KjedeligHar reden gjort det. Ikke fått svar
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
KjedeligHar reden gjort det. Ikke fått svar
Det er ju det man skall gjørIkke bra.
Da jeg fikk laget kake til datteren min sin 1 årsdag vippset jeg pengene umiddelbart..

Ja kjedeligt er det. Men enda værre når jeg møter den personen. Vi kan ses hver dag. Vet ej hvordan hun vill reagere eller om hun faktigst skjæmmsKjedelig
Ja, hadde ikke falt meg inn å la vær..Det er ju det man skall gjør![]()
Takk for det. Fikk meg en god latterStakkars nissefar
![]()
Jeg vet det, jeg burde ha børste av han når jeg var ute om måkteTakk for det. Fikk meg en god latter![]()
Så heldig som har det hvitt ute daJeg vet det, jeg burde ha børste av han når jeg var ute om måkte![]()
her har vi hatt regn nesten hele desember, stod i lokalavisen at det var registrert hele 5 (!!) timer med sol til nå i desember. Så vi regner vekk her i sør og ser dårlig ut for hvit julSnakket med min kusine i Oslo, og min mor i Follo, bare regn der også.Så heldig som har det hvitt ute daher har vi hatt regn nesten hele desember, stod i lokalavisen at det var registrert hele 5 (!!) timer med sol til nå i desember. Så vi regner vekk her i sør og ser dårlig ut for hvit jul
![]()
Snakket med min kusine i Oslo, og min mor i Follo, bare regn der også.
Vi bor litt i høyden så kommer ofte snø her på denne tiden selv om det regner i Oslo.
Har nesten ikke hatt sol i desember vi heller, kan egentlig ikke huske vi har hatt det.....

De var fin! Kjøpt hvor?God morgen
Oslotur i dag, er glad mannen kan være med for mr tapper meg for energi siden jeg gruer meg spnn helt til jeg er ferdig. Godt han kan avspasere litt for å bli med kona. Så blir det litt fiksing av ting og tang i etterkant , skal blant annet hente de her på veien hjem, de tenkte heg kunne være en del av vennegavene som kengubarnet skal gi.
Vis vedlegget 343602
Kjøpt på arkDe var fin! Kjøpt hvor?![]()
Oki veldig søtKjøpt på ark
Ja å veldig grei gave fant jeg utOki veldig søt
God morgen lykke tilGod morgen
Oslotur i dag, er glad mannen kan være med for mr tapper meg for energi siden jeg gruer meg spnn helt til jeg er ferdig. Godt han kan avspasere litt for å bli med kona. Så blir det litt fiksing av ting og tang i etterkant , skal blant annet hente de her på veien hjem, de tenkte heg kunne være en del av vennegavene som kengubarnet skal gi.
Vis vedlegget 343602
Her er det også regn og tåke, god jul liksomSitter på legekontor og venter på att komme in. regn regn ute. Kan me ikke få jentes ønske oppfylt og få snø![]()