skravle på jenter..ca 50 innlegg igjen til vi får skjult forum ;)

Haha, da skjønner jeg :D Så kjekt med både dåp og nyhet om nytt barnebarn samme helg :)
Svigermor og sviger-stefar blir nok kjempeglade^^, svigerfar og sviger-stemord blir nok skuffet... menmen, ikke alle kan være like lykkelige :-P

Åh, neinei! Skal ikke fortelle det I selve dåpen nei :p de bor et stykke unna, så vi blir å overnatte der den helgen :)
Og jeg føler meg litt dritt etter å ha kommentert det, det er jo ikke noe jeg har noe med å gjøre! :oops:

Svigermor og sviger-stefar blir nok kjempeglade^^, svigerfar og sviger-stemord blir nok skuffet... menmen, ikke alle kan være like lykkelige :p
Åå? Hvorfor skuffet?o_O

Åå? Hvorfor skuffet?o_O
De er ikke spesielt glad i meg og sønnen min, tror jeg.. de kommer bare på besøk hvis stesønnen min er på besøk (og de kjører forbi her én gang i uka), og sender melding til sambo "savner deg og R" :-P også gjør de innmari stor forskjell på min sønn og sambo sin sønn.. på julegaver, bursdagsgaver og oppmerksomhet.. vi har tatt den praten med dem én gang før, og det ble noe bedre.. men nå er vi tilbake på scratch igjen -.-

ca 400 innlegg i går jenter,supert :) 1400 to go ;)

De er ikke spesielt glad i meg og sønnen min, tror jeg.. de kommer bare på besøk hvis stesønnen min er på besøk (og de kjører forbi her én gang i uka), og sender melding til sambo "savner deg og R" :p også gjør de innmari stor forskjell på min sønn og sambo sin sønn.. på julegaver, bursdagsgaver og oppmerksomhet.. vi har tatt den praten med dem én gang før, og det ble noe bedre.. men nå er vi tilbake på scratch igjen -.-
Så utrolig kjipt det må følest :mad: Utrolig frustrerende! Håper det blir annerledes når babyen kommer :)

Ja det er skikkelig irriterende :-/ det er lov å håpe at det blir bedre, men jeg tviler :p
Det høres heldigvis ut som at dere har andre i familien som er mer støttende og interessert i livet deres :)

De er ikke spesielt glad i meg og sønnen min, tror jeg.. de kommer bare på besøk hvis stesønnen min er på besøk (og de kjører forbi her én gang i uka), og sender melding til sambo "savner deg og R" :p også gjør de innmari stor forskjell på min sønn og sambo sin sønn.. på julegaver, bursdagsgaver og oppmerksomhet.. vi har tatt den praten med dem én gang før, og det ble noe bedre.. men nå er vi tilbake på scratch igjen -.-

Uff, så leit! Synes det er fryktelig dårlig at voksne mennesker er slik. Det går jo ut over barna!

Det høres heldigvis ut som at dere har andre i familien som er mer støttende og interessert i livet deres :)
Uff, så leit! Synes det er fryktelig dårlig at voksne mennesker er slik. Det går jo ut over barna!
Ja, min side av familien og samboers mor er heldigvis glade på våre vegne :-)

Jeg gruer meg til min sønn blir gammel nok til å se hva som foregår ja :-(

Ca 1000 innlegg igjen til skjult gruppe. Det klarer vi vel innen onsdag jenter ;) ;)

Ikke rart at man mister litt oversikten :p

Ikke rart at man mister litt oversikten :p
Ja, men jeg tror det er mange som starter tråder også har vi 5 like tråder, og flære blir det. Da er det lett å miste oversikt. Regner med at det går seg til etter hvert :)

Men er det ikke mange her som ikke har vært medlem her i en mnd? Ser det står at man må ha vært det før man kommer inn på den skjulte gruppen....

Men er det ikke mange her som ikke har vært medlem her i en mnd? Ser det står at man må ha vært det før man kommer inn på den skjulte gruppen....

Jeg regner med at forumadministratoren holder oversikt etterhvert som medlemmene kan komme inn i det skjulte forumet.

Men er det ikke bare en mnd man må ha vært medlem da? Den tiden går jo fort (eller sakte akkurat nå da men...)

Back
Topp