Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
TakkGod morgen lykke til![]()
Uff ja. Barnen tror verkligen på jul me snøHer er det også regn og tåke, god jul liksom![]()
Det går sikkert superfint. Min slutet med bleie för noe månader sen og hatt bara 2 uhell.Merker at jeg er litt spent, første dag for minsten uten bleie i bhgsendte med tre ekstra bukser, truser og sokker
![]()
Merker at jeg er litt spent, første dag for minsten uten bleie i bhgsendte med tre ekstra bukser, truser og sokker
![]()
Alltid spennende det.Merker at jeg er litt spent, første dag for minsten uten bleie i bhgsendte med tre ekstra bukser, truser og sokker
![]()
Det går sikkert superfint. Min slutet med bleie för noe månader sen og hatt bara 2 uhell.
Alltid spennende det.
Han hadde en periode der han tisset seg ut så fort underbuksa kom på, forvekslet det vel med bleie. I det siste har det maks kommet noen dråper, så er på god gang. Samboer hadde vært med ungene hos svoger på søndag da jeg var på jobb. De var der i flere timer, ingen uhell i underbuksa og tisset greit på doen derKjent følelse, sendt med ekstra hver gang ja,

Han hadde en periode der han tisset seg ut så fort underbuksa kom på, forvekslet det vel med bleie. I det siste har det maks kommet noen dråper, så er på god gang. Samboer hadde vært med ungene hos svoger på søndag da jeg var på jobb. De var der i flere timer, ingen uhell i underbuksa og tisset greit på doen der
Sa fra at han ikke sier så mye ifra enda, så de skulle passe på å ta ham jevnlig på do, håper det går fint for ham![]()
Går fint i bhg går de ju fast tider på do. Så han vill komme in i det. Og etter hvert så sier han sikker ifraHan hadde en periode der han tisset seg ut så fort underbuksa kom på, forvekslet det vel med bleie. I det siste har det maks kommet noen dråper, så er på god gang. Samboer hadde vært med ungene hos svoger på søndag da jeg var på jobb. De var der i flere timer, ingen uhell i underbuksa og tisset greit på doen der
Sa fra at han ikke sier så mye ifra enda, så de skulle passe på å ta ham jevnlig på do, håper det går fint for ham![]()
Så koseligLa frøkna ikveld, sier natta. Så sier hu "natta!"
Nye ord kommer frem![]()
Blir vel litt mer uhell når man ikke sier fra , min holdt seg hele dagen i bhg , godt han hadde korte dagerHan hadde en periode der han tisset seg ut så fort underbuksa kom på, forvekslet det vel med bleie. I det siste har det maks kommet noen dråper, så er på god gang. Samboer hadde vært med ungene hos svoger på søndag da jeg var på jobb. De var der i flere timer, ingen uhell i underbuksa og tisset greit på doen der
Vi har masse snø, men i kommunen jeg jobber i er det ingenting. Rart å se folk som har pynta til jul når det ser ut som høsten ute.For et drittvær , stusselig desember i år
Ja veldigSå koselig![]()
Vi har masse snø, men i kommunen jeg jobber i er det ingenting. Rart å se folk som har pynta til jul når det ser ut som høsten ute.
Nei det ønsker vi ikke..Jeg fører fortsatt regneark over Koronatall kl 15 og midtnatt, og dagens 15-tall liker jeg ikke så det kommenterer jeg.
Hele døgnet i går, 331. De første 15 timene av dette døgnet 285. 46 mindre enn hele døgnet i går, Med 11 timer igjen.
Ja, som musemor har vært inne på, det stiger somregel utover i uken, men 285 har vi ikke hatt kl 15 på lenge. 18.11 hadde vi 280 og endte på 656. 12.11 hadde vi 299 og endte på all time high 725 på døgnet
JEg håper det har vært en stor-registrering på formiddagen i dag så det ikke stiger så mye til midnatt, ellers ser vi fort døgntall vi ikke har sett siden november. Og det ønsker vi ikke.
Det føles litt stusselig med julepynt å ingen snøVi har masse snø, men i kommunen jeg jobber i er det ingenting. Rart å se folk som har pynta til jul når det ser ut som høsten ute.
Her går det bare oppover og oppover , dritkjiotJeg fører fortsatt regneark over Koronatall kl 15 og midtnatt, og dagens 15-tall liker jeg ikke så det kommenterer jeg.
Hele døgnet i går, 331. De første 15 timene av dette døgnet 285. 46 mindre enn hele døgnet i går, Med 11 timer igjen.
Ja, som musemor har vært inne på, det stiger somregel utover i uken, men 285 har vi ikke hatt kl 15 på lenge. 18.11 hadde vi 280 og endte på 656. 12.11 hadde vi 299 og endte på all time high 725 på døgnet
JEg håper det har vært en stor-registrering på formiddagen i dag så det ikke stiger så mye til midnatt, ellers ser vi fort døgntall vi ikke har sett siden november. Og det ønsker vi ikke.