Hehe ja, når kommer man inn? Haaha. Får man beskjed om det?Nå syns jeg tida blir lang mens jeg venter på dere inne på det skjulte forumetHåper dere snart kommer inn
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hehe ja, når kommer man inn? Haaha. Får man beskjed om det?Nå syns jeg tida blir lang mens jeg venter på dere inne på det skjulte forumetHåper dere snart kommer inn
![]()
Jeg har gått igjennom å sjekka at alle har oppfylt kriteriene. Så har jeg gitt beskjed til forumansvarlig hvem som skal legges inn. Så nå ligger det på vent der. Er administratorer som må legge inn hver enkelt bruker i skjult forum via linkene jeg sender dem. Så bare å følge med. Det skjulte forumet ligger i en egen tråd rett under våre leker og våre bilder/dagbøkerHehe ja, når kommer man inn? Haaha. Får man beskjed om det?![]()
Aaaaaah. Takk for svarJeg har gått igjennom å sjekka at alle har oppfylt kriteriene. Så har jeg gitt beskjed til forumansvarlig hvem som skal legges inn. Så nå ligger det på vent der. Er administratorer som må legge inn hver enkelt bruker i skjult forum via linkene jeg sender dem. Så bare å følge med. Det skjulte forumet ligger i en egen tråd over tråden med terminlista![]()
Øverst rett under våre leker og våre bilder/dagbøker ligger denAaaaaah. Takk for svar![]()

Oki den e godØverst rett under våre leker og våre bilder/dagbøker ligger denHuska litt feil bare
![]()
Håper virkelig det jeg også!Nå syns jeg tida blir lang mens jeg venter på dere inne på det skjulte forumetHåper dere snart kommer inn
![]()
Tar meg selv i å oppdatere hele tiden i håp om at jeg har fått kommet inn
Jeg også gjør det hele tiden for å se om dere har fått kommet innHåper virkelig det jeg også!Tar meg selv i å oppdatere hele tiden i håp om at jeg har fått kommet inn
![]()
Blir hyggelig å kunne bli enda bedre kjent der inne 
Blir veldig hyggelig!Jeg også gjør det hele tiden for å se om dere har fått kommet innBlir hyggelig å kunne bli enda bedre kjent der inne
![]()
Ser frem til det!
Får håpe de får oppdatert snartVi venter i spenning på tilgang![]()
Åh, sånn hadde jeg det med første- kjedelig! Men det er ikke/trenger ikke være sånn at all aktivitet forsvinner inn på skjult altså! Og brått har tida gått, og du er inneEr for fersk på gruppa enda

Bruker du aktivt lekene og nedtellings trådene så får du raskt 50 innleggEr for fersk på gruppa enda
Haha ja det husker jeg fra de andre gruppene , samme der . Det gikk fort altså . Av erfaring ender alt på hemmelig gruppe og deretter egen fb gruppeBruker du aktivt lekene og nedtellings trådene så får du raskt 50 innlegg![]()
Trykk på søkeknappen, velg "Detaljert søk", trykk på "Search threads", skriv inn nicket ditt der det står "Postet av" og først ta bort "Hele forumet", med å åpne listen trykke på det, finn "November 2023", og så trykk søk nederst. Da skal det kun stå "November 2023" der det står "Hele forumet" på screenshoten. Da kommer alle innleggene du har skrevet her på novemberforumet oppJeg er helt fersk på dette med forum, hvordan kan jeg se hvor mange kommentarer jeg har lagt inn?![]()

Tusen takk!Trykk på søkeknappen, velg "Detaljert søk", trykk på "Search threads", skriv inn nicket ditt der det står "Postet av" og først ta bort "Hele forumet", med å åpne listen trykke på det, finn "November 2023", og så trykk søk nederst. Da skal det kun stå "November 2023" der det står "Hele forumet" på screenshoten. Da kommer alle innleggene du har skrevet her på novemberforumet opp![]()

Må man telle de selv?Trykk på søkeknappen, velg "Detaljert søk", trykk på "Search threads", skriv inn nicket ditt der det står "Postet av" og først ta bort "Hele forumet", med å åpne listen trykke på det, finn "November 2023", og så trykk søk nederst. Da skal det kun stå "November 2023" der det står "Hele forumet" på screenshoten. Da kommer alle innleggene du har skrevet her på novemberforumet opp![]()

Kanskje jeg burde forklare det ogsåMå man telle de selv?![]()
Det er 20 innlegg pr side, det er kun på siste side det eventuelt kan være færre, så jeg tar 20 × antall sider - eventuelle innlegg mindre enn 20 på siste side. Feks så har jeg: 20×28-1 (jeg har 19 innlegg på siste side) =559