Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Joda- heia heia! Slå deg løs i telletråd!Jeg og vil bli med. Men jeg har ikke nok innlegg ennå. Trodde det var lett som en plett med 50 innlegg…. Neida!!!!
Ja nå teller jeg med meg selvJoda- heia heia! Slå deg løs i telletråd!
Ja nå teller jeg med meg selv
Ja- så der kan man snakke litt «åpnere», for samtaler der dukker ikke opp i googlesøk etc. se på tråden om info om skjult, så ser du hvordan man får tilgang. De bannerne du ser bak folks navn er hvilke skjulte forum de er medlem i.Ka er det her for eit forum eigentleg? er det eit skjult forum for dei som har termin i november?
Du har skrevet 40 innlegg her i novembergruppaPrøvde søke selv , men endten fikk jeg det ikke til eller så skjønte jeg det ikke.
Jeg skulle hatt to bannere til , men fikk beskjed om at de gruppene er for "gamle" april09 og oktoberjentene2010. Nå er det noen år siden jeg spurte , så kan jo hende man kan få på banner
Aahaa, I see Visste ikkje at man kunne finne ting på google søk ein gong eg Men det makes jo sjølvsagt sense at man kan det. Har jo lest frå div forum der. Har berre ikkje tenkt over det Takk for svarJa- så der kan man snakke litt «åpnere», for samtaler der dukker ikke opp i googlesøk etc. se på tråden om info om skjult, så ser du hvordan man får tilgang. De bannerne du ser bak folks navn er hvilke skjulte forum de er medlem i.
haha, sliter med det jeg ogJeg og vil bli med. Men jeg har ikke nok innlegg ennå. Trodde det var lett som en plett med 50 innlegg…. Neida!!!!
fader, nå fikk jeg med tekst som ikke var meningen å bli med @Maggie86 : hvor mange innlegg mangler du? Eller har du klart det?Jeg trenger 21 innlegg til for å bli medlem av skjult forum. Jeg ønsker meg for
haha, sliter med det jeg og
Men jeg får ikke til å telle med de innleggene som ligger inne på «våre leker». Hmmm. Skjønner ikke hvordan jeg teller. Har skrevet over 50 innlegg tror jeg. Men det er noe som ikke kommer opp når jeg søker. Hmmmfader, nå fikk jeg med tekst som ikke var meningen å bli med @Maggie86 : hvor mange innlegg mangler du? Eller har du klart det?
Så at du har fått til 50 innlegg. Det har jeg og, så nå snakkes vi på skjult forumMen jeg får ikke til å telle med de innleggene som ligger inne på «våre leker». Hmmm. Skjønner ikke hvordan jeg teller. Har skrevet over 50 innlegg tror jeg. Men det er noe som ikke kommer opp når jeg søker. Hmmm
da har jeg noen igjen , var det ikke 50?Du har skrevet 40 innlegg her i novembergruppa
50 ja, du har 46 nåda har jeg noen igjen , var det ikke 50?
Hjelpes ,her går der unna nå må det vel jaggu nærme seg det her er som å vente på julekvelden som barn det her50 ja, du har 46 nå
Bare skriv et innlegg til så fyller du kravet og kan sende mld til tilgangsansvarligHjelpes ,her går der unna nå må det vel jaggu nærme seg det her er som å vente på julekvelden som barn det her
Innlegg her holder!Ett innlegg her eller ny tråd?