Skjult forum-dugnad

Og, betyr det at hver enkelt også må ha lagt igjen 5000 meldinger for å få være med?

Oi, dette gikk unna. Jeg er litt usikker på om jeg er gravid eller ikke da jeg har en baby på 2,5 måneder og mensen ikke har kommet tilbake. Føler dog at det er samme symptomer som starten på forrige graviditet :hungover:

Har ikke peilig på hvor mange innlegg jeg har, men håper det i hvert fall nærmer seg 50 :hilarious:

Tror jeg må jobbe på mer for å havne på 50, men det blir vel ila noen dager :hilarious:

Oi, dette gikk unna. Jeg er litt usikker på om jeg er gravid eller ikke da jeg har en baby på 2,5 måneder og mensen ikke har kommet tilbake. Føler dog at det er samme symptomer som starten på forrige graviditet :hungover:
Da får du ta deg noen tester :)

Men det kan jo være hormoner som påvirker også :) blir spennende da! Håper vi får ei oppdatering :)
Har fått mannen til å kjøpe test i dag, skal teste morgenurin i morgen. Jaggu ikke så lett å komme seg rundt med mini som ikke er så glad i å kjøre bil eller ligge i vogn . Oppdaterer i morgen. :)

Ingen strek på testlinja, så det var nok bare hormonene mine som spilte meg et puss. Kjenner at jeg er både lettet og skuffet på samme tid. Masse lykke til til dere alle. :)

Kan noen her gjøre oss aprilgjengen en tjeneste? Vi har fått skjult forum i dag, men flere har visst opplevd at skjult forum ikke er skjult likevel. Så det hadde vært veldig snilt om noen gadd å sjekke om dere kommer inn på skjult forum for april 2024:)

Kan noen her gjøre oss aprilgjengen en tjeneste? Vi har fått skjult forum i dag, men flere har visst opplevd at skjult forum ikke er skjult likevel. Så det hadde vært veldig snilt om noen gadd å sjekke om dere kommer inn på skjult forum for april 2024:)
Jeg får ikke opp skjult hos dere, kun tråden om tilgang til skjult, så vidt jeg kan se. (dersom skjult ligger med de andre festede innlegga?)

Jeg kan heller ikke finne noen skjult gruppe hos dere :joyful:

Back
Topp