skravle på jenter..ca 50 innlegg igjen til vi får skjult forum ;)

Nå mangler vi bare 2412 innlegg ;)

Last edited:
Jeg føler ikke jeg gjør annet enn å være her inne!! :D Spesielt nær jeg har vært for dårlig til å jobbe denne uken også.

Men må visst skrive mer og ikke bare lese :)

Jeg har lett for å lese, men glemme å legge igjen spor etter meg :p

Jeg føler ikke jeg gjør annet enn å være her inne!! :D Spesielt nær jeg har vært for dårlig til å jobbe denne uken også.

Men må visst skrive mer og ikke bare lese :)
Jeg har lett for å lese, men glemme å legge igjen spor etter meg :p
Ja, skriv mer og svar på alle spørsmål her inne, så er det ikke lenge til vi får skjult :D

Hvordan fungerer det skjulte egentlig? Samme som åpent men bare for de som har tilgang?
Ja, det blir mye hyggeligere for da kan vi dele mer personlig ting uten at andre enn de som har tilgang får se det. Veldig kjekt :)

Ja, det blir mye hyggeligere for da kan vi dele mer personlig ting uten at andre enn de som har tilgang får se det. Veldig kjekt :)
Det høres bra ut, må vel skravle på jeg da så jeg har nok innlegg

Ikke så sterk i matte men det burde jo være oppnåelig.

Med en god kalkulator finner jeg ut at det blir ca 250 innlegg om dagen :) ;)

I dag fikk vi vite at svigerinnen min skal holde dåp 21 februar, så da blir det å fortelle nyheten til svigerfolket da :-D det virker jo så nært, men dog så fjernt! xD

Vi fortalte det til svigerfamilien i helgen. Skulle på middag og jeg har vært så uggen så mannen sa at jeg var morgenkvalm :p vi fortalte de det med en gang sist og mistet dagen etterpå, så håper vi ikke har djinksa noe!

I dag fikk vi vite at svigerinnen min skal holde dåp 21 februar, så da blir det å fortelle nyheten til svigerfolket da :-D det virker jo så nært, men dog så fjernt! xD
Ikke for å være kjip, men er du sikker på at dere vil fortelle det i forbindelse med dåpen? Det skal jo egentlig ikke handle om dere akkurat den dagen :oops:
(Beklager om jeg misforstår eller noe altså, og det kan selvsagt hende at det ikke er noen som tenker slik i det hele tatt, men jeg tenker sånn. Kan være meg som er sær :D )

Ikke for å være kjip, men er du sikker på at dere vil fortelle det i forbindelse med dåpen? Det skal jo egentlig ikke handle om dere akkurat den dagen :oops:
(Beklager om jeg misforstår eller noe altså, og det kan selvsagt hende at det ikke er noen som tenker slik i det hele tatt, men jeg tenker sånn. Kan være meg som er sær :D )
Åh, neinei! Skal ikke fortelle det I selve dåpen nei :-P de bor et stykke unna, så vi blir å overnatte der den helgen :-)

Åh, neinei! Skal ikke fortelle det I selve dåpen nei :p de bor et stykke unna, så vi blir å overnatte der den helgen :)
Haha, da skjønner jeg :D Så kjekt med både dåp og nyhet om nytt barnebarn samme helg :)

Back
Topp