~Skravetråd for Desember ~

Jeg håper det. Jeg trenger en fastlege som engasjerer seg og som kan hjelpe meg. Ikke en som anbefaler noe jeg allerede har prøvd ut med dårlige resultatet..
Slitsomt! Krysser fingrene for at en gjennomgang gjør nytten og at du får god oppfølging videre.

God morgen

Minstemor har begynt å våkne sånn en gang mellom 5 og 5.30 og det er litt tidelig... Hun er stuptrøtt på kvelden og lett å legge, men det er sannelig mor også... Vi må prøve å få snudd henne litt i julen.

Jaja, jeg får stå opp og gå igang.

Her også, men jeg trenger mer enn i morgen (jobber jo dagene. Kunne trengt en utvidet juleferie)
Men i løpet av lørdag bør det i alle fall helst falle på plass. Mye. Litt dag for dag.

Pr nå går det saktere enn planen min, så det går bli en heftig lørdag. Tidlig opp og mye aktivitet. (og to håndballkamper for mellomste. Og vi slipper trolig ikke inn for å se på.)

Men, snart leggetid nå kjenner jeg
Ja må nok ha mer jeg også , men da er jeg hvertfall kommet et stykke på vei

Legetime om ikke så lenge, må vel stå opp å dusje..
legetime hos en annen lege enn fastlegen, jeg liker egentlig ikke den legen men må jo bare ta den jeg får.

God morgen

Minstemor har begynt å våkne sånn en gang mellom 5 og 5.30 og det er litt tidelig... Hun er stuptrøtt på kvelden og lett å legge, men det er sannelig mor også... Vi må prøve å få snudd henne litt i julen.

Jaja, jeg får stå opp og gå igang.
Tidlig det ja

Legetime om ikke så lenge, må vel stå opp å dusje..
legetime hos en annen lege enn fastlegen, jeg liker egentlig ikke den legen men må jo bare ta den jeg får.
Håper det går greit

Legetime unnagjort og helseattest utfylt, godt er det.
Nå vaskes det klær , må snart pakke inn litt gaver og begynne mrd rydding

Back
Topp