Vi tar igjen april snart hvertfall! 2/3 så mange innlegg som dem nå!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg også, enda jeg tilhører marsJa det bør vi så flink gjeng som dette her er. Jeg digger denne aktiviteten og må stadig innom og sjekke hva som skjer her.
Hehe du får hilse til gjengen!Jeg også, enda jeg tilhører mars
Skulle just til å spørre om det sammrHvor finner du hvor mange innlegg du selv har i en gruppe?
Hvor finner du hvor mange innlegg du selv har i en gruppe?
Search -> detaljert søk -> skriv ditt Nick i «publisert av medlem» og legg til datoen fra du begynte å kommentere her til den dag i dag -> tell! Men er vel 20 innlegg pr side, så skal vel kunne gange 20 med antall sider(hvis du ikke har kommentert i andre grupper og tråder som ikke tilhører mai24 da)Skulle just til å spørre om det sammr
Åja det er ikke noe egen teller for denne forumdelen altså. Da orker jeg ikke å telle. Men har helt sikkert kommet et stykke på vei til de 50 jeg må ha for å slippe inn i skjult gruppe.Search -> detaljert søk -> skriv ditt Nick i «publisert av medlem» og legg til datoen fra du begynte å kommentere her til den dag i dag -> tell! Men er vel 20 innlegg pr side, så skal vel kunne gange 20 med antall sider(hvis du ikke har kommentert i andre grupper og tråder som ikke tilhører mai24 da)
Jeg tror ikke det, jeg har ikke hørt om det i såfall. Men fra jeg fikk positiv test har jeg ikke kommentert stort annet enn inni her, og jeg hadde 16 sider med innlegg. Så da tok jeg slik ca 20 x 16Åja det er ikke noe egen teller for denne forumdelen altså. Da orker jeg ikke å telle. Men har helt sikkert kommet et stykke på vei til de 50 jeg må ha for å slippe inn i skjult gruppe.
Du har 74, så du er innenfor allerede!Åja det er ikke noe egen teller for denne forumdelen altså. Da orker jeg ikke å telle. Men har helt sikkert kommet et stykke på vei til de 50 jeg må ha for å slippe inn i skjult gruppe.
Oj takk for at du tok deg tid til å sjekke for meg. Ja det skulle være bra innafor. Jeg har det så gøy her inne med dere. Så nå håper jeg at jeg får fortsette å være her.Du har 74, så du er innenfor allerede!