Skjult forum-dugnad

Vi tar igjen april snart hvertfall! 2/3 så mange innlegg som dem nå!
 
Heia heia! La oss skravle i vei, se om vi kan få skjult forum før aprilgruppa!
Blablablablabla
 
Herremin dere er effektive! Med denne farten blir det skjult på null komma niks :happy093
 
Vi kjører på!! Slår nok ikke mars- de hadde skjult forum omtrent midt i måneden tror jeg- men vi er ikke langt unna!
 
Hvor finner du hvor mange innlegg du selv har i en gruppe?
Skulle just til å spørre om det sammr :smiley-ashamed004
Search -> detaljert søk -> skriv ditt Nick i «publisert av medlem» og legg til datoen fra du begynte å kommentere her til den dag i dag -> tell! Men er vel 20 innlegg pr side, så skal vel kunne gange 20 med antall sider(hvis du ikke har kommentert i andre grupper og tråder som ikke tilhører mai24 da)
 
Search -> detaljert søk -> skriv ditt Nick i «publisert av medlem» og legg til datoen fra du begynte å kommentere her til den dag i dag -> tell! Men er vel 20 innlegg pr side, så skal vel kunne gange 20 med antall sider(hvis du ikke har kommentert i andre grupper og tråder som ikke tilhører mai24 da)
Åja det er ikke noe egen teller for denne forumdelen altså. Da orker jeg ikke å telle. Men har helt sikkert kommet et stykke på vei til de 50 jeg må ha for å slippe inn i skjult gruppe. :biggrin
 
Åja det er ikke noe egen teller for denne forumdelen altså. Da orker jeg ikke å telle. Men har helt sikkert kommet et stykke på vei til de 50 jeg må ha for å slippe inn i skjult gruppe. :biggrin
Jeg tror ikke det, jeg har ikke hørt om det i såfall. Men fra jeg fikk positiv test har jeg ikke kommentert stort annet enn inni her, og jeg hadde 16 sider med innlegg. Så da tok jeg slik ca 20 x 16 laughing4
 
Åja det er ikke noe egen teller for denne forumdelen altså. Da orker jeg ikke å telle. Men har helt sikkert kommet et stykke på vei til de 50 jeg må ha for å slippe inn i skjult gruppe. :biggrin
Du har 74, så du er innenfor allerede! :hello2
 
Back
Topp