Skjærtorsdag :)

Takk! Ja, drikke på liten kartong er visst stas.:)
Gøy med lam både i fjøs og på tallerkenen!;) Mihihi..

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Hahahaha du as! Du går vel ikke å ser på lammene og tenker "mmmm.. de hadde vært fine på tallerkenen"?:P haha..

Stor stas med kartong og sugerør ja! Jentenr gikk en hel pakke med capri-sonne fra Sverige:eek: men dem har bare fått 2 hver til nå:P er sykt mye sukker i de..hehe

Hahahaha du as! Du går vel ikke å ser på lammene og tenker "mmmm.. de hadde vært fine på tallerkenen"?:P haha..

Stor stas med kartong og sugerør ja! Jentenr gikk en hel pakke med capri-sonne fra Sverige:eek: men dem har bare fått 2 hver til nå:P er sykt mye sukker i de..hehe
Hehe..Nei, jeg gjør ikke det altså.:p De er jo så søte og små når de er nyfødte! Tenker ikke at jeg skal spise dem (akkurat da)..:)

Ooh, capri-sonne er kjempegodt! Sikkert en del sukker i dem, ja, men litt kos i påska er lov.:) Jenny fikk en del pose med sjokolade fra tanta mi, men hun får ikke trykke i seg alt det! Hun åt en smarties i går, men syns det er like godt med frukt/bær, så jeg har kjøpt både blå,-jord,-og bringebær som blir kveldskosen til småttisene her. Så får vi voksne ta på oss ansvaret for sjokolade og marsipan. ;)

Har muffins i ovnen og vi har laget påske-egg av marsipan.. ungene har storkost seg :-)
Mye farger og gris men hehe...
Skal snart støvsuge,vaske klær,skifte på senger og vaske gulv,mens K tar ut barna :-)

Hva skal dere?

God bedring Marianne. Skikkelig kjipt.å.være dårlig :'(

Kålormen Wael 14.10.11♡
Linseloppa Mina 03.10.12♡
Oi, så kreativ og fargerik marsipan!:)
Koselig med litt familieaktiviteter i påska.

Ja vi må ikke lagt før vi finner butikk som er åpen vi heller egentlig, med alpintanlegg i nærheten og turiståpne butikker :-p

Vi er hos mampap, det ble en vindfull sykkeltur, men Lillebror elsker visst å sykle. Så det blir det mye av fremover :-D
Her er min onkel på besøk med to barn på 5 og 8 år, men de er på ski akkurat nå.
Lillebror sover, bolledeigen hever og vi har blitt lovet middag :)
Og det digre påskeegget er på plass :-o

Surfer mobilt!

Hehe..Nei, jeg gjør ikke det altså.:p De er jo så søte og små når de er nyfødte! Tenker ikke at jeg skal spise dem (akkurat da)..:)

Ooh, capri-sonne er kjempegodt! Sikkert en del sukker i dem, ja, men litt kos i påska er lov.:) Jenny fikk en del pose med sjokolade fra tanta mi, men hun får ikke trykke i seg alt det! Hun åt en smarties i går, men syns det er like godt med frukt/bær, så jeg har kjøpt både blå,-jord,-og bringebær som blir kveldskosen til småttisene her. Så får vi voksne ta på oss ansvaret for sjokolade og marsipan. ;)

Haha akkurat da ja:P dem er jo kjempe søte når de er bittesmå:rolleyes:

Capri-sonne er kjempegodt:D så har blitt noen på oss voksne også:P det er lov med litt ekstra sukker i påska ja:D men som du sier, så blir de like glad og kansje enda mer gladere for smoothie og frukt ;) så blir nok mye av det som kos her også.. må jo gjemme druer og blåbær her:eek:P

Hehe jeg har alltid syns det har vært kjekt når barna får mye sjokolade som jeg må hjelpe med å spise :P:D

Vi bruker å kjøpe de 3-pkn fra Nestlé med eple/pære juice. De er tilsatt vann og ikke sukker, så de er ikke så mye syre i. Hermine elsker dem og tømmer en pakke på et øyeblikk :D 21kr for 3stk er ikke så ille!

Sent from my iPhone using BV Forum

Ja vi må ikke lagt før vi finner butikk som er åpen vi heller egentlig, med alpintanlegg i nærheten og turiståpne butikker :-p

Vi er hos mampap, det ble en vindfull sykkeltur, men Lillebror elsker visst å sykle. Så det blir det mye av fremover :-D
Her er min onkel på besøk med to barn på 5 og 8 år, men de er på ski akkurat nå.
Lillebror sover, bolledeigen hever og vi har blitt lovet middag :)
Og det digre påskeegget er på plass :-o

Surfer mobilt!
Herlig:D vi har pakket og Hermine sover. Tenker vi reiser når hun våkner, jeg kan like godt ligge på sofaen på hytta. Så får Hermine flere å være sammen med og hun kan leke ute så mye hun vil! :)

Digg med påskeegg da :)

Det er bra du ofrer deg og tar deg av sjokoladen da!!! :D Hermine får tørka frukt og en kjærlighet på pinne i egget sitt ;)

Herlig:D vi har pakket og Hermine sover. Tenker vi reiser når hun våkner, jeg kan like godt ligge på sofaen på hytta. Så får Hermine flere å være sammen med og hun kan leke ute så mye hun vil! :)

Digg med påskeegg da :)

Høres koselig ut.
Eskil var mildt sagt fornøyd med å treffe andre folk i dag :-p

Surfer mobilt!

Det er bra du ofrer deg og tar deg av sjokoladen da!!! :D Hermine får tørka frukt og en kjærlighet på pinne i egget sitt ;)

Ikke noe sjokolade her heller. Men han smakte på min fra GO Eco, 70% og uten melk. Han likte den veldig godt! Men rosiner, nøtter og frukt holder i massevis her. :)

Surfer mobilt!

Mannen tar sjokoladen og jeg marsipanen. Vi liker hver våre ting, så da blir det greit fordelt.;)
Kikka etter tørka frukt jeg også, inspirert av iHerb-handlinga di, men kom fram til at det sikkert måtte handles på iHerb.;) Jeg er så dååårlig på å handle på nett, så jeg gidder ikke.:p

Vi bruker å kjøpe de 3-pkn fra Nestlé med eple/pære juice. De er tilsatt vann og ikke sukker, så de er ikke så mye syre i. Hermine elsker dem og tømmer en pakke på et øyeblikk :D 21kr for 3stk er ikke så ille!

Ja tror jeg har hatt de her også :) har vel prøvd ut alt av juicer og smoothies :P hehe.. dem liker også godt de fra sprett og jippi :)

Mannen tar sjokoladen og jeg marsipanen. Vi liker hver våre ting, så da blir det greit fordelt.;)
Kikka etter tørka frukt jeg også, inspirert av iHerb-handlinga di, men kom fram til at det sikkert måtte handles på iHerb.;) Jeg er så dååårlig på å handle på nett, så jeg gidder ikke.:p

Hadde jeg vært hos dere,hadde jeg spist opp sjokoladen og marsipanen deres hehe;);)

Kålormen Wael 14.10.11♡

Ble ferdig mes alt av husarbeid som skulle gjøres,nå er det rent her ogdet lukter deilig :-)

Kom akkurat hjem fra matbutikken.. det blir taco eller pasta med kyllingkjøttdeig og dolmio idag..

Hva skal dere spise?
Jeg liker ikke lam,så her blir det kun "vanlige" middager :-)

Foten til Wael ble farget av sokkene hans... haha ...

Kålormen Wael 14.10.11♡

Vedlegg

• 1397736024395.jpg
    1397736024395.jpg
    42,7 KB · Visninger: 15
Ble ferdig mes alt av husarbeid som skulle gjøres,nå er det rent her ogdet lukter deilig :-)

Kom akkurat hjem fra matbutikken.. det blir taco eller pasta med kyllingkjøttdeig og dolmio idag..

Hva skal dere spise?

Kålormen Wael 14.10.11♡
What!? Er det mulig at en sokk farger SÅ mye av?? Argeste jeg har sett..:D

Deilig med rent og godluktende hus. :)

Hadde jeg vært hos dere,hadde jeg spist opp sjokoladen og marsipanen deres hehe;);)

Kålormen Wael 14.10.11♡
Sjokoladen kunne du gjerne fått for min del, men hadde du slukt all marsipanen min så hadde det blitt krig, Lene!! Håhåhååå..:p

Hva skal dere spise?

Kålormen Wael 14.10.11♡

Haha fin fot :P håper fargen var lett å fjerne ;)

Liker heller ikke lam:P så her blir det svenske kjøttboller med kokte grønnsaker og brun saus ;) mest pga at Liana er så glad i det :D

Hva skal dere spise?

Kålormen Wael 14.10.11♡
Hæ??
Hva i alle dager er de sokkene laget av? :-p

Surfer mobilt!

What!? Er det mulig at en sokk farger SÅ mye av?? Argeste jeg har sett..:D

Deilig med rent og godluktende hus. :)

Haha,det var ikke sokkene. Fikk vite det rett etter jeg skrev har. Han hadde turkise sokker,som han hadde tatt av.
Så spurte jeg K om hvordan sokkene kunne farge så mye.. Og han bare det er ikke sokkene,men han har hentet konditorfargen i skapet hahaha....

Kålormen Wael 14.10.11♡

Back
Topp