~Skravetråd for Desember ~

Jeg fører fortsatt regneark over Koronatall kl 15 og midtnatt, og dagens 15-tall liker jeg ikke så det kommenterer jeg.

Hele døgnet i går, 331. De første 15 timene av dette døgnet 285. 46 mindre enn hele døgnet i går, Med 11 timer igjen.

Ja, som musemor har vært inne på, det stiger somregel utover i uken, men 285 har vi ikke hatt kl 15 på lenge. 18.11 hadde vi 280 og endte på 656. 12.11 hadde vi 299 og endte på all time high 725 på døgnet

JEg håper det har vært en stor-registrering på formiddagen i dag så det ikke stiger så mye til midnatt, ellers ser vi fort døgntall vi ikke har sett siden november. Og det ønsker vi ikke.
Uff liker ikke dette. Fikk nettop vite att en elev på ungdomsskolen er påvist og resten av klassen i karantene . Skall testes imon. Gruer meg litt da gutten her har vart x antall ganger hjemme hos en av de som er i karantene.

Vi har masse snø, men i kommunen jeg jobber i er det ingenting. Rart å se folk som har pynta til jul når det ser ut som høsten ute.
Vi bor så høyt at her er det full vinter, men kjører vi fem minutter så er det bare såvidt det er spor etter den. Rare greier.
Er meldt veldig mildvær om noen dager så da spørs det hvor mye det blir igjen her også.
Jeg er ikke storfan av snø, men hvit vinter er uansett det beste. Ellers blir det mørkt og trist.

Vi bor så høyt at her er det full vinter, men kjører vi fem minutter så er det bare såvidt det er spor etter den. Rare greier.
Er meldt veldig mildvær om noen dager så da spørs det hvor mye det blir igjen her også.
Jeg er ikke storfan av snø, men hvit vinter er uansett det beste. Ellers blir det mørkt og trist.
Enig med det.

Glemt å skrive det, men jeg er så stolt! Ingen uhell for minsten i bhg idag:D
Jeg sa til dem at de kunne vurdere bleie eller ikke når de skulle ut, så det hadde de brukt. De sa at han hadde litt problemer med å avbryte lek for å gå på do, men at det hadde gått så fint :happy: da ser det ut som denne skvettingen i underbuksa er ferdig :D bleia røk så fort vi kom hjem (hentet når de var ute), gikk sikkert halvannen time uten å gå på do/potta og fortsatt ingenting i underbuksa da jeg ba ham ta en tur for å tisse :D

Jeg sa til dem at de kunne vurdere bleie eller ikke når de skulle ut, så det hadde de brukt. De sa at han hadde litt problemer med å avbryte lek for å gå på do, men at det hadde gått så fint :happy: da ser det ut som denne skvettingen i underbuksa er ferdig :D bleia røk så fort vi kom hjem (hentet når de var ute), gikk sikkert halvannen time uten å gå på do/potta og fortsatt ingenting i underbuksa da jeg ba ham ta en tur for å tisse :D
Så flink han er <3

Så flink ❤️

Hurra!

Back
Topp