Skjærtorsdag :)

Haha fin fot :p håper fargen var lett å fjerne ;)

Liker heller ikke lam:p så her blir det svenske kjøttboller med kokte grønnsaker og brun saus ;) mest pga at Liana er så glad i det :D
Deilig da :) begynner å bli sulten,kanskje vi får starte med middag nå :)

Kålormen Wael 14.10.11♡
Linseloppa Mina 03.10.12♡
 
Vi er installert på hytta etter å ha brukt hele dagen på å pakke...noe som vanligvis tar en knapp time :p gikk litt i sirup kan man si!

Nå blir det jammen meg pinnekjøttmiddag på oss likevel idag :D Hermine koser seg ute sammen med pappa og bestefar og jeg har landa på sofaen!
Så ble det påskeferie på oss likevel :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Ikke noe sjokolade her heller. Men han smakte på min fra GO Eco, 70% og uten melk. Han likte den veldig godt! Men rosiner, nøtter og frukt holder i massevis her. :)


******************
Surfer mobilt!
Er så kjekt for Hermine liker ikke 70% sjokolade og sånn annen kan hun jo ikke få...men hun slikker ihuga sjokoladen av en lollipop is da :p
Hun likte "oste"kaka veldig godt da! :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Haha,det var ikke sokkene. Fikk vite det rett etter jeg skrev har. Han hadde turkise sokker,som han hadde tatt av.
Så spurte jeg K om hvordan sokkene kunne farge så mye.. Og han bare det er ikke sokkene,men han har hentet konditorfargen i skapet hahaha....

Kålormen Wael 14.10.11♡
Linseloppa Mina 03.10.12♡

Hahahaha luringen! :p
 
Vi er installert på hytta etter å ha brukt hele dagen på å pakke...noe som vanligvis tar en knapp time :p gikk litt i sirup kan man si!

Nå blir det jammen meg pinnekjøttmiddag på oss likevel idag :D Hermine koser seg ute sammen med pappa og bestefar og jeg har landa på sofaen!
Så ble det påskeferie på oss likevel :)


Sent from my iPhone using BV Forum

God påske :)
 
Er så kjekt for Hermine liker ikke 70% sjokolade og sånn annen kan hun jo ikke få...men hun slikker ihuga sjokoladen av en lollipop is da :p
Hun likte "oste"kaka veldig godt da! :)


Sent from my iPhone using BV Forum
Synes ikke det gjør noe at han vil ha 70% sjokolade jeg da. Finnes mange andre sukkerbomber folk gir barna sine ganske ofte.. Er det ikke melk i sen sjokoladen på isen?


******************
Surfer mobilt!
 
Vi er installert på hytta etter å ha brukt hele dagen på å pakke...noe som vanligvis tar en knapp time :p gikk litt i sirup kan man si!

Nå blir det jammen meg pinnekjøttmiddag på oss likevel idag :D Hermine koser seg ute sammen med pappa og bestefar og jeg har landa på sofaen!
Så ble det påskeferie på oss likevel :)


Sent from my iPhone using BV Forum
Høres deilig ut med pinnekjøtt :)


******************
Surfer mobilt!
 
Synes ikke det gjør noe at han vil ha 70% sjokolade jeg da. Finnes mange andre sukkerbomber folk gir barna sine ganske ofte.. Er det ikke melk i sen sjokoladen på isen?


******************
Surfer mobilt!
Nope, den på lollipop er kun palmeolje og kakao :p ;) Hermine har fått en gelémann e.l. i ny og ne, vi er ikke hysteriske på å la henne smake:p men tids nok vil nok den nedarva avhengigheta til snop dukke opp, så vi orker ikke å pushe det ;) :p


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Nope, den på lollipop er kun palmeolje og kakao :p ;) Hermine har fått en gelémann e.l. i ny og ne, vi er ikke hysteriske på å la henne smake:p men tids nok vil nok den nedarva avhengigheta til snop dukke opp, så vi orker ikke å pushe det ;) :p


Sent from my iPhone using BV Forum

Nei ingen vits i å starte med det første. Vi strammet inn på hva T fikk da Lillebror naturlig nok ofte vil ha det samme. Så her blir det mye bokstavkjeks, rosiner, frukt osv. Og begge liker gummy bears fra iHerb. Ikke supersunt, men mindre rare ting i de hvertfall. :p ikke noe de får så ofte heller. Synes mørk sjokolade er et godt alternativ jeg. Vi vente aldri T til å like hverken det eller nøtter, noe jeg angrer på i dag..


******************
Surfer mobilt!
 
Yess, nå lukter vi godt av sauefjøs, dere!:)
Kjekt å besøke dyrene og JEG la min elsk på dette lammet, som var lite, tynt og svakt. Morsinnstinktet blomstra opp.:p1397749201362.jpg

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
 
Yess, nå lukter vi godt av sauefjøs, dere!:)
Kjekt å besøke dyrene og JEG la min elsk på dette lammet, som var lite, tynt og svakt. Morsinnstinktet blomstra opp.:pVis vedlegget 57730

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
Ååå, næmmen så fine dere var alle tre! :) Jeg hadde glatt dratt hjem med et lam i veska jeg altså ;)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Nei ingen vits i å starte med det første. Vi strammet inn på hva T fikk da Lillebror naturlig nok ofte vil ha det samme. Så her blir det mye bokstavkjeks, rosiner, frukt osv. Og begge liker gummy bears fra iHerb. Ikke supersunt, men mindre rare ting i de hvertfall. :p ikke noe de får så ofte heller. Synes mørk sjokolade er et godt alternativ jeg. Vi vente aldri T til å like hverken det eller nøtter, noe jeg angrer på i dag..


******************
Surfer mobilt!
Vi lar henne smake når vi spiser mørk sjokolade, hun spiser det men ber aldri om mer :p men "shashew" er hun veldig glad i ;)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Ååå, næmmen så fine dere var alle tre! :) Jeg hadde glatt dratt hjem med et lam i veska jeg altså ;)


Sent from my iPhone using BV Forum
Takk, vi følte oss veldig fine også!;)
Ja, det var så stakkarslig det lammet der altså..Halvparten så stor som alle de andre også hadde det så matte øyne.:( Skulle fått morsmelk om jeg hadde!;)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
 
Takk, vi følte oss veldig fine også!;)
Ja, det var så stakkarslig det lammet der altså..Halvparten så stor som alle de andre også hadde det så matte øyne.:( Skulle fått morsmelk om jeg hadde!;)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
Ååå, er så sårt med sånne pjuskete små :( Pappa har pleid å hatt 4-5 kopplam hvert år, men som regel dør 1-2 stykker av sykdom :(


Sent from my iPad using BV Forum mobile app
 
Yess, nå lukter vi godt av sauefjøs, dere!:)
Kjekt å besøke dyrene og JEG la min elsk på dette lammet, som var lite, tynt og svakt. Morsinnstinktet blomstra opp.:pVis vedlegget 57730

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
For et herlig bilde! :)


******************
Surfer mobilt!
 
Hei alle sammen! :)

Vi har vært i Oslo i dag. Først fulgt storebror til bussen - han skal til familie på Lillehammer. Deretter gikk vi blant annet tur langs Akerselva og dro innom Mathallen. Vi ruslet rundt der og hygget oss en god stund, men plutselig kastet Arian opp over hele seg og hele vogna - helt uten forvarsel! :O Stakkar liten!

Han kastet opp igjen to ganger til på tur hjem, så alt så ut til å komme i retur... Etter et bad hjemme sluknet han i senga tydelig ikke i form!

Nå driver jeg og baker boller inspirert av tråden her ;) Deretter blir det film med kjæresten tror jeg!




Sent from my iPhone using BV Forum
 
Yess, nå lukter vi godt av sauefjøs, dere!:)
Kjekt å besøke dyrene og JEG la min elsk på dette lammet, som var lite, tynt og svakt. Morsinnstinktet blomstra opp.:pVis vedlegget 57730

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
Så koselig bilde! :) Og så fine dere er i matchende tøy! ;)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Ååå, er så sårt med sånne pjuskete små :( Pappa har pleid å hatt 4-5 kopplam hvert år, men som regel dør 1-2 stykker av sykdom :(


Sent from my iPad using BV Forum mobile app
Bonden trodde tidligere at hun kom til å stryke med, men hun patter på mora si, så de får bare vente og se. Skikkelig sårt ja.:(
Jeg vil også ha koppelam når jeg blir stor..

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
 
Back
Topp