SKRAVLE-TRÅD

Skjønte hva du mente ja;)
Å by på ting har jeg ennå ikke gjort! Er så redd for å bli lurt:p

Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app

Hehe, ahhh;) Ser den! Jeg byr sjelden på dyre ting da, men får gjerne en kjole 100kr billigere for eks:P

Oi, låner du han ut??:p

Han var ikke helt enig i det gitt. :p
Holder med å vaske et gulv, fikk jeg beskjed om. :p

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Hehe, synd, for her har snekkerne slipt gulv i dag, så her er det finfint trestøv absolutt overalt!!!!!! :p

Hehe, synd, for her har snekkerne slipt gulv i dag, så her er det finfint trestøv absolutt overalt!!!!!! :p

Ååh det er så plagsomt å vaske.

Dreiv å vaska opp gipsstøv her i sommer. Etter sambo hadde pusset opp soverommet. Det var helt grusomt å vaske opp.

Tannlegen har ødelagt tanna mi :'( borret for dypt og brukt feil fylling ... må rotfylle :/ og kanskje trekke vistomstann oppe .... ikke faen at jeg gjør dette før jeg MÅ .... gikk nesten i bakken idag. Må snakke om penicillin og antibiotika med legen min i morgen :)

Mamma til en prinsesse ♡

Haha...lov å prøve seg:p

Jeg har tatt utfordringen. Det er når du er på tur utti som er verst fordi du gruer deg. :p men er ikke så gale når du først ha hivd deg utti. ;)

Det gikk veldig fint! Men tlf var full så filmingen sluttet på vei i sjøen så måtte hoppe to ganger:p

Sent from my iPhone using BV Forum

Ååh det er så plagsomt å vaske.

Dreiv å vaska opp gipsstøv her i sommer. Etter sambo hadde pusset opp soverommet. Det var helt grusomt å vaske opp.

Ja, det er tilnærmet håpløst..... :-p

Vet ikke om jeg orker å starte på i kveld eller om jeg skal skyndte meg å lukke øynene i stedet...... ;)

Tannlegen har ødelagt tanna mi :'( borret for dypt og brukt feil fylling ... må rotfylle :/ og kanskje trekke vistomstann oppe .... ikke faen at jeg gjør dette før jeg MÅ .... gikk nesten i bakken idag. Må snakke om penicillin og antibiotika med legen min i morgen :)

Mamma til en prinsesse ♡
Hm... Men er det ikke da mulig å søke noe erstatning eller noe?? Jeg har rotfylt... Er ikke godt akkurat, men jeg hadde sånn tannpine på forhånd, så gjorde vel forsåvit liten forskjell første gangen... Jeg gjorde det uten bedøvelse, var tilbake i flere omganger for å få knerta nerven helt før han fylte igjen.... Men var faktisk den rotfyllinga som kurerte tannlegeskrekken min....

Dott i øret!! Får den ikke vekk :confused: blir gal!
Det har jeg ofte for tiden... sitter kjempelenge... blir helt tullete av det der.. Lurer på om det har noe med graviditeten å gjøre??

Ellers sitter jeg her og kjenner på spirrevippen i magen som turnerer som bare det!! Goingen!! :)

Det har jeg ofte for tiden... sitter kjempelenge... blir helt tullete av det der.. Lurer på om det har noe med graviditeten å gjøre??

Ellers sitter jeg her og kjenner på spirrevippen i magen som turnerer som bare det!! Goingen!! :)

Ntååå<3 Kjenner jeg savner å være gravid når jeg leser sånn:rolleyes:

Back
Topp