Skjærtorsdag :)

Fru H

Mot nye tider
VIP
September 2012
Har dere noen spennende planer i dag?
Vi er ganske klare for å gjøre noe annet enn å sitte inne :-o
Men det går ikke busser før kl 16 og det regner. Spørs om det blir regntøy og sykkeltur til mampap!! Så kan vi ta buss hjem senere og la sykkelen stå.
Og så vil jeg bake boller :)


******************
Surfer mobilt!
 
Særdeles lite spennende her! Jeg føler meg enda verre idag enn i går og nå vurderer vi om det blir hytte eller ikke. Hermine er begynt å hoste og surkle så hun brygger visst også på noe :oops:
Vi får se hva vi skal gjøre, vi har jo ikke handla inn noe mat, skulle jo spise på hytta sammen med svigers :p


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Har dere noen spennende planer i dag?
Vi er ganske klare for å gjøre noe annet enn å sitte inne :-o
Men det går ikke busser før kl 16 og det regner. Spørs om det blir regntøy og sykkeltur til mampap!! Så kan vi ta buss hjem senere og la sykkelen stå.
Og så vil jeg bake boller :)


******************
Surfer mobilt!
Kjedelig med regn :eek: kos dere med baking og besøk! :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Særdeles lite spennende her! Jeg føler meg enda verre idag enn i går og nå vurderer vi om det blir hytte eller ikke. Hermine er begynt å hoste og surkle så hun brygger visst også på noe :oops:
Vi får se hva vi skal gjøre, vi har jo ikke handla inn noe mat, skulle jo spise på hytta sammen med svigers :p


Sent from my iPhone using BV Forum
Uff så kjedelig altså :(
Og ekstra kjipt når man ikke har handlet og alt er stengt.
Lillebror og jeg har en sparsommelig påske :p
Ikke stort jeg orker å planlegge når matlysten hans var så usikker.
I går stekte vi pølser og hadde restegrønnsaker ved siden av :p
I dag aner jeg ikke. Om vi drar bort får vi kanskje middag, ellers har vi en kjøttdeig stående.
Vi må nok handle på lørdag sammen med gutta, har så lyst på lammelår en dag :D
God bedring!!!
 
Har dere noen spennende planer i dag?
Vi er ganske klare for å gjøre noe annet enn å sitte inne :-o
Men det går ikke busser før kl 16 og det regner. Spørs om det blir regntøy og sykkeltur til mampap!! Så kan vi ta buss hjem senere og la sykkelen stå.
Og så vil jeg bake boller :)


******************
Surfer mobilt!

Høres fint ut med en tur til dine foreldre :) OG med baking av boller:D

Her er det også regn og masse vind:(
 
Særdeles lite spennende her! Jeg føler meg enda verre idag enn i går og nå vurderer vi om det blir hytte eller ikke. Hermine er begynt å hoste og surkle så hun brygger visst også på noe :oops:
Vi får se hva vi skal gjøre, vi har jo ikke handla inn noe mat, skulle jo spise på hytta sammen med svigers :p


Sent from my iPhone using BV Forum

Uff da :( så kjipt å få noe sånt akkurat nå! Og hvertfall når man blir verre! God bedring;)
 
Uff så kjedelig altså :(
Og ekstra kjipt når man ikke har handlet og alt er stengt.
Lillebror og jeg har en sparsommelig påske :p
Ikke stort jeg orker å planlegge når matlysten hans var så usikker.
I går stekte vi pølser og hadde restegrønnsaker ved siden av :p
I dag aner jeg ikke. Om vi drar bort får vi kanskje middag, ellers har vi en kjøttdeig stående.
Vi må nok handle på lørdag sammen med gutta, har så lyst på lammelår en dag :D
God bedring!!!
Ja, sparsommelig er rette ordet! Vi hadde leverpostei og kaviar av pålegg til frokost :eek: Vi har en bit røkt laks i fryseren, men den er jo frosen og ikke orket jeg noe særlig med mat :p i fryseren er det heller ikke noe å skryte av, så Harald må ut å finne en åpen butikk så vi får middag :eek:


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Uff da :( så kjipt å få noe sånt akkurat nå! Og hvertfall når man blir verre! God bedring;)
Ja er ganske så ufint! :( takk for det!


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Hei på dere! :)

Jentene våkna rundt 7 idag.. kjedelig.. hehe.. hørte Liana si "aua Liana", så hun har nok skalla i senga eller noe:p som hun stadig vekk gjør!

Er masse vind og det regner her, så blir nok ikke noe lekedag ute! Jeg må få gjort reint leiligheten idag, handle mat og div (matbutikkene har åpent hver dag her i påska:p:D ), og skal lage en oreokake etter ønske av besøket imårra, og mulig jeg baker rundstykker for dem også! Så langt har jeg ikke gjort noe av dette:eek::p vi fikk masse forskjellig kjøtt og pålegg av mamma og stefar, som dem hadde kjøpt i Sverige:D deilig!

Ellers vil jeg ønske dere en fin dag! God bedring til alle som måtte trenge det <3
 
Har muffins i ovnen og vi har laget påske-egg av marsipan.. ungene har storkost seg :)
Mye farger og gris men hehe...
Skal snart støvsuge,vaske klær,skifte på senger og vaske gulv,mens K tar ut barna :)

Hva skal dere?

God bedring Marianne. Skikkelig kjipt.å.være dårlig :'(

Kålormen Wael 14.10.11♡
Linseloppa Mina 03.10.12♡
 

Vedlegg

  • 1397721283106.jpg
    1397721283106.jpg
    41,4 KB · Visninger: 16
  • 1397721299974.jpg
    1397721299974.jpg
    37,8 KB · Visninger: 16
  • 1397721327574.jpg
    1397721327574.jpg
    41,1 KB · Visninger: 18
Hei på dere! :)

Jentene våkna rundt 7 idag.. kjedelig.. hehe.. hørte Liana si "aua Liana", så hun har nok skalla i senga eller noe:p som hun stadig vekk gjør!

Er masse vind og det regner her, så blir nok ikke noe lekedag ute! Jeg må få gjort reint leiligheten idag, handle mat og div (matbutikkene har åpent hver dag her i påska:p:D ), og skal lage en oreokake etter ønske av besøket imårra, og mulig jeg baker rundstykker for dem også! Så langt har jeg ikke gjort noe av dette:eek::p vi fikk masse forskjellig kjøtt og pålegg av mamma og stefar, som dem hadde kjøpt i Sverige:D deilig!

Ellers vil jeg ønske dere en fin dag! God bedring til alle som måtte trenge det <3
Stakkars Liana hehe... de er flinke til å danse og hoppe rundt på natten. Våkner stadig med nye blåmerker :p

Deilig med masse pålegg da :)
Kos dere med kakebaking og rundstykker :)

Kålormen Wael 14.10.11♡
Linseloppa Mina 03.10.12♡
 
Hei på dere! :)

Jentene våkna rundt 7 idag.. kjedelig.. hehe.. hørte Liana si "aua Liana", så hun har nok skalla i senga eller noe:p som hun stadig vekk gjør!

Er masse vind og det regner her, så blir nok ikke noe lekedag ute! Jeg må få gjort reint leiligheten idag, handle mat og div (matbutikkene har åpent hver dag her i påska:p:D ), og skal lage en oreokake etter ønske av besøket imårra, og mulig jeg baker rundstykker for dem også! Så langt har jeg ikke gjort noe av dette:eek::p vi fikk masse forskjellig kjøtt og pålegg av mamma og stefar, som dem hadde kjøpt i Sverige:D deilig!

Ellers vil jeg ønske dere en fin dag! God bedring til alle som måtte trenge det <3
What??? Åpne butikker? :eek: urettferdig! :p men praktisk da! :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
God morgen!
Vi sov til 08 og har nettopp spist frokost. Jenny fikk påskeegg av bestemora si i går (smarties og melkesjokolade), men den sjokoladen blir det nok pappaen som spiser opp. Vi hadde også laga til påskeegg til Jen, som hun fikk nå: to smoothies, såpebobler, hårstrikker og et hårbånd, pluss en solrik.:)
1397721311791.jpg1397721346226.jpg

Jeg skal rydde, vaske og gjøre klart et lammelår til langsteking. Vi får obernattingsbesøk av et vennepar og deres sønn i dag, og vi skal blant annet bort til naboen vår og hilse på nyfødte lam. Det blir stas. I kveld blir det poker, snacks, skrævling og vinos.♡

Riktig god skjærtorsdag til dere alle sammen og god bedring til de som ikke er helt frisk.:)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
 
Har muffins i ovnen og vi har laget påske-egg av marsipan.. ungene har storkost seg :)
Mye farger og gris men hehe...
Skal snart støvsuge,vaske klær,skifte på senger og vaske gulv,mens K tar ut barna :)

Hva skal dere?

God bedring Marianne. Skikkelig kjipt.å.være dårlig :'(

Kålormen Wael 14.10.11♡
Linseloppa Mina 03.10.12♡

Hihi så koselig med påskemarsipan :D og fine bilder:) :)
 
Stakkars Liana hehe... de er flinke til å danse og hoppe rundt på natten. Våkner stadig med nye blåmerker :p

Deilig med masse pålegg da :)
Kos dere med kakebaking og rundstykker :)

Kålormen Wael 14.10.11♡
Linseloppa Mina 03.10.12♡

Haha ja, og ofte hører jeg dunk uten at hun selv våkner:p men så ligger hun jo på kryss og tvers i den senga å:D
 
What??? Åpne butikker? :eek: urettferdig! :p men praktisk da! :)


Sent from my iPhone using BV Forum

Er veldig godt! For jeg er ikke noe flink til å klare å kjøpe alt vi trenger for flere dager :p hehe.. er alltid noe som trengs ;)
 
Så koselig bilde av Jenny!

Lene: Så deilig med muffins og moro med påskeegg. JEg prøvde å male litt med Lillebror nå, men det gikk ikke sånn veldig bra :p :D

Anita: Åpne butikker?! Hæ?
Hehe :)

Marianne: Håper dere får dere en grei middag da :)
 
God morgen!
Vi sov til 08 og har nettopp spist frokost. Jenny fikk påskeegg av bestemora si i går (smarties og melkesjokolade), men den sjokoladen blir det nok pappaen som spiser opp. Vi hadde også laga til påskeegg til Jen, som hun fikk nå: to smoothies, såpebobler, hårstrikker og et hårbånd, pluss en solrik.:)
Vis vedlegget 57675Vis vedlegget 57677

Jeg skal rydde, vaske og gjøre klart et lammelår til langsteking. Vi får obernattingsbesøk av et vennepar og deres sønn i dag, og vi skal blant annet bort til naboen vår og hilse på nyfødte lam. Det blir stas. I kveld blir det poker, snacks, skrævling og vinos.♡

Riktig god skjærtorsdag til dere alle sammen og god bedring til de som ikke er helt frisk.:)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Søte Jenny:D ser ut som om hun koser seg ;) virker som noen fine planer for dagen og kvelden:D sikkert kjempe gøy med lam;)
 
Søte Jenny:D ser ut som om hun koser seg ;) virker som noen fine planer for dagen og kvelden:D sikkert kjempe gøy med lam;)
Takk! Ja, drikke på liten kartong er visst stas.:)
Gøy med lam både i fjøs og på tallerkenen!;) Mihihi..

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
 
Så koselig bilde av Jenny!

Lene: Så deilig med muffins og moro med påskeegg. JEg prøvde å male litt med Lillebror nå, men det gikk ikke sånn veldig bra :p :D

Anita: Åpne butikker?! Hæ?
Hehe :)

Marianne: Håper dere får dere en grei middag da :)

Jepp, åpne til kl 18 hver dag i påska :D er fordi det er en turist kommune..så de får lov å ha åpent for turistene :p haha..
 
Back
Topp