Mr i morgenEndelig skal heg forhåpentligvis få et svar på hva det er med ankelen og at set er nra nok svar for ortopeden!
Håper du får gode svar
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mr i morgenEndelig skal heg forhåpentligvis få et svar på hva det er med ankelen og at set er nra nok svar for ortopeden!
Vært på posten å hentet 16 kkg med godisVar tungt ja , dvs det er vel 12 kg da for bokser og kasser veier vel også litt. En god del av det er til konfirmasjonen og candybar der
Skulle stå kgDet var.... litt.... ja. (så satser jeg på at du mener kg, ikke kkg (16 kilo (tusen) kilogram er liksom litt vel mye, 16 tonn liksom. )
Håper jeg også for den er lite grei med meg for tidenHåper du får gode svar
Mye å gjøre her også , men jeg kommer liksom ikke i gang
Uff god bedring til deg ikke alltid så lett att be om hjelp når man må fortelle hva de skal gjørVar så flink i går.
Ryddet, feiet, støvsugde og vasket hele 1. og 2. etasje.
Må lære meg at jeg ikke skal ta mer enn en etasje per dag og mannen er "sur" på meg siden jeg ikke ber om hjelp.
Han her problemer med å hjelpe til dersom jeg ikke forteller han hva han skal gjøre siden han har lett for bare å fly i veien for meg.
Uansett, resultatet: Ryggen er et rent h**** i dag
Send en meld og spør etter pengene som ble avtalt, da du egentlig trenger dem nåNår man baker en kake til noen og får beskjed att jeg vippse deg penger men penger ikke er komtskjønner meg ikke på de folken. Man tror oftast folk er like godhjertet som en selv og man kan stole på folk
men nei da stemmer ikke alltid . hva sier man da???

Tror det blir pynting sv tre her i dag, må bare få ned all pynten fra loftetKjent følelse, jeg sliter med det på jobb i dag også. Dvs, på merkerlilg vis HAR nå to-do lusta mi krympa, men av en eller annen grunn fra toppen heller enn bunn.. Jeg KOMMER IKKE IGANG, men jeg gjør jo mye rart så kan jeg brått krysse vekk ett og hitt nedpå lista for det har jeg jo gjort ja og de, men ikke det jeg SKULLE egentligh... men for all del, jeg skulle dette også, etterpå.
På hjemmebane... der sliter jeg veldig med å komme igang ja "kan jo starte i morgen, i dag er jeg så trøtt" er jeg rimelig sikker opå at jeg kommer til å tenke i kveld
I dag ER jeg nemlig trøtt, vi har vært oppe ekstra sent både fredag og løradg og søndag, og stått opp ekstra tidlig lørdag og søndag og mandag.
Etterlys deNår man baker en kake til noen og får beskjed att jeg vippse deg penger men penger ikke er komtskjønner meg ikke på de folken. Man tror oftast folk er like godhjertet som en selv og man kan stole på folk
Men jeg burde ha vært flinkere til det.Send en meld og spør etter pengene som ble avtalt, da du egentlig trenger dem nådet der er så kjedelig, føler meg alltid så gjerrig når jeg gjør slik
![]()
Har reden gjort det. Ikke fått svarEtterlys de
Uff ja. Jeg sko hellre oppskatte visst vedkommende sa jeg har ikke råd eller kan jeg betale seinare . Men når man ikke får svar da blir jeg skuffet og lei meg. Sårer meg merSend en meld og spør etter pengene som ble avtalt, da du egentlig trenger dem nådet der er så kjedelig, føler meg alltid så gjerrig når jeg gjør slik
![]()
Ja, stoler som er gode for kroppen er som regel svindyre.Veldig bra for rygg og kropp.
Tror det er Håg som leverer dem.
Er bestilt fra jobben, og de betaler, tro de er svine dyre..
Du kan google "capisco stol"
Fortsatt mye godteriSkulle stå kg
Ikke bra.Når man baker en kake til noen og får beskjed att jeg vippse deg penger men penger ikke er komtskjønner meg ikke på de folken. Man tror oftast folk er like godhjertet som en selv og man kan stole på folk
FintFornøyd med ferdig resultat![]()
Ingen som har nekter på detFortsatt mye godteri![]()