Kjærringa96
Elsker forumet
Hvem vil lage en tråd om avstemning om hvilket navn vi skal ha?
Jeg ble litt redd for å gjøre noe feil
Jeg ble litt redd for å gjøre noe feil
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Man har muligheten til å være litt mer åpen om detaljer og seg selv når det er skjult, da er det ikke hvem som helst på det store Internett som kan snike/leseHva er greia med at det er så stas med skjult forum?
Nei, men du må ha lagt igjen 50 innlegg og være aktiv for å få tilgangOg, betyr det at hver enkelt også må ha lagt igjen 5000 meldinger for å få være med?
Og stå på terminlistaNei, men du må ha lagt igjen 50 innlegg og være aktiv for å få tilgang
Da får du ta deg noen testerOi, dette gikk unna. Jeg er litt usikker på om jeg er gravid eller ikke da jeg har en baby på 2,5 måneder og mensen ikke har kommet tilbake. Føler dog at det er samme symptomer som starten på forrige graviditet
Ja, jeg får vel gjøre det.Da får du ta deg noen tester
Men det kan jo være hormoner som påvirker også blir spennende da! Håper vi får ei oppdateringJa, jeg får vel gjøre det.
Har fått mannen til å kjøpe test i dag, skal teste morgenurin i morgen. Jaggu ikke så lett å komme seg rundt med mini som ikke er så glad i å kjøre bil eller ligge i vogn . Oppdaterer i morgen.Men det kan jo være hormoner som påvirker også blir spennende da! Håper vi får ei oppdatering
Jeg får ikke opp skjult hos dere, kun tråden om tilgang til skjult, så vidt jeg kan se. (dersom skjult ligger med de andre festede innlegga?)Kan noen her gjøre oss aprilgjengen en tjeneste? Vi har fått skjult forum i dag, men flere har visst opplevd at skjult forum ikke er skjult likevel. Så det hadde vært veldig snilt om noen gadd å sjekke om dere kommer inn på skjult forum for april 2024
Jeg kan heller ikke finne noen skjult gruppe hos dereKan noen her gjøre oss aprilgjengen en tjeneste? Vi har fått skjult forum i dag, men flere har visst opplevd at skjult forum ikke er skjult likevel. Så det hadde vært veldig snilt om noen gadd å sjekke om dere kommer inn på skjult forum for april 2024
Jeg får ikke opp skjult hos dere, kun tråden om tilgang til skjult, så vidt jeg kan se. (dersom skjult ligger med de andre festede innlegga?)
Takk dere to, da er den nok faktisk skjultJeg kan heller ikke finne noen skjult gruppe hos dere