Dytter denne opp litt 

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Enig, det er de fargene jeg liker best. I tillegg til oransj.Hvis det er «lov» å ønske seg/foreslå, så håper jeg vi kan ha blått eller lysegrønn bannerfarge![]()
Synes lysegrønn høres suupert ut! Skulle gjerne hatt noe annet enn blåttHvis det er «lov» å ønske seg/foreslå, så håper jeg vi kan ha blått eller lysegrønn bannerfarge![]()

Lykke og blått går igjen hos degSynes lysegrønn høres suupert ut! Skulle gjerne hatt noe annet enn blått![]()

Ja er tydeligvis en greieLykke og blått går igjen hos deg![]()
Men ser lyst ut for at jeg slipper lykke denne gangen
Ja nå ser det ut som at lykken er på din side så du får noe annetJa er tydeligvis en greieMen ser lyst ut for at jeg slipper lykke denne gangen
![]()

Ja veldig nydeligFnuggene må være noe av det søteste![]()

Jeg syns det var et vittig navnHaha- tenkte ikke sånn på det da jeg foreslo detBare likte bokstavrimet jeg.
Ææ så glad jeg ble når jeg så deg her! Gratulerer så mye med positiv testJeg syns det var et vittig navn![]()

JaaaaÆæ så glad jeg ble når jeg så deg her! Gratulerer så mye med positiv test![]()
![]()
EnigLikte «Novemberfnugg»Så søtt!
Samme, synes det var så søttJeg er veldig fornøyd med at det blir NovemberfnuggeneVeldig nydelig
![]()

Gøøøy! Takk for at du ordnerDa har jeg snakket med forumansvarlig, de skulle få opprettet skjult i løpet av dagenDen blir å hete Novemberfnuggene 2023, jeg har lagt inn ønske om lysegrønt banner, og @*Maya* blir tilgangsansvarlig
![]()
Herlig! Tusen takk for at du fikser for oss!Da har jeg snakket med forumansvarlig, de skulle få opprettet skjult i løpet av dagenDen blir å hete Novemberfnuggene 2023, jeg har lagt inn ønske om lysegrønt banner, og @*Maya* blir tilgangsansvarlig
![]()