~Skravetråd for Desember ~

Stakkars nissefar :P

131361103_10157406035761143_5052804819109255645_n.jpg

Jeg vet det, jeg burde ha børste av han når jeg var ute om måkte :p
Så heldig som har det hvitt ute da :Heartred her har vi hatt regn nesten hele desember, stod i lokalavisen at det var registrert hele 5 (!!) timer med sol til nå i desember. Så vi regner vekk her i sør og ser dårlig ut for hvit jul:(

Så heldig som har det hvitt ute da :Heartred her har vi hatt regn nesten hele desember, stod i lokalavisen at det var registrert hele 5 (!!) timer med sol til nå i desember. Så vi regner vekk her i sør og ser dårlig ut for hvit jul:(
Snakket med min kusine i Oslo, og min mor i Follo, bare regn der også.
Vi bor litt i høyden så kommer ofte snø her på denne tiden selv om det regner i Oslo.
Har nesten ikke hatt sol i desember vi heller, kan egentlig ikke huske vi har hatt det.....

Snakket med min kusine i Oslo, og min mor i Follo, bare regn der også.
Vi bor litt i høyden så kommer ofte snø her på denne tiden selv om det regner i Oslo.
Har nesten ikke hatt sol i desember vi heller, kan egentlig ikke huske vi har hatt det.....

Sol har ikke vi heller hatt sånn innmari mye av tror jeg, men jeg er jo ikke så jeg vet knapt. Bosatt på sunnmørskysten er det ikke noe snø å se, men det er helt normalt.

Yt melder 4-8 plussgrader og varierende nedbør så langt meldingen går. Storm melder også det, men så at det skal ned til 5 kuldegrader dagen etter der yr slutter. Det har de gjort siden den dagen var i går, men de skyver det en dag frem hver dag.... Så det er fortsatt absolutt helt i uvisse om vi får lage islykter til å ha på trappa til jul&bursdag.

God morgen
Oslotur i dag, er glad mannen kan være med for mr tapper meg for energi siden jeg gruer meg spnn helt til jeg er ferdig. Godt han kan avspasere litt for å bli med kona. Så blir det litt fiksing av ting og tang i etterkant , skal blant annet hente de her på veien hjem, de tenkte heg kunne være en del av vennegavene som kengubarnet skal gi.
BA10B2FC-8097-40CC-A807-CA417B19E359.png

God morgen
Oslotur i dag, er glad mannen kan være med for mr tapper meg for energi siden jeg gruer meg spnn helt til jeg er ferdig. Godt han kan avspasere litt for å bli med kona. Så blir det litt fiksing av ting og tang i etterkant , skal blant annet hente de her på veien hjem, de tenkte heg kunne være en del av vennegavene som kengubarnet skal gi.
Vis vedlegget 343602
De var fin! Kjøpt hvor?:)

God morgen
Vis vedlegget 343602
God morgen lykke til :)

Sitter på legekontor og venter på att komme in. regn regn ute. Kan me ikke få jentes ønske oppfylt og få snø:)

Back
Topp