Ja er bare å skravle som en gjeng pratesjuke høner på speed
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Synes også Maiblomstene er kjempe søtt! Har også tenkt på disse:Prøvde å søke opp ord med "mai" i seg. FørsteMAIdemonstrantene2024 var jo veldig koselig da (Ellers er maiblomstene min favoritt)
Maibæsj 2024 Jeg krysser fingrene for oss alle sammen! Måtte Maispirene våre bli liggende trygt og godt i magene våre helt til målstreken!2100 innlegg. Det går framover
Jeg er fornøyd så lenge vi får en gruppe og jeg får være der helt til Mai. Den kan hete bæsjepromp for min del liksom.
Heeey, Maispirene var heller ikke et dumt navnMaibæsj 2024 Jeg krysser fingrene for oss alle sammen! Måtte Maispirene våre bli liggende trygt og godt i magene våre helt til målstreken!
Jaa det var fint. Vår og det spirer og gror både ute og i magehusene våre.Heeey, Maispirene var heller ikke et dumt navn
Jaa Det er helt sant!Jaa det var fint. Vår og det spirer og gror både ute og i magehusene våre.
MaisbajsMaibæsj 2024 Jeg krysser fingrene for oss alle sammen! Måtte Maispirene våre bli liggende trygt og godt i magene våre helt til målstreken!
Evt ingen kan beskylde en av de eldste i gruppa for å ikke ha barnslig humor #39årIngen kan iallefall beskylde denne gjengen for å være kjedelig uten humor.
Ja det bør vi så flink gjeng som dette her er. Jeg digger denne aktiviteten og må stadig innom og sjekke hva som skjer her.Tror vi kommer til å få 5K innlegg og skjult forum veldig fort!