Skjult forum

Hva skal skjult forum hete?

• Novembernurkene 2023

Votes: 13 23,6%
  • Novemberlykke 2023

Votes: 10 18,2%
  • Novembergull 2023

Votes: 8 14,5%
  • Novemberninjaer 2023

Votes: 5 9,1%
  • Novemberknøtta 2023

Votes: 4 7,3%
  • Novemberskattene 2023

Votes: 3 5,5%
  • Novemberbarna 2023

Votes: 7 12,7%
  • Novemberspirene 2023

Votes: 7 12,7%
  • Novemberstrålene 2023

Votes: 5 9,1%
  • Novemberønskene 2023

• Novemberbabyene 2023

• Novembersmulene 2023

Votes: 2 3,6%
  • Novembermagi 2023

Votes: 8 14,5%
  • Novemberbombene 2023

Votes: 1 1,8%
  • Novembernoobs 2023

Votes: 0 0,0%
  • Novemberluringene 2023

Votes: 2 3,6%
  • Novembersnikene 2023

• Novemberfnuggene 2023

Votes: 26 47,3%
  • Novemberbebisene 2023

• Småfnuggene 2023

Votes: 6 10,9%
  • Snøfnuggene 2023

Votes: 9 16,4%
  • 6

• Antall som har svart
    55
  • Avstemningen er avsluttet .
Hehe ja, når kommer man inn? Haaha. Får man beskjed om det? :p
Jeg har gått igjennom å sjekka at alle har oppfylt kriteriene. Så har jeg gitt beskjed til forumansvarlig hvem som skal legges inn. Så nå ligger det på vent der. Er administratorer som må legge inn hver enkelt bruker i skjult forum via linkene jeg sender dem. Så bare å følge med. Det skjulte forumet ligger i en egen tråd rett under våre leker og våre bilder/dagbøker :)

Jeg har gått igjennom å sjekka at alle har oppfylt kriteriene. Så har jeg gitt beskjed til forumansvarlig hvem som skal legges inn. Så nå ligger det på vent der. Er administratorer som må legge inn hver enkelt bruker i skjult forum via linkene jeg sender dem. Så bare å følge med. Det skjulte forumet ligger i en egen tråd over tråden med terminlista :)
Aaaaaah. Takk for svar :)

Nå syns jeg tida blir lang mens jeg venter på dere inne på det skjulte forumet :Heartblue Håper dere snart kommer inn :Heartblue
Håper virkelig det jeg også! :smiley-angelic001 Tar meg selv i å oppdatere hele tiden i håp om at jeg har fått kommet inn:Heartblue

Vi venter i spenning på tilgang :joyful:
Får håpe de får oppdatert snart :) Jeg har sendt inn linker på alle som har sendt meg forespørsel og som har oppfylt kriteriene: )

Bruker du aktivt lekene og nedtellings trådene så får du raskt 50 innlegg :)
Haha ja det husker jeg fra de andre gruppene , samme der . Det gikk fort altså . Av erfaring ender alt på hemmelig gruppe og deretter egen fb gruppe

Jeg er helt fersk på dette med forum, hvordan kan jeg se hvor mange kommentarer jeg har lagt inn? :shy:
Trykk på søkeknappen, velg "Detaljert søk", trykk på "Search threads", skriv inn nicket ditt der det står "Postet av" og først ta bort "Hele forumet", med å åpne listen trykke på det, finn "November 2023", og så trykk søk nederst. Da skal det kun stå "November 2023" der det står "Hele forumet" på screenshoten. Da kommer alle innleggene du har skrevet her på novemberforumet opp:happy:

Vedlegg

• Screenshot_20230322_171813_Samsung Internet.jpg
    Screenshot_20230322_171813_Samsung Internet.jpg
    130,1 KB · Visninger: 15
  • Screenshot_20230322_171834_Samsung Internet.jpg
    Screenshot_20230322_171834_Samsung Internet.jpg
    169,8 KB · Visninger: 16
Trykk på søkeknappen, velg "Detaljert søk", trykk på "Search threads", skriv inn nicket ditt der det står "Postet av" og først ta bort "Hele forumet", med å åpne listen trykke på det, finn "November 2023", og så trykk søk nederst. Da skal det kun stå "November 2023" der det står "Hele forumet" på screenshoten. Da kommer alle innleggene du har skrevet her på novemberforumet opp:happy:
Tusen takk! :Heartpink

Men vet noen hvorfor jeg plutselig har mistet et banner under nicket mitt? :pompus: Jeg har jo to barn, og var like aktiv i begge terminforumene. Jeg har ikke nok innlegg til denne enda.

Må man telle de selv? :hilarious:

Må man telle de selv? :hilarious:
Kanskje jeg burde forklare det også:hilarious: Det er 20 innlegg pr side, det er kun på siste side det eventuelt kan være færre, så jeg tar 20 × antall sider - eventuelle innlegg mindre enn 20 på siste side. Feks så har jeg: 20×28-1 (jeg har 19 innlegg på siste side) =559

Back
Topp