Så merkeligMen vet noen hvorfor jeg plutselig har mistet et banner under nicket mitt?Jeg har jo to barn, og var like aktiv i begge terminforumene. Jeg har ikke nok innlegg til denne enda.
Hvilken gruppe var det?Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så merkeligMen vet noen hvorfor jeg plutselig har mistet et banner under nicket mitt?Jeg har jo to barn, og var like aktiv i begge terminforumene. Jeg har ikke nok innlegg til denne enda.
Hvilken gruppe var det?Mars 2017. Husker ikke hele navnet. Veldig rart ja.Så merkeligHvilken gruppe var det?

Mars 2017. Husker ikke hele navnet. Veldig rart ja.![]()
Prøv å send mld til forumansvarlig, de som har lagt ut det innlegget om at vi fikk skjultDet var rart?Men vet noen hvorfor jeg plutselig har mistet et banner under nicket mitt?Jeg har jo to barn, og var like aktiv i begge terminforumene. Jeg har ikke nok innlegg til denne enda.
Man skal da beholde bannerne sine uansett om man blir med i nye grupper?!
Prøv å send mld til forumansvarlig, de som har lagt ut det innlegget om at vi fikk skjult
Skal sjekke det ut med forumansvarlig, jaDet var rart?Man skal da beholde bannerne sine uansett om man blir med i nye grupper?!
![]()
Har blitt lagt til i skjult forum for oktober, det var rart
har de problemer med det tekniske på forumet?Si det.. jeg vil være med novembergjengen minOjj, sykt merkelighar de problemer med det tekniske på forumet?

Okei DET er merkeligHar blitt lagt til i skjult forum for oktober, det var rart

Står inne på skjult at du er en av de som har tilgang til det, så tror kanskje det må ha skjedd en glipp hos forumansvarlig
Ja det skal rettes opp i nåOkei DET er merkeligStår inne på skjult at du er en av de som har tilgang til det, så tror kanskje det må ha skjedd en glipp hos forumansvarlig
![]()

Si det.. jeg vil være med novembergjengen min![]()

Fikk tilbakemelding nå om at de skal ha retta opp i feilen. Så da håper jeg at du har rett banner og har kommet deg inn i skjult-gjengenHar blitt lagt til i skjult forum for oktober, det var rart

Ser riktig ut nåFikk tilbakemelding nå om at de skal ha retta opp i feilen. Så da håper jeg at du har rett banner og har kommet deg inn i skjult-gjengen![]()
PerfektSer riktig ut nå

Blir nok det snartGleder meg til jeg blir lagt til også![]()
De har fått beskjed om at du skal inn i gruppa så håper de er raske med å oppdatere 
Blir nok det snartDe har fått beskjed om at du skal inn i gruppa så håper de er raske med å oppdatere
![]()

Det tar sikkert en dag eller noeBlir koselig å bli med i Novembergjengen
![]()
Skal sjekke oppKanskje jeg blir godkjent først etter helgen?![]()