skravle på jenter..ca 50 innlegg igjen til vi får skjult forum ;)

Men er det ikke bare en mnd man må ha vært medlem da? Den tiden går jo fort (eller sakte akkurat nå da men...)
Jeg har ikke vært medlem en mnd enda:) håper ikke det åpne forumet "dør" helt ut når det blir et skjult et også :)
 
Jeg har ikke vært medlem en mnd enda:) håper ikke det åpne forumet "dør" helt ut når det blir et skjult et også :)
Trodde jeg ikke hadde vært medlem så lenge heller, men har visst registrert meg for et år siden når jeg mistet sist. Men ut fra det jeg kan se på de andre terminklubbene ser det ut som det er aktivitet.
 
Trodde jeg ikke hadde vært medlem så lenge heller, men har visst registrert meg for et år siden når jeg mistet sist. Men ut fra det jeg kan se på de andre terminklubbene ser det ut som det er aktivitet.
Ja, satser på det :) så får man heller bare glede seg til å få være med på det skjulte om ei stund :)
 
Er det snart på tide å finne navn på den skjulte gruppen? Og tilgangsansvarlig? :)
 
Kan ikke gruppen hete "skjult gruppe september 2016"? Er ikke det vanlig? :) men jeg vet ikke, det var bare ett forslag :)
 
Supert :)
 
Men jeg vet ikke om jeg har nok innlegg til å bli med:-o
 
Hva egentlig den største forskjellen mellom skjult kontra åpent...? o_O
Sånn, rent bortsett fra...at det er...skjult...
 
Hva egentlig den største forskjellen mellom skjult kontra åpent...? o_O
Sånn, rent bortsett fra...at det er...skjult...
Er jo bare medlemmene i gruppa som kan se. Nå kan jo hele BV se alt vi skriver. For noen kan det gjøre at de ikke tørr å skrive innlegg pga at de er redd for å bli gjennkjent av venner og Evt slektninger :)
 
Er jo bare medlemmene i gruppa som kan se. Nå kan jo hele BV se alt vi skriver. For noen kan det gjøre at de ikke tørr å skrive innlegg pga at de er redd for å bli gjennkjent av venner og Evt slektninger :)

Tenkte dét nok måtte være "hoved-cluet", ja ;)
BV, jau...er jo forsåvidt også forkortelse for noe annet...dét... o_O (i tillegg til Baby Verden)
 
Men er det lov å skrive om alt mulig i den skjulte gruppa da? Var sist med i et forum hvor den skjulte gruppa kun var for det man ikke "turte" å si på åpent. Jeg tenker jo at jeg er ganske lett gjenkjennelig viss jeg begynner å fortelle om meg selv så vil jo helst ikke ha det på åpent før jeg vet at det går bra med spiren og det er jo leeeenge til
 
Men er det lov å skrive om alt mulig i den skjulte gruppa da? Var sist med i et forum hvor den skjulte gruppa kun var for det man ikke "turte" å si på åpent. Jeg tenker jo at jeg er ganske lett gjenkjennelig viss jeg begynner å fortelle om meg selv så vil jo helst ikke ha det på åpent før jeg vet at det går bra med spiren og det er jo leeeenge til
Ja, tilgangen er begrenset til kun de som oppfyller kravene og har termin i sept 2016.
 
Back
Topp