Skjult forum-dugnad

Oj takk for at du tok deg tid til å sjekke for meg. ❤️ Ja det skulle være bra innafor. Jeg har det så gøy her inne med dere. Så nå håper jeg at jeg får fortsette å være her.
Bare hyggelig :love017 Ja, dette er en veldig morsom termingruppe!! Håper vi alle får bli helt frem til målstreken! :smiley-angelic001
 
Search -> detaljert søk -> skriv ditt Nick i «publisert av medlem» og legg til datoen fra du begynte å kommentere her til den dag i dag -> tell! Men er vel 20 innlegg pr side, så skal vel kunne gange 20 med antall sider(hvis du ikke har kommentert i andre grupper og tråder som ikke tilhører mai24 da)
Takk!
 
Bare hyggelig :love017 Ja, dette er en veldig morsom termingruppe!! Håper vi alle får bli helt frem til målstreken! :smiley-angelic001
Synes også dette virker som ei super termingruppe vet ikke hva som er vanlig, men november21-gruppa døde heeelt ut etter at babyene kom. Facebook-gruppa tok over, noe jeg synes er litt synd. Håper at vi alle kommer oss til termin, og er her etterpå også :love7
 
Har ikke rukket å være innpå her nesten i dag pga en hektisk dag, og når jeg går inn nå så har det økt helt sinnsykt i antall innlegg! Elsker det! :hilarious:
 
Heier på dere :Heartbigred sjukt å se dere raser opp i innlegg
hilsen oktober
i oktober gruppa er det 20 k innlegg men i nov er det 31 k... så føler dere kanskje er på nivå med november etterhvert, ser de andre gruppene i 2023 er treige/lite akt etterhvert å
 
Back
Topp