skravle på jenter..ca 50 innlegg igjen til vi får skjult forum ;)

Må vist bli flinkere å kommentere. skjult gruppe hadde vært noe for meg ihvertfall :)
Ja, skjult gruppe er veldig kjekt! :) Det er først da man virkelig blir kjent :)
 
Jeg skulle tro jeg var innafor til å komme inn på den skjulte gruppa? Jeg vet ikke hvordan jeg skal finne ut antall innlegg her inne heller jeg :-/
 
Jeg skulle tro jeg var innafor til å komme inn på den skjulte gruppa? Jeg vet ikke hvordan jeg skal finne ut antall innlegg her inne heller jeg :-/
Det er bare å telle innlegg på profilen din :) Du har vært medlem i over 5 år og har over 200 innlegg i septembergruppa, så du er godt innafor ;)
 
Dette går jo veldig fort! :D Synd vi sikkert ikke får startet opp det skjulte forumet på noen dager likevell.. :( Eller går det an å få det skjulte forumet uten å ha bestemt navn?
 
Håper jeg får vite navn etc. før det opprettes...må jo sitte på gjerdet frem til 28. jan (meldte meg inn 28. des) :p
 
Tenker jo at noen bare må bestemme et navn jeg da.. Ikke så farlig hva det kalles for min del iallefall.
 
Tenker jo at noen bare må bestemme et navn jeg da.. Ikke så farlig hva det kalles for min del iallefall.
Jeg bryr meg heller ikke om hva den skal hete :) Men vet det har blitt påpekt tidligere at de som har termin i slutten av mnd og må få være med å bestemme (hvertfall de som har ønske om det) :)
 
Jeg tenker også at man tar ett navn og blir ferdig med det :)
 
Virker som Septemberlykke har fått såpass gehør @Minimjau (forslaget ditt) ~ atte...kan vi ikke bare gå inn for dét...?
 
Jeg bryr meg heller ikke om hva den skal hete :) Men vet det har blitt påpekt tidligere at de som har termin i slutten av mnd og må få være med å bestemme (hvertfall de som har ønske om det) :)
Men viss det er sånn hva skal vi gjøre med de som oppdager forumet seint og melder seg inn i 2 trimester f.eks? De må jo bare godta at den skjulte gruppen heter det den heter.... Jeg tenker iallefall at så lenge de som bryr seg om navnet som er her nå får anledning til å si noe så burde det holde....
 
Men viss det er sånn hva skal vi gjøre med de som oppdager forumet seint og melder seg inn i 2 trimester f.eks? De må jo bare godta at den skjulte gruppen heter det den heter.... Jeg tenker iallefall at så lenge de som bryr seg om navnet som er her nå får anledning til å si noe så burde det holde....
Nei, da er det jo deres egen "feil" :) Men de som får termin 30. september er bare 3+0 i dag, og det er veldig få som finner ut at de er gravide så tidlig :) Så tenker at vi hvertfall må gi dem en sjans til å komme med sine forslag og meninger :)
 
Men jeg er villig til å føye meg altså, om jeg er den eneste som tenker slik :D
 
Tenker bare herregud er det så nøye! :D Hadde jeg kommet inn på slutten av måneden så hadde ikke jeg tenkt "åh serr, er septemberlykke navnet? :rolleyes:"

Hahha :D
 
Tenker bare herregud er det så nøye! :D Hadde jeg kommet inn på slutten av måneden så hadde ikke jeg tenkt "åh serr, er septemberlykke navnet? :rolleyes:"

Hahha :D
Haha, det hadde ikke jeg heller! :D Har bare sett at det har vært diskutert i andre termingrupper :)
 
Back
Topp