skravle på jenter..ca 50 innlegg igjen til vi får skjult forum ;)

Tenker bare herregud er det så nøye! :D Hadde jeg kommet inn på slutten av måneden så hadde ikke jeg tenkt "åh serr, er septemberlykke navnet? :rolleyes:"

Hahha :D
Og sorry, kommer borti den ratinga hele tiden :facepalm:
 
Heihei! Har akkurat meldt meg inn! :) kan jeg slenge meg inn her?
 
Det er ikke navnet på gruppen som gjør gruppen hyggelig, interessant osv - det er oss brukere i gruppen som sørger for det. Navnet spiller ingen rolle og vi kan få skjult gruppe selv om vi ikke har navn.

Mener at Septemberlykke har fått god respons, så skal vi bare kalle gruppen Septemberlykke 2016 ❤️?
 
Det er ikke navnet på gruppen som gjør gruppen hyggelig, interessant osv - det er oss brukere i gruppen som sørger for det. Navnet spiller ingen rolle og vi kan få skjult gruppe selv om vi ikke har navn.

Mener at Septemberlykke har fått god respons, så skal vi bare kalle gruppen Septemberlykke 2016 ❤️?
Helt enig med deg ❤
 
Det er ikke navnet på gruppen som gjør gruppen hyggelig, interessant osv - det er oss brukere i gruppen som sørger for det. Navnet spiller ingen rolle og vi kan få skjult gruppe selv om vi ikke har navn.

Mener at Septemberlykke har fått god respons, så skal vi bare kalle gruppen Septemberlykke 2016 ❤️?

Jeg er enig uansett. Navnet er ikke så viktig for meg :)
 
Septemberlykke høres veldig bra ut :)
 
Back
Topp