~Skravetråd for Desember ~

Herlighet så deilig å ikke skulle jobbe! Føler det er tatt et tonn av skuldrene mine. 90 prosent sykmeldt fram til permisjon fra i dag. Tiprosenten skal jeg bruke på noe klargjøring og noe opplæring, tilsvarer ca en arbeidsdag og kan gjøres når jeg orker.

(Jeg elsker jobben min så det er skikkelig kjipt å ikke kunne jobbe, altså, men når man ikke er i nærheten av å klare den og bare er zzliten så er det deilig å slippe!)

Herlighet så deilig å ikke skulle jobbe! Føler det er tatt et tonn av skuldrene mine. 90 prosent sykmeldt fram til permisjon fra i dag. Tiprosenten skal jeg bruke på noe klargjøring og noe opplæring, tilsvarer ca en arbeidsdag og kan gjøres når jeg orker.

(Jeg elsker jobben min så det er skikkelig kjipt å ikke kunne jobbe, altså, men når man ikke er i nærheten av å klare den og bare er zzliten så er det deilig å slippe!)

Høres helt rett ut med sykelemdding da

Hadde masse energi fra morgenen av (litt rart ettersom jeg våknet litt over 4), noe som resulterte i et nyvaska hus litt over 7 i morges.:hilarious: Jeg har også tatt av senga og vaska trekket på overmadrassen (har tenkt på det en stund, så godt å få det gjorr). Skal få hjelp av mannen til å ha det på når han kommer fra jobb - slike trekk har en tendens til å være litt mindre etter vask enn før.:arghh: Meeen jeg måtte sove en 3 timer på sofaen etter alt styret mitt, så jeg tror jeg skal ta det med ro resten av dagen.:angelic:

Måtte bare ha en sånn, nå lå jeg finne onepiece eller pysj til kengubarnet og min mann, det skal de få i julestrømpene. EDC49308-7262-4288-9A9B-B7728F95F303.jpeg

Jeg har sendt sms om legetime i morgen. , prøver for fjerde. Gang på en uke... Det begynner å haste med den helseattesten jeg skal levere , i tillegg skulle jeg gjerne hatt både en henvisning og en resept

Jeg vet ikke. Men hun sa hun ikke kunne hjelpe meg uten å se i den? Ny fastlege skjønner du.
Hvis man har har vært gjennom mye og hatt mange skader/sykdom så er det nok ikke så rart at hun vil sette seg inn i det. Det vil jo gjøre at hun bedre kan hjelpe deg når hun vet hva du har vært gjennom, hva slags medisiner som har fungert/ikke fungert osv

Hvis man har har vært gjennom mye og hatt mange skader/sykdom så er det nok ikke så rart at hun vil sette seg inn i det. Det vil jo gjøre at hun bedre kan hjelpe deg når hun vet hva du har vært gjennom, hva slags medisiner som har fungert/ikke fungert osv
Det er sant, selv om jeg kan det i hodet. Hu prøvde å sette meg på noe som jeg har gått på i 5 år tidligere og som egentlig funket veldig dårlig og førte til vektoppgang... så vi får se.
Hu virker ikke til å være villig til å gi meg smertestillende. Jeg har ikke lyst til å bruke det konstant, men til de få dagene hvor jeg rett og slett har det så jævlig at jeg kunne tatt livet av meg. På de dagene har mannen hovedansvar for datteren vår, så det innebærer ingen risiko mtp hennes pleie f eks.. men det forstår de ikke.

Huset mitt ser ikke ut, må få orden på det i morgen sltså ellers blir jeg gal.

Her også, men jeg trenger mer enn i morgen (jobber jo dagene. Kunne trengt en utvidet juleferie)
Men i løpet av lørdag bør det i alle fall helst falle på plass. Mye. Litt dag for dag.

Pr nå går det saktere enn planen min, så det går bli en heftig lørdag. Tidlig opp og mye aktivitet. (og to håndballkamper for mellomste. Og vi slipper trolig ikke inn for å se på.)

Men, snart leggetid nå kjenner jeg

Det er sant, selv om jeg kan det i hodet. Hu prøvde å sette meg på noe som jeg har gått på i 5 år tidligere og som egentlig funket veldig dårlig og førte til vektoppgang... så vi får se.
Hu virker ikke til å være villig til å gi meg smertestillende. Jeg har ikke lyst til å bruke det konstant, men til de få dagene hvor jeg rett og slett har det så jævlig at jeg kunne tatt livet av meg. På de dagene har mannen hovedansvar for datteren vår, så det innebærer ingen risiko mtp hennes pleie f eks.. men det forstår de ikke.

Håper hun får mer forståelse for deg når hun får satt seg inn i det hele

Back
Topp