~Skravetråd for Desember ~

Mr i morgen :happy093Endelig skal heg forhåpentligvis få et svar på hva det er med ankelen og at set er nra nok svar for ortopeden!

Håper du får gode svar

Vært på posten å hentet 16 kkg med godis :laughing025 Var tungt ja , dvs det er vel 12 kg da for bokser og kasser veier vel også litt. En god del av det er til konfirmasjonen og candybar der

Det var.... litt.... ja. (så satser jeg på at du mener kg, ikke kkg (16 kilo (tusen) kilogram er liksom litt vel mye, 16 tonn liksom. )

Mye å gjøre her også , men jeg kommer liksom ikke i gang

Kjent følelse, jeg sliter med det på jobb i dag også. Dvs, på merkerlilg vis HAR nå to-do lusta mi krympa, men av en eller annen grunn fra toppen heller enn bunn.. Jeg KOMMER IKKE IGANG, men jeg gjør jo mye rart så kan jeg brått krysse vekk ett og hitt nedpå lista for det har jeg jo gjort ja og de, men ikke det jeg SKULLE egentligh... men for all del, jeg skulle dette også, etterpå.

På hjemmebane... der sliter jeg veldig med å komme igang ja "kan jo starte i morgen, i dag er jeg så trøtt" er jeg rimelig sikker opå at jeg kommer til å tenke i kveld

I dag ER jeg nemlig trøtt, vi har vært oppe ekstra sent både fredag og løradg og søndag, og stått opp ekstra tidlig lørdag og søndag og mandag.

Når man baker en kake til noen og får beskjed att jeg vippse deg penger men penger ikke er komt:eek: skjønner meg ikke på de folken. Man tror oftast folk er like godhjertet som en selv og man kan stole på folk:( men nei da stemmer ikke alltid . hva sier man da???

Var så flink i går.
Ryddet, feiet, støvsugde og vasket hele 1. og 2. etasje.

Må lære meg at jeg ikke skal ta mer enn en etasje per dag og mannen er "sur" på meg siden jeg ikke ber om hjelp.
Han her problemer med å hjelpe til dersom jeg ikke forteller han hva han skal gjøre siden han har lett for bare å fly i veien for meg.
Uansett, resultatet: Ryggen er et rent h**** i dag
Uff god bedring til deg ikke alltid så lett att be om hjelp når man må fortelle hva de skal gjør :p

Når man baker en kake til noen og får beskjed att jeg vippse deg penger men penger ikke er komt:eek: skjønner meg ikke på de folken. Man tror oftast folk er like godhjertet som en selv og man kan stole på folk:( men nei da stemmer ikke alltid . hva sier man da???
Send en meld og spør etter pengene som ble avtalt, da du egentlig trenger dem nå :) det der er så kjedelig, føler meg alltid så gjerrig når jeg gjør slik:shy:

Kjent følelse, jeg sliter med det på jobb i dag også. Dvs, på merkerlilg vis HAR nå to-do lusta mi krympa, men av en eller annen grunn fra toppen heller enn bunn.. Jeg KOMMER IKKE IGANG, men jeg gjør jo mye rart så kan jeg brått krysse vekk ett og hitt nedpå lista for det har jeg jo gjort ja og de, men ikke det jeg SKULLE egentligh... men for all del, jeg skulle dette også, etterpå.

På hjemmebane... der sliter jeg veldig med å komme igang ja "kan jo starte i morgen, i dag er jeg så trøtt" er jeg rimelig sikker opå at jeg kommer til å tenke i kveld

I dag ER jeg nemlig trøtt, vi har vært oppe ekstra sent både fredag og løradg og søndag, og stått opp ekstra tidlig lørdag og søndag og mandag.
Tror det blir pynting sv tre her i dag, må bare få ned all pynten fra loftet

Etterlys de

Send en meld og spør etter pengene som ble avtalt, da du egentlig trenger dem nå :) det der er så kjedelig, føler meg alltid så gjerrig når jeg gjør slik:shy:
Men jeg burde ha vært flinkere til det.
Ryggen min tåler ikke husarbeid

Uff ja. Jeg sko hellre oppskatte visst vedkommende sa jeg har ikke råd eller kan jeg betale seinare . Men når man ikke får svar da blir jeg skuffet og lei meg. Sårer meg mer

Ikke bra.
Da jeg fikk laget kake til datteren min sin 1 årsdag vippset jeg pengene umiddelbart..

Juletreet er pyntet , yey. Siste gavene er på vei i posten til meg, satser på utlevering til helgaevt neste uke. Fått fikset litt innhold til julestrømper men mangler også endel , så må jeg fikse noe til pakkelek

Back
Topp