Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Herlighet så deilig å ikke skulle jobbe! Føler det er tatt et tonn av skuldrene mine. 90 prosent sykmeldt fram til permisjon fra i dag. Tiprosenten skal jeg bruke på noe klargjøring og noe opplæring, tilsvarer ca en arbeidsdag og kan gjøres når jeg orker.
(Jeg elsker jobben min så det er skikkelig kjipt å ikke kunne jobbe, altså, men når man ikke er i nærheten av å klare den og bare er zzliten så er det deilig å slippe!)
Samme som herJo takk. Pleier alltid være noe![]()
Ikke så gale som fryktetSamme som her

Jeg har også tatt av senga og vaska trekket på overmadrassen (har tenkt på det en stund, så godt å få det gjorr). Skal få hjelp av mannen til å ha det på når han kommer fra jobb - slike trekk har en tendens til å være litt mindre etter vask enn før.
Meeen jeg måtte sove en 3 timer på sofaen etter alt styret mitt, så jeg tror jeg skal ta det med ro resten av dagen.
Gidt det daIkke så gale som fryktet![]()
Gratulerer me dagenHipp, hipp hurra for frøkna som er 9 år i dag
Ser tilbake på dagen med gru, glad jeg slipper å oppleve KS uten bedøvelse en gang til....
Uff då. Kan jeg spør? Er det vanligt att man går igjennom journalen? Har aldri gjort det selv derfor jeg spør.Legetime imorgen da, skal gå igjennom journalen min. Bare sånn 9 år med dritt. Koselig.
Jeg vet ikke. Men hun sa hun ikke kunne hjelpe meg uten å se i den? Ny fastlege skjønner du.Uff då. Kan jeg spør? Er det vanligt att man går igjennom journalen? Har aldri gjort det selv derfor jeg spør.
Hvis man har har vært gjennom mye og hatt mange skader/sykdom så er det nok ikke så rart at hun vil sette seg inn i det. Det vil jo gjøre at hun bedre kan hjelpe deg når hun vet hva du har vært gjennom, hva slags medisiner som har fungert/ikke fungert osvJeg vet ikke. Men hun sa hun ikke kunne hjelpe meg uten å se i den? Ny fastlege skjønner du.
Det er sant, selv om jeg kan det i hodet. Hu prøvde å sette meg på noe som jeg har gått på i 5 år tidligere og som egentlig funket veldig dårlig og førte til vektoppgang... så vi får se.Hvis man har har vært gjennom mye og hatt mange skader/sykdom så er det nok ikke så rart at hun vil sette seg inn i det. Det vil jo gjøre at hun bedre kan hjelpe deg når hun vet hva du har vært gjennom, hva slags medisiner som har fungert/ikke fungert osv
Huset mitt ser ikke ut, må få orden på det i morgen sltså ellers blir jeg gal.
Det er sant, selv om jeg kan det i hodet. Hu prøvde å sette meg på noe som jeg har gått på i 5 år tidligere og som egentlig funket veldig dårlig og førte til vektoppgang... så vi får se.
Hu virker ikke til å være villig til å gi meg smertestillende. Jeg har ikke lyst til å bruke det konstant, men til de få dagene hvor jeg rett og slett har det så jævlig at jeg kunne tatt livet av meg. På de dagene har mannen hovedansvar for datteren vår, så det innebærer ingen risiko mtp hennes pleie f eks.. men det forstår de ikke.
Jeg håper det. Jeg trenger en fastlege som engasjerer seg og som kan hjelpe meg. Ikke en som anbefaler noe jeg allerede har prøvd ut med dårlige resultatet..Håper hun får mer forståelse for deg når hun får satt seg inn i det hele