attpåklattnr2
Gift med forumet
Nå mangler vi bare 2412 innlegg
Last edited:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så bra Dette får vi tilNå mangler vi bare 2412 innlegg
Dette går unna, 300-400 innlegg bare i går. Tipper vi har nådd 5000 innlegg innen 10 dagerSå bra Dette får vi til
Woohooo! Dette blir bra! Vi får skravle ekstra mye i helgenDette går unna, 300-400 innlegg bare i går. Tipper vi har nådd 5000 innlegg innen 10 dager
Jeg føler ikke jeg gjør annet enn å være her inne!! Spesielt nær jeg har vært for dårlig til å jobbe denne uken også.
Men må visst skrive mer og ikke bare lese
Ja, skriv mer og svar på alle spørsmål her inne, så er det ikke lenge til vi får skjultJeg har lett for å lese, men glemme å legge igjen spor etter meg
Hvordan fungerer det skjulte egentlig? Samme som åpent men bare for de som har tilgang?Ja, skriv mer og svar på alle spørsmål her inne, så er det ikke lenge til vi får skjult
Ja, det blir mye hyggeligere for da kan vi dele mer personlig ting uten at andre enn de som har tilgang får se det. Veldig kjektHvordan fungerer det skjulte egentlig? Samme som åpent men bare for de som har tilgang?
Det høres bra ut, må vel skravle på jeg da så jeg har nok innleggJa, det blir mye hyggeligere for da kan vi dele mer personlig ting uten at andre enn de som har tilgang får se det. Veldig kjekt
Det må vi klare!Vi klarer vel 1800 innlegg til neste helg jenter !!
Ikke for å være kjip, men er du sikker på at dere vil fortelle det i forbindelse med dåpen? Det skal jo egentlig ikke handle om dere akkurat den dagenI dag fikk vi vite at svigerinnen min skal holde dåp 21 februar, så da blir det å fortelle nyheten til svigerfolket da :-D det virker jo så nært, men dog så fjernt! xD
Åh, neinei! Skal ikke fortelle det I selve dåpen nei de bor et stykke unna, så vi blir å overnatte der den helgenIkke for å være kjip, men er du sikker på at dere vil fortelle det i forbindelse med dåpen? Det skal jo egentlig ikke handle om dere akkurat den dagen
(Beklager om jeg misforstår eller noe altså, og det kan selvsagt hende at det ikke er noen som tenker slik i det hele tatt, men jeg tenker sånn. Kan være meg som er sær )
Haha, da skjønner jeg Så kjekt med både dåp og nyhet om nytt barnebarn samme helg ❤Åh, neinei! Skal ikke fortelle det I selve dåpen nei de bor et stykke unna, så vi blir å overnatte der den helgen