløst.....Ååh det er så plagsomt å vaske.
Dreiv å vaska opp gipsstøv her i sommer. Etter sambo hadde pusset opp soverommet. Det var helt grusomt å vaske opp.
Hm... Men er det ikke da mulig å søke noe erstatning eller noe?? Jeg har rotfylt... Er ikke godt akkurat, men jeg hadde sånn tannpine på forhånd, så gjorde vel forsåvit liten forskjell første gangen... Jeg gjorde det uten bedøvelse, var tilbake i flere omganger for å få knerta nerven helt før han fylte igjen.... Men var faktisk den rotfyllinga som kurerte tannlegeskrekken min....Tannlegen har ødelagt tanna mi :'( borret for dypt og brukt feil fylling ... må rotfylle :/ og kanskje trekke vistomstann oppe .... ikke faen at jeg gjør dette før jeg MÅ .... gikk nesten i bakken idag. Må snakke om penicillin og antibiotika med legen min i morgen
Mamma til en prinsesse ♡
Dott i øret!! Får den ikke vekkblir gal!
Wæwæ, ubehagelig sikkert!!
Har du tygget som en gal? Holdt pusten??![]()
Jepp! Og gapt, og gjespet, prøver å svelge hardt... blæææh!!
Det har jeg ofte for tiden... sitter kjempelenge... blir helt tullete av det der.. Lurer på om det har noe med graviditeten å gjøre??Dott i øret!! Får den ikke vekkblir gal!
Det har jeg ofte for tiden... sitter kjempelenge... blir helt tullete av det der.. Lurer på om det har noe med graviditeten å gjøre??
Ellers sitter jeg her og kjenner på spirrevippen i magen som turnerer som bare det!! Goingen!!![]()