Skjærtorsdag :)

Hei alle sammen! :)

Vi har vært i Oslo i dag. Først fulgt storebror til bussen - han skal til familie på Lillehammer. Deretter gikk vi blant annet tur langs Akerselva og dro innom Mathallen. Vi ruslet rundt der og hygget oss en god stund, men plutselig kastet Arian opp over hele seg og hele vogna - helt uten forvarsel! :O Stakkar liten!

Han kastet opp igjen to ganger til på tur hjem, så alt så ut til å komme i retur... Etter et bad hjemme sluknet han i senga tydelig ikke i form!

Nå driver jeg og baker boller inspirert av tråden her ;) Deretter blir det film med kjæresten tror jeg!




Sent from my iPhone using BV Forum
Stakkars... :(
Gos bedring. Har han sovet siden?
Håper det ikke gjentar seg...

Koselig å.være i byen når det er vår, og det starter å bli grønt og pent ute :)

Boller er godt ... kos dere med film :)

Kålormen Wael 14.10.11♡
Linseloppa Mina 03.10.12♡
 
Yess, nå lukter vi godt av sauefjøs, dere!:)
Kjekt å besøke dyrene og JEG la min elsk på dette lammet, som var lite, tynt og svakt. Morsinnstinktet blomstra opp.:pVis vedlegget 57730

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
For et flott bilde! ♡

Lamunger er heeelt nydelige,det er alle smådyr :)

Kålormen Wael 14.10.11♡
Linseloppa Mina 03.10.12♡
 
Sjokoladen kunne du gjerne fått for min del, men hadde du slukt all marsipanen min så hadde det blitt krig, Lene!! Håhåhååå..:p

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
Hehe,du mener det ? :D:D

Kålormen Wael 14.10.11♡
Linseloppa Mina 03.10.12♡
 
Hvordan er formen Marianne? Håper du er bedre.. Og at dere får noen fine feriedager :)
Hvor ligger hytta? :)
Kålormen Wael 14.10.11♡
Linseloppa Mina 03.10.12♡
 
Uff god bedring til Arian!

Jo E er mye bedre!! Supert humør og grei matlyst! Hadde ganske løs mage i morges, men nå før leggetid bæsjet han på potta og magen ser grei ut nå :)


******************
Surfer mobilt!
 
Yess, nå lukter vi godt av sauefjøs, dere!:)
Kjekt å besøke dyrene og JEG la min elsk på dette lammet, som var lite, tynt og svakt. Morsinnstinktet blomstra opp.:pVis vedlegget 57730

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Så herlig bilde av dere :D
 
Hei alle sammen! :)

Vi har vært i Oslo i dag. Først fulgt storebror til bussen - han skal til familie på Lillehammer. Deretter gikk vi blant annet tur langs Akerselva og dro innom Mathallen. Vi ruslet rundt der og hygget oss en god stund, men plutselig kastet Arian opp over hele seg og hele vogna - helt uten forvarsel! :O Stakkar liten!

Han kastet opp igjen to ganger til på tur hjem, så alt så ut til å komme i retur... Etter et bad hjemme sluknet han i senga tydelig ikke i form!

Nå driver jeg og baker boller inspirert av tråden her ;) Deretter blir det film med kjæresten tror jeg!




Sent from my iPhone using BV Forum

Usj da:oops: :( stakkars liten! God bedring;) og håper dere andre slipper unna!
 
God kveld :)

Her har vi stått på idag! Vi tørket/støvsugde støv skikkelig (altså der det ikke synes også:p ), og har fått vasket utenpå skapdørene på kjøkkenet :) jeg og Emira lagde oreokake mens Liana sov, og etter middag hadde vinden roet seg, så da tok jeg jentene med til en annen barnehage i nærheten :) var ute i ca 40 min, men da måtte vi hjem for kveldsmat og legging! Etter dem var lagt, så brettet jeg en hel haug med klær.. nå har jeg gitt Leoh grøt og sambo ga han mme..så skal jeg stelle og legge han;)

1397762376369.jpg
1397762389960.jpg
1397762401142.jpg
 
Hei alle sammen! :)

Vi har vært i Oslo i dag. Først fulgt storebror til bussen - han skal til familie på Lillehammer. Deretter gikk vi blant annet tur langs Akerselva og dro innom Mathallen. Vi ruslet rundt der og hygget oss en god stund, men plutselig kastet Arian opp over hele seg og hele vogna - helt uten forvarsel! :O Stakkar liten!

Han kastet opp igjen to ganger til på tur hjem, så alt så ut til å komme i retur... Etter et bad hjemme sluknet han i senga tydelig ikke i form!

Nå driver jeg og baker boller inspirert av tråden her ;) Deretter blir det film med kjæresten tror jeg!




Sent from my iPhone using BV Forum
Stakkars liten da, å bli syk sånn mens man er på farta er ikke noe særlig :( God bedring!


Sent from my iPad using BV Forum mobile app
 
Hvordan er formen Marianne? Håper du er bedre.. Og at dere får noen fine feriedager :)
Hvor ligger hytta? :)
Kålormen Wael 14.10.11♡
Linseloppa Mina 03.10.12♡
Takk for det, formen er grei så lenge jeg tar nok ibux og paracet. Men med en gang jeg venter for lenge med smertestillende kommer hodepina og muskelverk dundrende :( Koser meg på sofaen med snop og Netflix på iPaden mens familien spiller Scrabble ;)

Hytta ligger 45min kjøretur utfor Tromsø by, heter Sommarøya her. Ligger fint til ved havet :)


Sent from my iPad using BV Forum mobile app
 
God kveld :)

Her har vi stått på idag! Vi tørket/støvsugde støv skikkelig (altså der det ikke synes også:p ), og har fått vasket utenpå skapdørene på kjøkkenet :) jeg og Emira lagde oreokake mens Liana sov, og etter middag hadde vinden roet seg, så da tok jeg jentene med til en annen barnehage i nærheten :) var ute i ca 40 min, men da måtte vi hjem for kveldsmat og legging! Etter dem var lagt, så brettet jeg en hel haug med klær.. nå har jeg gitt Leoh grøt og sambo ga han mme..så skal jeg stelle og legge han;)

Vis vedlegget 57743
Vis vedlegget 57744
Vis vedlegget 57745
Så ut som de koste seg på husken :) :)
Flotte jenter :) Vakkert Norge er,med fjell hehe :)

Effektiv du er til å.være 3 barnsmor ;);)

Kålormen Wael 14.10.11♡
Linseloppa Mina 03.10.12♡
 
Bonden trodde tidligere at hun kom til å stryke med, men hun patter på mora si, så de får bare vente og se. Skikkelig sårt ja.:(
Jeg vil også ha koppelam når jeg blir stor..

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
Det koster visstnok bare 50kr å kjøpe "3.lammet" :eek: Søya kan bare die to lam i slengen, så de som får 3 der blir 3.kopplam og derfor ofte solgt siden det er dyrt og tidkrevende for bonden å flaske de opp. Pappa kjøpte hver vår for å ha som koselam over sommeren...så ble det fårikål, pinnekjøtt og lammelår utpå høsten :eek: :p


Sent from my iPad using BV Forum mobile app
 
Det koster visstnok bare 50kr å kjøpe "3.lammet" :eek: Søya kan bare die to lam i slengen, så de som får 3 der blir 3.kopplam og derfor ofte solgt siden det er dyrt og tidkrevende for bonden å flaske de opp. Pappa kjøpte hver vår for å ha som koselam over sommeren...så ble det fårikål, pinnekjøtt og lammelår utpå høsten :eek: :p


Sent from my iPad using BV Forum mobile app
Det var ei som hadde fått tre lam der faktisk. Hva slags melk er det de får da? Noe spesialgreier? Og er det noe krav til hvor man får ha dem mtp lokaliteter?

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
 
God kveld :)

Her har vi stått på idag! Vi tørket/støvsugde støv skikkelig (altså der det ikke synes også:p ), og har fått vasket utenpå skapdørene på kjøkkenet :) jeg og Emira lagde oreokake mens Liana sov, og etter middag hadde vinden roet seg, så da tok jeg jentene med til en annen barnehage i nærheten :) var ute i ca 40 min, men da måtte vi hjem for kveldsmat og legging! Etter dem var lagt, så brettet jeg en hel haug med klær.. nå har jeg gitt Leoh grøt og sambo ga han mme..så skal jeg stelle og legge han;)

Vis vedlegget 57743
Vis vedlegget 57744
Vis vedlegget 57745
For en fin dag dere har hatt!
Og så koselige bilder :D
Herlig med kake da!!!
 
Denne kvelden ble kort.
Vi storkoste oss hos mampap med middag og besøket som var der :D
Lillebror var i ekstase over å bli litt mer sosialisert enn innenfor våre fire vegger :eek:
Planen var å sykle hjem, men å ta buss om det regnet mye. Buss fra semtrum og til oss visste jeg gikk etter kl 16, men fra mampap og ned til semtrum er det et lite stykke å gå og der gikk det ikke buss. Jeg hadde hverken vogn elelr bæretøy, så det orket jeg rett og slett ikke. Da kunne vi like gjerne sykle hele veien hjem på kortere tid og bare bli litt våte.
Vi var ikke hjemme før ca 19 og Lillebror ferdig spist, stelt og lagt kl 20-20.30.
Etter det tok jeg fatt på rydding og støvsuging samt kosing med nabokatten som jeg passer. Tok henne inn her for å la henne få være litt inne og kose, men hun likte seg ikke så godt og ville heller ut i regnet. Hun har hvertfall fått mat og litt kos da :D
Så nå landet jeg på sofaen med litt mat og brus og skal straks i seng :D
 
Så ut som de koste seg på husken :) :)
Flotte jenter :) Vakkert Norge er,med fjell hehe :)

Effektiv du er til å.være 3 barnsmor ;);)

Kålormen Wael 14.10.11♡
Linseloppa Mina 03.10.12♡

Takk:) Hehe ja, Liana tok én aketur i sklia, ellers så huska de begge i 30 min:eek::p Norge har en fin natur ja :D og vi har nok av fjell her jeg bor :eek: ;)
 

Vedlegg

  • 1397765520863.jpg
    1397765520863.jpg
    83,4 KB · Visninger: 10
For en fin dag dere har hatt!
Og så koselige bilder :D
Herlig med kake da!!!

Ja har vært en fin dag:) og jeg ble glad når været ble bedre..haha for de to var ganske rastløse og fant på mye tull før vi dro ut :p haha..

Kaken er til imårra, så jeg gleeeder meg:D hahaha
 
Ja har vært en fin dag:) og jeg ble glad når været ble bedre..haha for de to var ganske rastløse og fant på mye tull før vi dro ut :p haha..

Kaken er til imårra, så jeg gleeeder meg:D hahaha
Det er herlig å komme seg litt ut. Det gjør hele dagen synes jeg!
Vi var litt ute hos mampap i tillegg til sykkelturen til og fra. Det håper jeg gjør sitt for nattesøvnen altså :D
 
Denne kvelden ble kort.
Vi storkoste oss hos mampap med middag og besøket som var der :D
Lillebror var i ekstase over å bli litt mer sosialisert enn innenfor våre fire vegger :eek:
Planen var å sykle hjem, men å ta buss om det regnet mye. Buss fra semtrum og til oss visste jeg gikk etter kl 16, men fra mampap og ned til semtrum er det et lite stykke å gå og der gikk det ikke buss. Jeg hadde hverken vogn elelr bæretøy, så det orket jeg rett og slett ikke. Da kunne vi like gjerne sykle hele veien hjem på kortere tid og bare bli litt våte.
Vi var ikke hjemme før ca 19 og Lillebror ferdig spist, stelt og lagt kl 20-20.30.
Etter det tok jeg fatt på rydding og støvsuging samt kosing med nabokatten som jeg passer. Tok henne inn her for å la henne få være litt inne og kose, men hun likte seg ikke så godt og ville heller ut i regnet. Hun har hvertfall fått mat og litt kos da :D
Så nå landet jeg på sofaen med litt mat og brus og skal straks i seng :D

Høres jo ut som om dere også har hatt en fin dag :) man merker det at de små krever litt mer enn å bare være inne..hehe hvertfall så fort dem føler seg bedre :)

Koselig med en nabokatt :D selvom hun ikke var så fan av å være inne :p hehe ..
 
Back
Topp