Jeg har ikke vært medlem en mnd enda håper ikke det åpne forumet "dør" helt ut når det blir et skjult et ogsåMen er det ikke bare en mnd man må ha vært medlem da? Den tiden går jo fort (eller sakte akkurat nå da men...)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg har ikke vært medlem en mnd enda håper ikke det åpne forumet "dør" helt ut når det blir et skjult et ogsåMen er det ikke bare en mnd man må ha vært medlem da? Den tiden går jo fort (eller sakte akkurat nå da men...)
Trodde jeg ikke hadde vært medlem så lenge heller, men har visst registrert meg for et år siden når jeg mistet sist. Men ut fra det jeg kan se på de andre terminklubbene ser det ut som det er aktivitet.Jeg har ikke vært medlem en mnd enda håper ikke det åpne forumet "dør" helt ut når det blir et skjult et også
Ja, satser på det så får man heller bare glede seg til å få være med på det skjulte om ei stundTrodde jeg ikke hadde vært medlem så lenge heller, men har visst registrert meg for et år siden når jeg mistet sist. Men ut fra det jeg kan se på de andre terminklubbene ser det ut som det er aktivitet.
Wow! Det har gått fort!Kunn 500 innlegg igjen til skjult.Skravle på jenter så er vi i mål i morgen!
Kunn 500 innlegg igjen til skjult.Skravle på jenter så er vi i mål i morgen!
De pleier å ha andre typer navn såvidt jeg har skjøntKan ikke gruppen hete "skjult gruppe september 2016"? Er ikke det vanlig? men jeg vet ikke, det var bare ett forslag
De pleier å ha andre typer navn såvidt jeg har skjønt
Du får se nedover å se om det er noen tråder du ikke har svart påMen jeg vet ikke om jeg har nok innlegg til å bli med:-o
Er jo bare medlemmene i gruppa som kan se. Nå kan jo hele BV se alt vi skriver. For noen kan det gjøre at de ikke tørr å skrive innlegg pga at de er redd for å bli gjennkjent av venner og Evt slektningerHva egentlig den største forskjellen mellom skjult kontra åpent...?
Sånn, rent bortsett fra...at det er...skjult...
Er jo bare medlemmene i gruppa som kan se. Nå kan jo hele BV se alt vi skriver. For noen kan det gjøre at de ikke tørr å skrive innlegg pga at de er redd for å bli gjennkjent av venner og Evt slektninger
Min februar 2014 gruppe har ikke noe navn på skjult heter bare skjult forum eller noeDe pleier å ha andre typer navn såvidt jeg har skjønt
Ja, tilgangen er begrenset til kun de som oppfyller kravene og har termin i sept 2016.Men er det lov å skrive om alt mulig i den skjulte gruppa da? Var sist med i et forum hvor den skjulte gruppa kun var for det man ikke "turte" å si på åpent. Jeg tenker jo at jeg er ganske lett gjenkjennelig viss jeg begynner å fortelle om meg selv så vil jo helst ikke ha det på åpent før jeg vet at det går bra med spiren og det er jo leeeenge til
Er ikke det litt kjedelig da?Min februar 2014 gruppe har ikke noe navn på skjult heter bare skjult forum eller noe