Svigermor og sviger-stefar blir nok kjempeglade^^, svigerfar og sviger-stemord blir nok skuffet... menmen, ikke alle kan være like lykkeligeHaha, da skjønner jeg Så kjekt med både dåp og nyhet om nytt barnebarn samme helg ❤
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Svigermor og sviger-stefar blir nok kjempeglade^^, svigerfar og sviger-stemord blir nok skuffet... menmen, ikke alle kan være like lykkeligeHaha, da skjønner jeg Så kjekt med både dåp og nyhet om nytt barnebarn samme helg ❤
Og jeg føler meg litt dritt etter å ha kommentert det, det er jo ikke noe jeg har noe med å gjøre!Åh, neinei! Skal ikke fortelle det I selve dåpen nei de bor et stykke unna, så vi blir å overnatte der den helgen
Åå? Hvorfor skuffet?Svigermor og sviger-stefar blir nok kjempeglade^^, svigerfar og sviger-stemord blir nok skuffet... menmen, ikke alle kan være like lykkelige
Hahahah xD ikke bekymre deg, søte du <3Og jeg føler meg litt dritt etter å ha kommentert det, det er jo ikke noe jeg har noe med å gjøre!
De er ikke spesielt glad i meg og sønnen min, tror jeg.. de kommer bare på besøk hvis stesønnen min er på besøk (og de kjører forbi her én gang i uka), og sender melding til sambo "savner deg og R" også gjør de innmari stor forskjell på min sønn og sambo sin sønn.. på julegaver, bursdagsgaver og oppmerksomhet.. vi har tatt den praten med dem én gang før, og det ble noe bedre.. men nå er vi tilbake på scratch igjen -.-Åå? Hvorfor skuffet?
Så utrolig kjipt det må følest Utrolig frustrerende! Håper det blir annerledes når babyen kommerDe er ikke spesielt glad i meg og sønnen min, tror jeg.. de kommer bare på besøk hvis stesønnen min er på besøk (og de kjører forbi her én gang i uka), og sender melding til sambo "savner deg og R" også gjør de innmari stor forskjell på min sønn og sambo sin sønn.. på julegaver, bursdagsgaver og oppmerksomhet.. vi har tatt den praten med dem én gang før, og det ble noe bedre.. men nå er vi tilbake på scratch igjen -.-
Ja det er skikkelig irriterende :-/ det er lov å håpe at det blir bedre, men jeg tvilerSå utrolig kjipt det må følest Utrolig frustrerende! Håper det blir annerledes når babyen kommer
Det høres heldigvis ut som at dere har andre i familien som er mer støttende og interessert i livet deresJa det er skikkelig irriterende :-/ det er lov å håpe at det blir bedre, men jeg tviler
De er ikke spesielt glad i meg og sønnen min, tror jeg.. de kommer bare på besøk hvis stesønnen min er på besøk (og de kjører forbi her én gang i uka), og sender melding til sambo "savner deg og R" også gjør de innmari stor forskjell på min sønn og sambo sin sønn.. på julegaver, bursdagsgaver og oppmerksomhet.. vi har tatt den praten med dem én gang før, og det ble noe bedre.. men nå er vi tilbake på scratch igjen -.-
Det høres heldigvis ut som at dere har andre i familien som er mer støttende og interessert i livet deres
Ja, min side av familien og samboers mor er heldigvis glade på våre vegneUff, så leit! Synes det er fryktelig dårlig at voksne mennesker er slik. Det går jo ut over barna!
Her går det fortCa 1000 innlegg igjen til skjult gruppe. Det klarer vi vel innen onsdag jenter
Har kommer veldig mange nye medlemer de siste dagene ,så dette går unnaHer går det fort
Sliter litt med selve app'en i tillegg, skjønner ikke den helt så da blir det jo enda verre med oversikten...Ikke rart at man mister litt oversikten
Ja, men jeg tror det er mange som starter tråder også har vi 5 like tråder, og flære blir det. Da er det lett å miste oversikt. Regner med at det går seg til etter hvertIkke rart at man mister litt oversikten
Men er det ikke mange her som ikke har vært medlem her i en mnd? Ser det står at man må ha vært det før man kommer inn på den skjulte gruppen....
Men er det ikke bare en mnd man må ha vært medlem da? Den tiden går jo fort (eller sakte akkurat nå da men...)Men er det ikke mange her som ikke har vært medlem her i en mnd? Ser det står at man må ha vært det før man kommer inn på den skjulte gruppen....